Weet iemand of zo'n airboattour te doen is met twee kleine kindjes (1 en 2). Vind het zonde als bij aankomst het toch niets blijkt te zijn, dan gaan we liever bovenstaande roadtour doen zien we ook krokodillen.
Thanx anyone
Langs de Tamiami trail liggen ook wat 'gatorparkjes' waar je niet persé met de airboat mee hoeft maar wel rond kunt lopen en evt een show kunt bekijken. Eerlijk gezegd lijkt zo'n airboat me voor 1 en 2 jarige nog wat jong. Misschien vind je 2 jarige zo'n show met spinnen slangen krokodillen (alligators i know) en schorpioenen ook nog wel wat eng.
Bedankt!
Ik twijfelde al over zo'n airboat tour vandaar dat ik jullie om advies vroeg.
Nu defintief dekeuze gemaakt om lekker rond te touren met de auto en desnoods even te wandelen waar mogelijk.
Wij slapen in Everglades City maar willen deze route ook wel ff rijden.
Is deze ook te doen met een gewone auto?? We gaan begin mei.
Wie heeft nog tips voor een goede airboat trip??
Bedankt alvast
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
maar nu weet ik nog altijd niet waar die loop road ligt?
2010 New York City
2012 West Amerika
2013 Oostkust + Canada
2014 Florida
2015 Rondje Denver
2016 Washington / Oregon
2017 Deep South
2018 West Amerika
Onze trips : http://estherenrob.blogspot.nl/
Wij gaan in april naar Florida en hebben de Everglades uiteraard op de planning staan.
Nu ben ik een beetje aan het rondkijken wat het mooiste is om te doen en via de Tamiami road, lijkt Loop Road me erg gaaf! (vanuit Miami --> Naples)
Alleen is het mij niet exact duidelijk waar deze nu loopt.
ALs ik op google maps kijk zie ik dat net na Shark Valley er een weg naar links gaat (94) die Loop road Big Cypress national preserve heet. Deze begint als een asfalt weg en later gaat deze, na Tamarind Hammock over in een grindweg.
Vlak voor Monument Lake Campground komt deze weer uit op de Tamiami trail.
Is dit de juiste route?
Ik zie ook bij tripadviser (op de map) dat het laatste deel van de Loop road gesloten is tussen Nov-May. Iemand ervaring mee?
Dank je!
2013: Zuidwesten
2015: Florida
2018: Florida
2019: Florida
2019: New York
2022: Florida
2024: Zuid-Westen & Disney Cruise 2025: Florida
zie link.
Looproad vanaf Miami is echt heel makkelijk te vinden het staat gewoon aangegeven.
Wij vonden het ook een hoogtepunt van de Everglades enorm veel gezien.
We hadden wel mazzel want toen wij er waren kwamen we bijna geen anderen tegen.
Echt een aanrader.
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York eind april 2014 Florida en dan New York april 2013 San Francisco , Las Vegas New York 2012 New York !!
The Loop Road is echt een aanrader.
Je ziet er heel veel wildlife.
En het staat vrij goed aangegeven. Wanneer je van Naples komt ligt de Looproad aan de rechterkant en wanneer je van Florida CIty komt aan je linkerkant net naast het voormalige Monroe Station.
Het is ook een weg wat vrij goed erbij ligt.
Ik zou zeggen zeker doen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.