Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reserveren camping Yosemite NP.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Pivo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: reserveren camping yosemite

Bericht door Pivo »

Pfff, wat een idioterie.. Ook maar vast een keer geoefend voor 15 maart. Met 2 pc's 1 plekje op north pines kunnen bemachtigen.. Mochten mensen nog op zoek zijn: plek 210 op North Pines zal rond 16:16 vrijkomen.

Weet iemand trouwens hoe dit werkt: ik was ingelogd en had meerdere tabbladen openstaan. Stipt om 16.00 op elke tabblad op book now geklikt, maar dit resulteerde in dat alle tabbladen op de eerste na opnieuw moesten inloggen :blink: Op dit manier heeft het natuurlijk weinig zin om meerdere tabbladen open te hebben, tegen de tijd dat je weer bent ingelogd op de juiste plek bent is alles vol..

[edit]

Je ziet wel na een kwartier weer wat plaatsen vrijkomen. Alternatief is dus om dan steeds te kiezen voor max. 1 nacht en dan 2 losse nachten te boeken.
Hest
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Hest »

Nou, wat een gedoe, ik had uiteindelijk een van de mooiste plekje op lower pines, 039 en ook 041. Mijn man had niks op upper pines, terwijl ik toch dacht dat we daar juist meer kans maakten. Hopelijk lukt het volgende maand ook!
Als je alles van te voren alvast klaar zet, zorg dan dat je regelmatig de pagina ververst, dan blijven je inlog gegevens ook werken, anders log je automatisch uit na ongeveer 15 min.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij hadden vorig jaar ook een plekje op Lower pines, nummer 19, een hele ruime plek trouwens, ik vond dit wel de mooiste plek in vergelijking met de andere campings, we liepen zo de rivier in, ik vond de Lower pines wat ruimer opgezet dan de andere 2, 39 en 41 zijn ook mooi en allemaal niet zo ver van de toiletten :thumbup:
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Gefeliciteerd met de plekjes, het blijft een gekkenhuis!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
k.vanderlaak
Amerika-newbie

Bericht door k.vanderlaak »

Nou ik ben benieuwd of we nog een plek kunnen bemachtigen op de verschillende parken. Toen jullie waren ingelogd was het toen erg druk?
reggie_dnv
Amerika-ontdekker

Bericht door reggie_dnv »

Ik heb, na nogal wat stressen, een plaats weten te bemachtigen op de Lower Pines voor 3 nachten! Nummer 40 van 6 tot 9 juli.. Iemand ervaring met deze plaats of een plaats in de buurt?

Ik had 7 vensters openstaan en had slechts op ééntje raak geklikt! Wat een opluchting als je dan uiteindelijk de bevestigingsmail krijgt...
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

40 is een mooie plek, vlak bij de rivier en uitzicht op Half dome, ook dicht bij het Amphitheater en de toiletten, alle plekken zijn vrij ruim op Lower Pines, wij hadden plek 19, wij vonden het daar super en 40 is nog iets verder van de weg vandaan dus nog wat rustiger, jullie zullen het prima hebben op nummer 40. :thumbup:
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Wij stonden op 041 Lower Pines oo aan de rivier. Super.
@ k van der laak wat bedoel je met je opmerking? Want alleen Yosemite is zo'n gekkenhuis. Voor de andere parken geldt 6 mnd voor de datum dat je aankomt kun je reserveren. Als je dat globaal doet is er niet veel te stressen. :thumbup:
toetjero
Amerikakenner

Bericht door toetjero »

Isis :offtopic: De stateparken langs de kustroute LA- SF was ook stressen met boeken, hoe zuidelijker hoe drukker bezet. Daar komen elke eerste dag van de maand de plekken vrij voor zes maanden later en dan voor de hele maand tegelijk. Wij grepen ook naast Refugio State park. We moesten toen ook twee parken tegelijk boeken .
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Ow dat is nieuw, en balen, ik kan gewoon op een dag 6 mnd voor die datum mijn boekingen doen. Maar ik boek in het Zuidoosten. Sommige zijn zelfs al 1 jr tevoren open. Ik heb alles inmiddels geboekt en zonder stress. Zelfs een camping een dag nadat mijn datum open ging, toen zag ik al wel wat favoriete plekken bezet waren. Maar nog wel genoeg plekjes over.
Pivo
Amerika-ontdekker

Bericht door Pivo »

Voor de zekerheid; reserveren gaat zo om 15.00 weer beginnen toch? Met 4 man/pc hopen dat we 3 nachten kunnen boeken :roll: :mrgreen:
toetjero
Amerikakenner

Bericht door toetjero »

Ja, vandaag om 15,00 uur is het tijd, maar eigenlijk moet je daarvoor alles al klaarzetten.
Wij zijn helaas maar met 2, tieners hadden andere afspraken, maar we kunnen wel een paar laptops klaarzetten.
toetjero
Amerikakenner

Bericht door toetjero »

Northpine 107, voor rvplek 35 groot komt zo vrij aan de rivier

Wij hebben ene plek op lowerpine.
JuliaValerie
Amerikafan

Bericht door JuliaValerie »

vrijdag 1 augustus 3 nachten, komt zo vrij:
NP 531
LP 055

Succes!

Wij hebben NP 505, super mega veel stress dat wel
Pivo
Amerika-ontdekker

Bericht door Pivo »

Wij hadden uiteindelijk 4 plaatsen te pakken! North Pines 103, 200 en 405 en Upper Pines 37. Volgens campsitephotos.com behoren NP 103 en 405 en LP 37 tot de mooiste plekken van die campings dus met de neus in de boter :mrgreen: We hebben nu maar gekozen voor NP 405. De andere plekken komen dus zo weer beschikbaar.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

had vergeten in te loggen dus aantal plekken aan neus voorbij gegaan
toch nog lower pines 022 gekregen voor 2 nachten
JuliaValerie
Amerikafan

Bericht door JuliaValerie »

Op welke datum is wel handig om erbij te zetten :wink: !
toetjero
Amerikakenner

Bericht door toetjero »

Wij wilden het liefst op Lower Pines, en hebben uiteindelijk voor 4 gekozen, grote plekken tussen de buren, boven een plek aan de rivier van Northpines...We zijn er 13,14, 15 augustus.
Tja, door de adrenaline vergat ik eerst de data te noemen..Onze router vloog er om 14.30 uur ook nog uit..dus het was echt even stressen...
Hest
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Hest »

Tegen alle verwachtingen in een plek voor 4 nachten kunnen boeken op lower pines 019 vanaf 24 juli. We zaten met 4 computers en allen 8 tabbladen open. Voornamelijk plekjes voor twee nachten geprobeerd omdat we dachten daarmee meer kans te hebben. Een paar plekjes voor vier nachten geprobeerd en juist die gelukt, hoera! Verder alleen nog 1 plekje op LP voor 2 nachten raak en verder niks.

Veel plezier allemaal en tot in Yosemite!
Laatst gewijzigd door Hest op 15 mar 2014, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
xAuke0
Amerika-ontdekker

Bericht door xAuke0 »

Upper pines 108 gereserveerd, ging soepel gelukkig! :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer