Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel III
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: MyVegas deel III
Geen idee, maar ik verspeelde vandaag al mijn 800000 chips 

- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik heb nu in drie dagen 700000 chips verspeelt en helemaal niet in veel draaien. Ik krijg gewoon niets. En iedere keer denk, nou nu moet er toch wel iets terugkomen, maar nee, helemaal niets. Ook geen bonussen. Hele tijd met 3000 gespeeld, nu op 1500 en dan met 20 free spins 9000 chips krijgen
Ik ga ondanks dat ik met ruim een miljoen chips begon die puzzel dan ook niet halen zo.

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik had met 6000 per spin helemaal 1260 punten met de free spin...all time low voor mij volgens mij.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Zojuist zo'n 8000 loyalty points binnen gehaald met de daily spin 
Zit nu weer over de 300.000 loyalty points!

Zit nu weer over de 300.000 loyalty points!
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Ik had ook de afgelopen 2 dagen al mijn chips er doorheen gejaagd en bijna niets ervoor terug gekregen. Vandaag ging het weer beter en de puzzel is af.
Liken jullie trouwens de fb pagina van de hotels die meedoen? Daar krijg je regelmatig 1000 chips van kado.
Liken jullie trouwens de fb pagina van de hotels die meedoen? Daar krijg je regelmatig 1000 chips van kado.
Laatst gewijzigd door asv60 op 28 mar 2014, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Marenko schreef:Ik heb nu in drie dagen 700000 chips verspeelt en helemaal niet in veel draaien. Ik krijg gewoon niets. En iedere keer denk, nou nu moet er toch wel iets terugkomen, maar nee, helemaal niets. Ook geen bonussen. Hele tijd met 3000 gespeeld, nu op 1500 en dan met 20 free spins 9000 chips krijgenIk ga ondanks dat ik met ruim een miljoen chips begon die puzzel dan ook niet halen zo.
Dat is het hem nu juist. De hele tijd op dezelfde bet spelen is een langzame dood. Je moet je bet verhogen. Ik zal de laatste zijn om toe te geven dat het dan ook mis kan gaan, maar er zijn ook momenten waarop het beter gaat als je verhoogd.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
YouTube
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou dat verhogen heb ik ook een keer gedaan. toen ging ik van 9 ton naar 30.000 in een hele korte tijd
Ik speel al een jaar op een zelfde limiet en dat ging altijd redelijk goed. Bleef altijd wel rond hetzelfde aantal punten hangen. Zo sterk dalen als nu maak ik niet vaak mee.

Ik speel al een jaar op een zelfde limiet en dat ging altijd redelijk goed. Bleef altijd wel rond hetzelfde aantal punten hangen. Zo sterk dalen als nu maak ik niet vaak mee.
Ik wil dat wel geloven, maar dan wel bij een hoger level-aantal. De bet verhogen met het level-niveau, m.a.w.Pipo Chris schreef:Marenko schreef: Dat is het hem nu juist. De hele tijd op dezelfde bet spelen is een langzame dood. Je moet je bet verhogen. Ik .
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Nou, hier ook erg weinig chips, ik slaag er nog wel in om op hetzelfde niveau te blijven (ongeveer 50k chips), maar veel haal ik er ook niet uit.
I'm sensing a pattern here. O hi NSA!
I'm sensing a pattern here. O hi NSA!

- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb even op MyVegas Facebook gekeken, maar daar lees ik dezelfde geluiden. Mensen die zeggen niet meer te spelen totdat die puzzel weer voorbij is. Ik denk dat ik dat ook maar doe, want inmiddels ben ik nu nog verder gezakt. 

- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Het is inderdaad erg gesteld met de prijzen. Heb al heel lang geen free spins gehad bij Bedrock op 3 accounts.
Maar sparen is op zich niet onverstandig, hierna zal er waarschijnlijk een nieuw spel komen. Weet niet of dit voor iedereen al te spelen is of dat het afhankelijk is welk level je bent.
Maar deze puzzel uitspelen tot het eind zit er zeker niet in. Het kost je veel te veel voor wat het uiteindelijk oplevert.

Maar sparen is op zich niet onverstandig, hierna zal er waarschijnlijk een nieuw spel komen. Weet niet of dit voor iedereen al te spelen is of dat het afhankelijk is welk level je bent.
Maar deze puzzel uitspelen tot het eind zit er zeker niet in. Het kost je veel te veel voor wat het uiteindelijk oplevert.

Voor alle foto's
YouTube
YouTube
Hallo,
Na een 3 maanden sparen is het net gelukt om 2 nachten MGM Grand te boeken in augustus! Het ging allemaal voorspoedig. Van te voren alles persoonsgegevens, creditkaart gegevens, en Mlife gegevens bij de hand. Het telefoongesprek duurde 24 minuten. Zat ons alles mee!
Ik heb het forum doorgespit, maar kan geen recente (2014) informatie vinden rondom 2 nachten boeken in de Mirage. Informatie op het forum van oktober 2013 geeft aan dat er bij Mirage tot max 3 rewards ingeleverd kunnen worden. Als je via Myvegas naar de Mirage gaat, staat daar dat er slechts 1 rewards per myvegas player ingeleverd kan worden. Volgens mij betekent dit dat ik geen 2 nachten van mijn acount kan innen. Klopt dat?
Als Mirage niet kan, zitten we te denken aan het Aria. We hebben genoeg voor 1 nacht, maar daar moet er dus nog eentje bij. We gaan in begin augustus, en moeten nog zo'n 70.000 punten voor de tweede nacht, dat moeten we over 2 maanden hopelijk wel bij elkaar hebben. Is het de moeite waard/de gok waard om nog 2 maanden te wachten met boeken voor Aria?
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Groeten,
Nienke
Na een 3 maanden sparen is het net gelukt om 2 nachten MGM Grand te boeken in augustus! Het ging allemaal voorspoedig. Van te voren alles persoonsgegevens, creditkaart gegevens, en Mlife gegevens bij de hand. Het telefoongesprek duurde 24 minuten. Zat ons alles mee!
Ik heb het forum doorgespit, maar kan geen recente (2014) informatie vinden rondom 2 nachten boeken in de Mirage. Informatie op het forum van oktober 2013 geeft aan dat er bij Mirage tot max 3 rewards ingeleverd kunnen worden. Als je via Myvegas naar de Mirage gaat, staat daar dat er slechts 1 rewards per myvegas player ingeleverd kan worden. Volgens mij betekent dit dat ik geen 2 nachten van mijn acount kan innen. Klopt dat?
Als Mirage niet kan, zitten we te denken aan het Aria. We hebben genoeg voor 1 nacht, maar daar moet er dus nog eentje bij. We gaan in begin augustus, en moeten nog zo'n 70.000 punten voor de tweede nacht, dat moeten we over 2 maanden hopelijk wel bij elkaar hebben. Is het de moeite waard/de gok waard om nog 2 maanden te wachten met boeken voor Aria?
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Groeten,
Nienke
2001 SF - SLC
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
2011 SF - Denver
2014 LV-Great Basin-Craters o/t Moon-Yellowstone-Grand Teton-Arches-Canyonlands-Capitol Reef-Zion-LV
2016 LA - LV
2017 SEA - SF
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Je hebt gelijk. Mirage kan nog maar 1 nacht per account.
Ik zal van het weekend eens een nieuw overzicht maken.
Of 2 maanden sparen de moeite waard is kun je zelf het beste bedenken. Op de vraag of je risico loopt dat tegen die tijd de rewards weer veranderd zullen zijn kun je alleen van PlayStudios een goed antwoord verwachten. En die zullen het niet zo snel vertellen.
Ik zal van het weekend eens een nieuw overzicht maken.
Of 2 maanden sparen de moeite waard is kun je zelf het beste bedenken. Op de vraag of je risico loopt dat tegen die tijd de rewards weer veranderd zullen zijn kun je alleen van PlayStudios een goed antwoord verwachten. En die zullen het niet zo snel vertellen.
Hallo,
Ik ben nu ook sinds een paar dagen MyVegas aan het spelen, maar sinds vandaag loopt mijn loyalty points metertje niet meer (links onderin, die na zoveel spins 10 loyalty points geeft).
Weten jullie waar dit aan kan liggen? Nu is de lol van het spelen er natuurlijk ook vanaf..
Ik ben nu ook sinds een paar dagen MyVegas aan het spelen, maar sinds vandaag loopt mijn loyalty points metertje niet meer (links onderin, die na zoveel spins 10 loyalty points geeft).
Weten jullie waar dit aan kan liggen? Nu is de lol van het spelen er natuurlijk ook vanaf..

- Dave Hester
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hello ,
Het is me gelukt de puzzel uit te spelen !
Krijg net 300.000 fiches erbij
En vandaag 15.000 LP's op gehaald, zit ik denk aan de max .
Hij bleef maar fiches geven vandaag .
De reden dat ik zoveel ophaal is omdat ik met een gebroken voet thuis zit ( de laptop staat heel de dag aan .)
Nog 4 weken met de voet omhoog . Hoop zo de rewards sneller binnen te halen.
Vraag ,
Wat is de max aantal LP's per dag ??
Het is me gelukt de puzzel uit te spelen !
Krijg net 300.000 fiches erbij

En vandaag 15.000 LP's op gehaald, zit ik denk aan de max .
Hij bleef maar fiches geven vandaag .
De reden dat ik zoveel ophaal is omdat ik met een gebroken voet thuis zit ( de laptop staat heel de dag aan .)
Nog 4 weken met de voet omhoog . Hoop zo de rewards sneller binnen te halen.
Vraag ,
Wat is de max aantal LP's per dag ??
Yuuup !!!!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Dit jaar geen Vegas voor ons, maar ons toch maar aangemeld bij dit spel. (naam: Vulcans MyVegas mag toegevoegd worden )
ik krijg verzoeken van "vrienden" om buren te worden. Die accepteer ik. Maar ik kan weinig over dit fenomeen vinden:
1) wat is het voordeel van buren worden?
2) Hoe kun je zelf zo'n " wil je buren worden verzoek" doen?
ik krijg verzoeken van "vrienden" om buren te worden. Die accepteer ik. Maar ik kan weinig over dit fenomeen vinden:
1) wat is het voordeel van buren worden?
2) Hoe kun je zelf zo'n " wil je buren worden verzoek" doen?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
15.000 LP op een dag heb ik nog nooit binnengehaald. Net als bij Kellee stopte het bijschrijven van LP's op een gegeven moment. Toen ik daar erg in kreeg ben ik snel gestopt en de volgende dag weer verder gegaan.
Kellee, onder welke naam speel jij?
Kellee, onder welke naam speel jij?
Hallo Petrush, ik speel onder de naam Kel Lee.
Ik hoop dat het eraan ligt dat ik al teveel LP's heb gekregen en dat het morgen weer is opgelost, maar voor mijn gevoel heb ik nog niet veel LP's gekregen..
Ik wacht morgen maar even af!
Ik hoop dat het eraan ligt dat ik al teveel LP's heb gekregen en dat het morgen weer is opgelost, maar voor mijn gevoel heb ik nog niet veel LP's gekregen..
Ik wacht morgen maar even af!
- Dave Hester
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
mijn excuus !!
Het waren met 2 accounts .
Was vergeten bij te vermelden
Het waren met 2 accounts .
Was vergeten bij te vermelden

Yuuup !!!!
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
ik heb jullie een vriendsschapsverzoek gestuurd onder de naam Joanne Tilapia
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19818 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties