We vliegen op Boston en blijven vervolgens daar twee nachten voordat we verder gaan richting Stowe. Alhoewel, we verblijven niet in Boston maar in Sharon. ( Die kans krijg ik natuurlijk niet zo vaak.

Probleem is dat we eigenlijk niet zo goed weten wat we in Boston willen doen. Whale watching hebben we in IJsland en Nieuw Zeeland gedaan en is dus geen must. Verder dan de Freedom trail komen we eigenlijk niet. We zijn met onze twee dochters van 6 en van 10 maanden...
Hetzelfde probleem hebben we met Philadelphia. We blijven daar maar 1 nachtje op de weg van Washington naar New York om de rit niet te lang te maken en dat we nog wat extra uurtjes kunnen rondhangen in D.C.
We willen naar Philadelphia museum of arts voor de trap. (foto momentje voor mijn man

Ik heb ook nog geen hotel geboekt in Philadelphia omdat ik geen goed hotel kan vinden/ geen idee heb in welke buurt ik een hotel moet boeken. Wellicht dat jullie ideeën hebben. Het mag best wat kosten, hoeft dus geen comfort inn of red roof te zijn zeg maar.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen.
Groetjes Sharon.