Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

waar kan je in new york smartphones kopen?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Menno en Lindsey
Amerika-ontdekker

waar kan je in new york smartphones kopen?

Bericht door Menno en Lindsey »

Hallo allen!

Over enkele weken gaan we naar new York.

Ik wil graag een nieuwe smartphone . Een met qwerty toetsenbord. Ik wil graag een nieuw mode. In Miami kan ik helaas alleen wat zaken vinden die verouderde modellen voor drama prijzen aanbieden.

Iemand tips?

Groet,

Menno
Groetjes Menno & Lindsey
Garry Wood
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: waar kan je in new york smartphones kopen?

Bericht door Garry Wood »

Probeer een Best Buy winkel te vinden of anders Macy's.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Menno en Lindsey schreef:Hallo allen!

Over enkele weken gaan we naar new York.

Ik wil graag een nieuwe smartphone . Een met qwerty toetsenbord. Ik wil graag een nieuw mode. In Miami kan ik helaas alleen wat zaken vinden die verouderde modellen voor drama prijzen aanbieden.

Iemand tips?

Groet,

Menno
Hier: http://www.bhphotovideo.com/c/buy/Smart ... 3955685938

Maar volgens mij ben je goedkoper uit in NL en heb je langer garantie.
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

Over het algemeen zie je dat wel vaker dat vele winkels oudere modellen voor meer geld aanbieden. Voor ik me zover kan herinneren zijn er op Time Square een aantal electronica / telefoon winkels die silm lock free telefoons verkopen.

Anders ideetje om online te shoppen en naar jullie hotel te laten sturen.
michelvd
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door michelvd »

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik voor het kopen van een telefoon nooit echt in de verleiding ben gekomen om die in Amerika te kopen vanwege de prijs. Nederland is dan nog echt zo duur niet.
Dat is anders met merken die een strikt prijsbeleid voeren zoals Apple. Dan kan je door de wisselkoers en lagere belasting wel voordelig uit zijn.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Je kan hier in Miami ook gewoon de nieuwste modellen kopen, maar dat is bijna altijd met een contract. En als je geluk hebt met je contract en het moment waarop je het afsluit kan je voor een heel goede prijs het nieuwste model smart phone kopen. Een vriendin van me doet dat. Lol, maar ze is dan wel een paar weken bezig met research doen, regeltjes uitzoeken, contracten lezen enz. De schat heeft OCD en is supergoed in dat soort dingen uitzoeken.

Maar voor mensen die minder tijd en energie hebben om alles uit te zoeken kan het lastig zijn om een goede deal te scoren. M'n schoonpapa heeft afgelopen week een Iphone 5S uitgezocht en dat was nogal een gedoe. Hij is op ons plan bijgeschreven en het was tijd voor een upgrade, dus m'n man had al met de winkel daar gebeld (schoonpapa woont in Texas, wij in Florida) om alles te regelen. Maar toen schoonpapa in de winkel stond hebben ze hem een heel ander contract aangesmeerd waardoor de Iphone ineens zo'n $400 kostte. Ugh! Zo oneerlijk! Man is 86 en dus een makkelijk slachtoffer. Moest m'n man weer alles via de telefoon regelen. Schoonpapa krijgt een nieuwe telefoon toegestuurd en moet dan de telefoon die hij in de winkel had gekocht terugsturen. Was nodig vanwege de chip die erin zit en ze konden niet gewoon de telefoon die hij had bijschrijven op ons plan. Nu maar hopen dat schoonpapa niet kopig gaat doen en toch z'n zelf uitgezochte telefoon probeert te houden.
Ben trots op m'n schoonpapa dat hij dat allemaal nog wil doen, maar jeminee! M'n man is er uren mee bezig geweest om alles geregeld te krijgen.

En je kan hier ook het nieuwste van het nieuwste kopen zonder contract. Doen sommige locals voor familie in het buitenland, kopen ze hier het nieuwste model en dat sturen ze dan naar familie, meestal voor tieners die jarig zijn enzo.
Samedi1
Amerika-ontdekker

Bericht door Samedi1 »

applestore?
Verizon?
veel kleine winkeltjes die wel telefoons verkopen, betrouwbaarheid is wel effe afwachten
2005 Miami
2010 New York
2012 New York
Juni 2013 New England (NY, Boston, Cape Cod, Vermont, Utica, Niagara watervallen, Pittsburgh, Washington, Philadelphia)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer