Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
upgrade economy comfort delta
-
- Amerika-ontdekker
upgrade economy comfort delta
Hallo,
Ik was net aan het kijken voor een upgrade bij delta, maar viel achterover van de prijs ca 140 euro voor 2 personen.
Heeft dit al iemand gedaan? Is het de moeite deze prijs te betalen of is er bijna geen verschil met de gewone economy?
Dank je voor de antwoorden!
Ik was net aan het kijken voor een upgrade bij delta, maar viel achterover van de prijs ca 140 euro voor 2 personen.
Heeft dit al iemand gedaan? Is het de moeite deze prijs te betalen of is er bijna geen verschil met de gewone economy?
Dank je voor de antwoorden!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: upgrade economy comfort delta
Er is duidelijk meer beenruimte, voor de rest is dat hetzelfde. Normaal zit je ook iets meer vooraan.
Het is wat je de moeite vind natuurlijk.....
Het is wat je de moeite vind natuurlijk.....
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
tja, ik vind het het waard en doe het dan ook altijd..
Ik ben zelf lang, maar het scheelt echt veel. Het is het verschil tussen opgekropt zitten en je benen net (niet) kunnen strekken.
Ik ben zelf lang, maar het scheelt echt veel. Het is het verschil tussen opgekropt zitten en je benen net (niet) kunnen strekken.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Idem. Hangt er van af wat je er wil voor geven, service is hetzelfde maar meer beenruimte. Voor mij en mijn kapotte knieen is het ideaal. Je zit voor economy maar dat stelt verder ook niets voor.
Ik heb het ook gedaan voor onze terugvlucht, BOS-AMS, straks in oktober.
Tijdens het boeken 36 euro per stoel. 72 euro totaal dus. Vond ik acceptabel.
Na het boeken en betalen bleek dat ik maar 1 stoel moest betalen. Een belletje naar Atlanta verder, bleek de tweede stoel gratis omdat ik Flyingblue memeber was.
Tenminste dat werd ons verteld.
36 euro voor twee stoelen in economy comfort vind ik
Tijdens het boeken 36 euro per stoel. 72 euro totaal dus. Vond ik acceptabel.
Na het boeken en betalen bleek dat ik maar 1 stoel moest betalen. Een belletje naar Atlanta verder, bleek de tweede stoel gratis omdat ik Flyingblue memeber was.
Tenminste dat werd ons verteld.
36 euro voor twee stoelen in economy comfort vind ik

- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben dit al meerdere malen gedaan en zullen dit blijven doen, behalve meer zitruimte ook eerder het vliegtuig in en uit. Service is hetzelfde, alleen je zit vooraan bij de verstrekkingen.
Ik vind het ook het geld waard! Je stoel gaat ook iets verder naar achteren, en dat scheelt behoorlijk in hoe ik slaap.
Ik vind het zo voor mezelf het geld niet waard, maar met een dreumes op schoot dan weer wel. Ik kan me ook goed voorstellen dat het het geld wel waard is als je heel lang bent
Terug in Texas!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als mijn tickets er veel duuder van worden doe ik het niet, maximaal 25 euro, en anders zit ik wel even krap.
Het verschil is wel groot, je zit echt stukken beter met de extra ruimte die je krijgt, maar als ik maanden in de gaten It te houden wanneer de tickets goedkoop zijn, verdom ik het om een kleine 300 euro extra uit te geven voor heen en terugreis!
Neem ik liever een grotere huurauto, daar zit ik veel langer in.
Het verschil is wel groot, je zit echt stukken beter met de extra ruimte die je krijgt, maar als ik maanden in de gaten It te houden wanneer de tickets goedkoop zijn, verdom ik het om een kleine 300 euro extra uit te geven voor heen en terugreis!
Neem ik liever een grotere huurauto, daar zit ik veel langer in.
Service is inderdaad hetzelfde, maar cocktails zijn wel ingebrepen in Economy Comfort, en niet in Economy, dus als je graag een glaasje drinkt op het vliegtuig kan dit handig zijn.
Ik heb het zelf ook al een paar keer gedaan, en vind het eigenlijk wel handig.
Ik heb het zelf ook al een paar keer gedaan, en vind het eigenlijk wel handig.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik heb verschillende keren Economy Comfort (Delta/KLM) en Economy Plus (United) gevlogen. Voor mij is de combinatie meer beenruimte en meer recline (de leuning kan verder achterover) de meerprijs zeker waard.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Nati
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Vorig jaar hebben wij bij United ook een upgrade gedaan naar economy comfort (bij United heet het Plus) en hebben het ons helemaal niet beklaagd.De reden waarom we dit gedaan hebben was omdat ik de laatste week van onze vakantie ziek was en dus zo naar huis moest en daardoor wat comfortabeler konden zitten. Het was ons echter zo goed bevallen dat we voor onze volgende reis in oktober met Delta alvast economy comfort besteld hebben ook al kost het ons dan wat meer.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Hoeven de mensen achter je dan minder te betalen ???Old Faithful schreef: meer recline (de leuning kan verder achterover)
Je zit verder van elkaar af dus dan maakt het niet uit.
Enkele weken geleden dacht ik na over een upgrade van delta naar economy comfort. Prijs per vlucht $69 p.p.
Nog steeds niet geboekt en keek weer even en de prijs was gestegen naar $89. Is dit gebruikelijk en is er nog een kans dat de prijs weer kan zakken? $69 was te overwegen. $89 vind ik net even wat te veel.
Nog steeds niet geboekt en keek weer even en de prijs was gestegen naar $89. Is dit gebruikelijk en is er nog een kans dat de prijs weer kan zakken? $69 was te overwegen. $89 vind ik net even wat te veel.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ga maar uit van niet. Hoe minder stoelen er nog zijn, hoe hoger de prijs. En eenmaal gevulde stoelen zullen niet zo snel weer geannuleerd worden.
Je kan hopen dat er, als je incheckt, nog stoelen vrij zijn. Dan willen ze ze nog wel goedkoop aanbieden, maar de kans is klein.
Je kan hopen dat er, als je incheckt, nog stoelen vrij zijn. Dan willen ze ze nog wel goedkoop aanbieden, maar de kans is klein.
Logisch dat de prijs duurder wordt naarmate het vliegtuig voller wordt, maar dat is t em juist. Er is niks veranderd ...... Maar ik ga er ook maar van uit dat de prijs niet meer zakken zal.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben het de laatste keer ook gedaan en zullen het in het vervolg, als de portemonnee het toelaat, vaker doen. Doordat je wat meer beenruimte hebt en je stoel iets verder achterover kan vonden wij de reis een stuk minder vermoeiend. Van de verdere verzorging moet je je niets voorstellen. Als je al een drankje meer krijgt is dat het ook wel.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Bij United hangt het ook vanaf welke stoel, aan het raam is duurder dan gangpad en het middengedeelte is nog goedkoper. Prijzen schommelen idd wel eens
Hallo allemaal,
Ik kwam dit topic tegen via de zoekfunctie. Ik ben namelijk aan het kijken voor tickets voor september, de vluchten met Delta kwamen hierbij naar voren.
We vliegen graag ecconomy comfort omdat mijn man 2 m lang is en de extra beenruimte is dan erg welkom. Op de site van Delta zie ik bij informatie dat je tijdens het boeken al de economy comfort kan boeken, ik heb even gekeken maar kwam dit niet tegen. Weten jullie hoe dit werkt, ik wil namelijk graag weten wat de extra kosten zijn voordat ik ga boeken. Even kijken of dit dan wel de voordeligste optie is. Wat ik uit eerdere berichten begrijp zijn dit namelijk geen standaardtarieven. Het gaat om AMS-LAS.
Alvast bedankt !
Ik kwam dit topic tegen via de zoekfunctie. Ik ben namelijk aan het kijken voor tickets voor september, de vluchten met Delta kwamen hierbij naar voren.
We vliegen graag ecconomy comfort omdat mijn man 2 m lang is en de extra beenruimte is dan erg welkom. Op de site van Delta zie ik bij informatie dat je tijdens het boeken al de economy comfort kan boeken, ik heb even gekeken maar kwam dit niet tegen. Weten jullie hoe dit werkt, ik wil namelijk graag weten wat de extra kosten zijn voordat ik ga boeken. Even kijken of dit dan wel de voordeligste optie is. Wat ik uit eerdere berichten begrijp zijn dit namelijk geen standaardtarieven. Het gaat om AMS-LAS.
Alvast bedankt !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3176 Weergaves
-
Laatste bericht door ONYX666
-