Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat te doen in Boston en Philadelphia

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
sharon-vb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Wat te doen in Boston en Philadelphia

Bericht door sharon-vb »

14 Juli vertrekken we weer richting Amerika, dit keer de oostkust.
We vliegen op Boston en blijven vervolgens daar twee nachten voordat we verder gaan richting Stowe. Alhoewel, we verblijven niet in Boston maar in Sharon. ( Die kans krijg ik natuurlijk niet zo vaak. :lol: )
Probleem is dat we eigenlijk niet zo goed weten wat we in Boston willen doen. Whale watching hebben we in IJsland en Nieuw Zeeland gedaan en is dus geen must. Verder dan de Freedom trail komen we eigenlijk niet. We zijn met onze twee dochters van 6 en van 10 maanden...
Hetzelfde probleem hebben we met Philadelphia. We blijven daar maar 1 nachtje op de weg van Washington naar New York om de rit niet te lang te maken en dat we nog wat extra uurtjes kunnen rondhangen in D.C.
We willen naar Philadelphia museum of arts voor de trap. (foto momentje voor mijn man :wink: ) Liberty bell/ Independence hall. Wellicht is dit genoeg voor de tijd dat we er zitten? Het lijkt zo weinig en verder komen we eigenlijk niet...
Ik heb ook nog geen hotel geboekt in Philadelphia omdat ik geen goed hotel kan vinden/ geen idee heb in welke buurt ik een hotel moet boeken. Wellicht dat jullie ideeën hebben. Het mag best wat kosten, hoeft dus geen comfort inn of red roof te zijn zeg maar.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen.

Groetjes Sharon.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Re: Wat te doen in Boston en Philadelphia

Bericht door Christian »

Wij hebben ook de trappen gedaan en de Liberty bell en independence hall en een hop on en hop of busje.

Mocht je het daar gezien hebben en willen shoppen, kun je in 20-30 minuten in King of Prussia zijn. Hier is de op 1 na grootste mall van Amerika. Is deze te duur dan kun je nog een stukje door rijden naar Limerick alwaar de outlet mall ligt die ze alsnog outlets of Philadelphia noemen.

http://www.simon.com/mall/king-of-prussia-mall

http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=75
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Als je de Independence Hall zelf wil bezoeken moet je voldoende vroeg in het visitor center zijn om tickets te krijgen. Deze zijn gratis doch op basis van eerst komen, eerst gediend tot het op is voor de dag. Voor de Liberty Bell heb je geen tickets nodig. Vlakbij ligt "The Bourse" daar kan je een lunch eten. Niet ver ervandaan ligt ook de Mint waar je een bezoek aan kan brengen (zonder camera, telefoon, ...en ik dacht niet dat er op de locatie zelf lokkers zijn) Nabij The Independence Mall kan je met de koets rijden of Duck Tours doen of Hop on/hop off bussen nemen.

Ik logeerde vorig jaar nabij City Hall in het Loews Hotel op 1200 Market Street (ligt in het verlengde van de Mall). Goed en luxueus hotel. Handig gelegen. Boven heb je een mooi uitzicht op de stad en de bruggen.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
sharon-vb
Amerikafan

Bericht door sharon-vb »

Dank je wel.

Ik denk niet dat ik mijn man en kinderen plezier doe met het shoppen maar jeetje wat een winkels!!!!
Ik hoor de engeltjes zingen hoor!!! :wink:
sharon-vb
Amerikafan

Bericht door sharon-vb »

Dank je Marc,
Ik zal eens kijken naar het hotel. :thumbup:
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

in Philadelphia is er ook een oude gevangenis die je kunt bezoeken, misschien wel een doe-tip voor je man als hij van fotografie houdt

die staat er in ieder geval op bij ons voor deze zomer (toch een beetje urbex-fotografie in de reis steken)
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, dat is de Eastern State Penitentiary, inderdaad heel erg de moeite waard. Misschien heb je wat aan mijn blogs over Philadelphia: http://nederlandseamerikaan.blogspot.co ... iladelphia
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
sharon-vb
Amerikafan

Bericht door sharon-vb »

Dank je Dafkapin,

er staat op de site dat het niet geschikt is voor kinderen onder 7 jaar.
Mijn dochter is 6... Waarom staat dat zo op de site, is het op bepaalde plekken echt eng?

Petra, ik ga jouw blogs even lezen, dank je.

Gr. Sharon.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Die gevangenis is gewoon een vervallen gebouw, maar ik denk dat ze de audio tour bedoelen? Die kan inderdaad eng zijn voor kleintjes, maar jullie kinderen zullen dat toch niet kunnen verstaan. Trouwens met jullie kleintjes "moet" je in Boston ook de zwanenbootjes doen: http://swanboats.com/. Toen ik voor het laatst in Boston was was dat met de kleintjes van mijn zus. Dit is het blog daarover: http://nederlandseamerikaan.blogspot.co ... bel/Boston.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Orangedevil
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Orangedevil »

In Boston zit een heel groot kindermuseum in het centrum en ook een aquarium.
Zo'n kindermuseum is echt leuk. Wij gaan er dit jaar misschien ook heen.

http://www.bostonchildrensmuseum.org/

http://www.neaq.org/index.php
Holiday video's!
Orangedevil life4travel
https://youtube.com/user/orangedevilke1

Florida 2000,2002,2004,2005,2007,2008,2009,2010,2012,2013,
2015,2016,2018, 2022
Zuidwesten
2001,2006,2011,2023
Las Vegas
2003/2004
Noord oosten
2003, 2014(2x)
Zuidoost 2022
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Je kunt je prima een par dagen vermaken in Boston. Leuk met de kinderen is een duck tour. In en om Quincy Market is erg gezellig, je kunt Prudential op, naar Harvard, lekker wandelen in Boston Common.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
sharon-vb
Amerikafan

Bericht door sharon-vb »

Dat kindermuseum ziet er superleuk uit zeg! Bedankt voor de tip!
Harvard komt op ons ''misschien'' lijstje.

:thumbup:
lost95
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door lost95 »

Ik vond de magical gardens leuk om te zien (Philly)
sharon-vb
Amerikafan

Bericht door sharon-vb »

Dank je, Lost95.
Ik zet het op ons lijstje.
Eerst wisten we niet wat me moesten doen, nu wordt het lijstje te lang..... Hahaha.
PeterPaul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door PeterPaul »

In Boston mag je Cheers niet missen.
Rachel.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Rachel. »

Er is inderdaad meer dan genoeg te doen! Ik zou in Boston ook voor de Duck Tour gaan, dat is een tour met een bus/boot, die grotendeels rondrijdt maar ook een stukje water doet. Leuke manier om langs de belangrijkste punten te rijden. Aquarium ook zeker overwegen, is namelijk typisch Amerikaans, de meeste grotere steden hebben er een. Verder ligt er in Boston (ben de naam even vergeten...) een oud marineschip. Ik weet de exacte credentials niet meer, maar ik geloof dat het het oudste nog varende schip is ofzo. Ook daar kun je een tour van doen, rondlopen op het dek, foto's maken met de kids aan het stuur, en je kunt ook benedendeks. Harvard ook zeker de moeite waard, mooie omgeving met park om doorheen te wandelen.

Ik zit even te denken wat ik verder in Philly heb gedaan...het eten van een Philly cheese steak mag in ieder geval niet ontbreken. Ik heb daar vooral Engelstalige dingen gedaan die misschien minder leuk zijn met kinderen, zoals een ghost tour, waarbij je 's avonds door de stad loopt en een tourguide een geschiedenislesje over haunted houses geeft, en een bezoek aan het stadhuis. In ieder geval Independence Hall doen, geeft je veel informatie over de Amerikaanse geschiedenis. Vond zelf ook het Mutter museum, een museum met medische rariteiten, zeer de moeite waard, maar is wellicht opnieuw iets voor een oudere leeftijdsgroep.
Stanne
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Stanne »

Is het mogenlijk om Philly op 1 dag te doen?
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

Uh ja kan, kun je niet alles doen natuurlijk :). Wij hebben een rondrit door de stad gedaan, een philly cheese steak gegeten, de liberty Bell bezocht en het independece visitor center bekeken in iets minder dan een dag. Waren veschillende dingen waar we nog een keer voor terug willen zoals de gevangenis, museum en meer tijd bij het independece visitor centrum en national constitution center.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Zeker als je de gevangenis en musea niet wilt doen kan Philly prima in een dag. In het historische gedeelte ligt alles vlak bij elkaar.
Stanne
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Stanne »

Petra/VS schreef:Zeker als je de gevangenis en musea niet wilt doen kan Philly prima in een dag. In het historische gedeelte ligt alles vlak bij elkaar.
Is die gevangenis dan buiten de stad?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer