Hoi FloridaUSA.
Ik heb sinds 15 januari een 'pre-paid' simonly (deze vorm noemen zij REAL PAYGO) van PTEL. Ik wilde, anders dan mijn vrouw die bij AT&T in een family plan met haar ouders zit, ook geen contract en zelf meer controle hebben over wat ik kwijt wil aan mijn belkosten.
Mijn schoonouders wilden mij eigenlijk eerst gewoon toevoegen op het bestaande family plan voor $10 (maar dit was alleen voor wat belminuten geloof ik en unlimited txt zou al heel wat meer kosten). Kwam er eigenlijk gewoon op neer, dat het ons iets van $50 per maand extra ging kosten voor mij voor unlimited calling/txting en unlimited data (ouder niet meer bestaand plan). Dit wilde ik pertinent niet en dus kwam ik na recensies gelezen te hebben uit bij PTEL.
Kijk bijvoorbeeld hier even en vergelijk.
https://www.ptel.com/plans
Ik reload, per 60 dagen $10 om mijn sim actief te houden en je neemt je tegoed 365 dagen mee (vanaf het moment dat je een 'reload' doet). Ik kan hiermee ook naar Nederland bellen voor redelijk goedkoop (al moet ik nog even de moeite nemen om contact op te nemen met de klantenservice, aangezien de eerste keer dat ik dit probeerde het mij niet lukte). Van mobiel naar vast zou volgens mij $0.05 ct/m + $0.01 ct/m moeten zijn.
Real Paygo_ Multiple denominations are available, each with a set number of service days: $10 good for 60 days, $20 for 90 days, $30 for 120 days, $40 for 150 days, $50 for 180 days, and $100 for a whole year. Data billing might seem delayed since we accrue your data usage until we are able to bill a full penny, which means we do not round up your data usage. Unused balance from $10, $20, $30, $40 and $50 carries over for 365 days from date it was originally loaded onto the account. Unused balance from $100 carries over until depleted. To maintain your Real Paygo service, a new PIN must be loaded on/before service days expire.
Groetjes.