Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor reizen met kinderen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Tips voor reizen met kinderen

Bericht door dimple »

Eens! Heerlijk rustig hoor zo'n DVD of Ipad :thumbup:

Wij hebben wel in de familyrow gezeten in 2009 toen we naar LA vlogen. Geen idee welk toestel (weet vriend nog wel, dus kan het zo navragen)
Ik vond het ideaal! Geen naar achter klappende stoeltjes en inderdaad ruimte om te spelen!
Hij kon lekker met zijn autootjes scheuren en heeft er inderdaad heerlijk op de grond liggen tukken in zijn eigen slaapzak. Super!

Overigens was de KLM dame daar niet van te spreken, alles op eigen risico. Net als het gebruik van CARES. :roll: (die in mijn ogen 100 x beter zijn dan de gordels die zij verschaffen voor je kind)
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Ja, CARES is geweldig, ik vond dat ook heel vaag dat sommige maatschappijen daar lastig over deden. Wij hebben hem al even niet gebruikt (binnenkort weer met kind nr 3), dus geen idee of het inmiddels beter is. Maar bij Amerikaanse maatschappijen krijg je dan weer geen gordeltje voor op schoot, mag niet eens gebruikt worden, terwijl dat me dan toch wel weer veiliger lijkt dan niets.
Op de grond vind ik zelf trouwens ook wel eng, zo'n kleintje vliegt echt alle kanten op als je onverwacht turbulentie krijgt. Op schoot heb je in elk geval nog een kans om je kind vast te grijpen, of zit het dus vast met zo'n gordeltje. maar met kleintjes blijft het lastig, die kun je niet 8 uur of langer vastmaken. Ben blij dat de oudsten nu gewoon netjes de hele reis in de gordel blijven zitten.
Terug in Texas!
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Even dit topic weer eens omhoog halen...

Iemand ervaring met een bedje zoals dit:
http://www.walmart.com/ip/Regalo-Intern ... d/21672532

Wij willen bij een Walmart (bij Denver) aanstaande zomer een travel bed kopen voor de jongste om in hotelkamers/cabins bij te plaatsen. Dit bedje zag er wel handig uit, lekker makkelijk in te klappen en klein. Maar of het ook lekker ligt?! De jongste is 4 jaar en weegt een kilootje of 14/15.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada

Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ja, die hebben we voor ons zoontje 2 vakanties gebruikt. Ik vond het een fijn ding.

Ze moeten er echt alleen niet te groot voor zijn want dan ligt het niet lekker. Naar mate ons zoontje groter werd, kroop hij omhoog in zijn slaap en viel eraf :roll:

Hij staat nog boven op zolder, hij wil hem nog wel eens gebruiken in de zomer in de tuin of zo. :thumbup:
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Thanx :) Hoe groot is te groot? Tim is 1.04 en weegt een kilootje of 15 inmiddels, zou dat al te groot zijn? (had jij m gewoon bij een standaard walmart gekocht?)
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013

Volg ons op:
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

Ik had hem bij de Walmart vandaan inderdaad.

Oei, formaat geen idee. Kan hem eens opsnorren op zolder en kijken voor je! Ik zal mijn kids er op leggen en een foto voor je maken (stuur je mailadres anders maar even) dan kan je zelf zien of je het vind passen :wink:

We hadden er een Cars slaapzak bij gekocht en het was echt helemaal zijn ding, zijn bedje voor tijdens de vakantie, dus ideaal!
Randy
Amerika-ontdekker

Bericht door Randy »

even een vraag.
Wij gaan in mei 3 weken met de camper rondtrekken, en zullen natuurlijk ook de nodige wandelmijlen gaan maken.
De jongste (1 1/2) gaat mee in de Manduca, voor de oudste van bijna 4 zijn we aan het twijfelen.
Er zijn dragers die een dergelijke gewicht en formaat aan kunnen, maar erg prijzig.
Zijn dergelijke (ergonomische) dragers ook in Amerika te koop?
Of iemand ervaringen met de combinatie 4 jarige en wandelen 8)
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Hier liepen ze vanaf 3,5 alles wel zelf. Kun je natuurlijk geen 15km lopen, maar kortere wandelingen zijn dan prima te doen. Ze liepen ook probleemloos een hele dag door de dierentuin op die leeftijd.
Als je echt lange wandelingen wilt maken weet ik eigenlijk niet wat de beste oplossing is. Mijn middelste was op die leeftijd nog prima te dragen in de ergo carrier. Oudste was op die leeftijd al heel lang, en ondanks dat hij niet zwaar was denk ik niet handig om te dragen. Maar met die lange benen liep hij dan ook al heel goed.
En wat ik me ook afvraag, als je echt een lange wandeling wil maken en je moet elk een kind dragen, hoe kun je dan nog voor 4 personen spullen meenemen, met name water? Ik zou me persoonlijk dus gewoon beperken tot afstanden die de oudste zelf kan lopen.
Terug in Texas!
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Ik zou me ook aanpassen aan de oudste. Je kan hier alvast wat oefenen met wandelen. Dat doen we hier ook af en toe en dan proberen we de wandelingen zoveel mogelijk op te leuken. (Bijv. met de kinderactiviteiten van Staatsbosbeheer). Je wandelt dan wel niet zover, maar met z'n allen heb je wel een leuke belevenis. Onze jongste van 3 loopt dan alles zelf.

Mocht je toch overwegen een rugdrager aan te schaffen: probeer het eerst uit voor je er een koopt. Dit hebben wij toentertijd met onze oudste gedaan, die toen 2 jaar was. Ze was niet gewend aan een rugdrager en vond het de eerste keer oefenen nog wel leuk, maar wilde er na een pauze absoluut niet meer in. Gelukkig hadden we er een geleend en nog niet gekocht. Naar Amerika hebben we toen de kinderwagen met luchtbanden meegenomen, zo konden we toch af en toe een iets langere wandeling maken. Maar ook op die leeftijd heeft ze al heel veel zelf gelopen. (Al is dat met een tweejarige misschien wel makkelijker dan met een vierjarige :lol: ).
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Wij hebben Tim vorig jaar (nog geen 4) ook gewoon zelf laten lopen. Twee keer wilde hij niet verder (in Mesa Verde en in Arches), toen is mijn man met hem achtergebleven en ben ik met zijn broer en zus verder gegaan. Maar het meeste heeft hij wel goed gelopen, zelfs de navajo loop in Bryce van 2,5 kilometer en veel klimmen. Terwijl hij hier thuis echt een luiwammesje is, hij vindt van school naar huis al te veel om te lopen (20 minuutjes). Maar in de nationale parken zag hij zo veel en was hij zo afgeleid, dat het heel goed ging. Oke, je maakt inderdaad geen heftige wandelingen van tientallen kilometers, maar zo fanatiek zijn we zelf ook niet. Je kunt op de wandelsite van Marianne kijken welke wandelingen geschikt zijn voor kinderen, die hebben wij ook veel gebruikt.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013

Volg ons op:
Randy
Amerika-ontdekker

Bericht door Randy »

Bedankt voor jullie reacties.
Wij zijn ook geen 'echte' wandelaars hoor :) En idd, had er niet eens bij stilgestaan dat wij beide maar 1 rug hebben, dus waar laten we de spullen :?

Ik denk dat we gewoon aankijken hoe het gaat. Vaak helpt een spelletje wel (bij de Ikea speel ik altijd het zoek de pijlen spel...en rennen dat hij dan doet :D ), we zullen gaan zien. We kiezen de korte en makkelijke trails uit.

Goede tip van die site, ga van het weekend eens een kijkje nemen!
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Wij hebben onze (toen) vierjarige nog wel veel gedragen vorig jaar. Als peuter inderdaad in een Manduca, later in onder meer een Rose & Rebellion kleuterdrager. Niet eens omdat ze het niet zelf zou kunnen lopen, maar met name omdat we niet van slenteren houden én om haar in grote steden veilig dichtbij te houden.

Je kunt deze drager (en andere) lenen bij bijvoorbeeld JustCarry. Dan kun je voor 7,50 euro twee weken testen of het iets voor je is, erg handig.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

De wandelwebsite die ik noemde, is http://www.wandelingen-usa.nl/ Heel handig om te kijken welke wandelingen geschikt zijn met kleine kinderen!
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013

Volg ons op:
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Bij ons gingen de kinderen destijds gewoon een stukje bij papa op de nek als ze moe waren :wink:
Dat werkte altijd prima :D

Elly
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

Onze ervaring is:hoe meer ze kunnen klauteren en hoe minder saai de paden, hoe leuker ze het vinden!
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

Dat geldt hier nog steeds Katrien :wink:
katrienenluc
Amerikakenner
Partner van: Luke21
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door katrienenluc »

michelly schreef:Dat geldt hier nog steeds Katrien :wink:
Same here Elly!
Deze namiddag nog naar een pad gekeken voor deze zomer:'toch geen stomme boardwalk hé?! 'was de reactie :wink:
michelly
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door michelly »

:thumbup: :thumbup:
Roadtripper
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Roadtripper »

Nu het hier toch over wandelen gaat :thumbup: :

Wij dachten in september met onze dan net 2 jaar oude dochter in Watkins Glen de Gorge Trail te wandelen. Iemand met tips en ervaringen over deze trail en of hij überhaubt te doen is met zo'n kleine spruit?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij deden hem in 2012, zie ons reisverslag daarvoor. Toen wij er waren reed er geen shuttlebus, maar als die wel rijdt hoef je niet heen en weer te lopen en dan lijkt het mij goed te doen. Neem je een buggy of rugdrager mee?
Zie ook hier voor meer informatie.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer