U vraagt, wij draaienDoockles schreef:Hoe professioneel!kalaman schreef:In laatste instantie nog wat wijzigingen aangebracht maar het roadbook zit, eindelijk, bij de drukker.![]()
Daar wil ik wel eens een fotootje van zien als het klaar is.

Momenteel zo'n 10cm sneeuw in Moab en omgeving, maar...vanaf zaterdag niets dan zon (en temperaturen boven de 20°C) in de ganse regio. We leven dus op hoop. Vandaag ook wel regen in Kanab en morgen in Escalante. Hopelijk is de CCR niet weer in een modderpoel herschapen en kunnen we er nu eindelijk eens (na 3 vorige vergeefse pogingen) langsrijden.PSVwally schreef:Ziet er weer dik uit, nu hopen dat je de plannen een beetje kunt uitvoeren.![]()
dat is de, stevige, hike door de Coyote Gulch, waarvan Laurent Martrès schrijft :PSVwally schreef:Op de voorkant van je nieuwe roadbook, onder het kaartje het middelste plaatje aan de linkerkant.... waar is dat?
Ik heb het voor onze vorige reis door zuid-west Amerika ook laten inbinden (met een ringband). Dit kon bij de Multi-copy, kostte iets van 10 euro voor ongeveer 200 bladzijdes, inclusief een beschermende doorzichtige voor- en achterkant. Je moet de informatie natuurlijk wel geprint hebben. Ik vond het ideaal ! (was wel zwart-wit, denk dat kleur 50% duurder was)Doockles schreef:Als ik ooit eens veel tijd heb, zou ik al mijn losse papieren toch ook eens zo mooi willen bundelen.