Hallo allemaal! Ik en mijn vader schieten een beetje in de stress. Wij hebben alle overnachtingen voor aanstaande zomer al geboekt, maar onze overnachting voor in Monument Valley ligt nog niet vast. We zoeken een niet al te dure kamer met twee queen size bedden. Wij zoeken een hotel/motel voor de overnachting op 12 augustus. Hebben jullie tips, want op websites als Booking.com zie ik niets meer. Is er misschien een ander dorp dan Kayenta, waar wij kunnen overnachten?
Ik hoor graag jullie advies
Mei 2011 - Florida
Zomer 2014 - Rondreis West USA
Zomer 2015 - NYC en Florida
Zomer 2017 - Oostkust
Dankjewel! Wat vervelend is dat in alle hotels die in deze topics beschreven worden al vol zitten, als ik een kamer met 2 queensize bedden wil. Er zijn alleen nog kamers met een Kingbed. Misschien moet dat dan toch maar, langer wachten dan deze week met het boeken lijkt mij ook niet verstandig...
Mei 2011 - Florida
Zomer 2014 - Rondreis West USA
Zomer 2015 - NYC en Florida
Zomer 2017 - Oostkust
Ikzelf slaap komende september in Mexican Hat. In de San Juan Inn. MExican Hat ligt op ongeveer 30 minuten rijden van MV. Misschien heb je daar wat aan? Je zou dan nog de sunset bij MV kunnen bekijken en dat laatste stukje in de schemering rijden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.