Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
cadarora
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: MyVegas deel III

Bericht door cadarora »

Vandaag eindelijk eens geluk met de spin: 82k binnen op level 55 :P

Ik had vandaag juist helemaal niets. Ik hoopte op betere tijden nu dat die puzzle is afgelopen.
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Dave Hester schreef:Je bent zo aan de 30.000 LP's

Als je slim bent open je 2 accounts .
Ik had dat ook gedaan in het begin omdat in vond dat ik snel best snel aan de 30.000 zat.

En dan heb je snel 60.000 LP's

Hoop voor je dat ze nog werken !!

Suc6!!
Wat is het voordeel van meerdere accounts?
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Hij bedoelt dat je beter een 2e account kan aanmaken zodat je "echte" vrienden niet lastig gevallen worden als jij bepaalde dingen van dit spel deelt.

Om het maximale uit je dagelijkse punten saldo te halen heb je minimaal 51 vrienden nodig die dit spel ook spelen. Dit zorgt er voor dat je dagelijkse draai aan het rad vermenigvuldigd wordt met 8,25.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Hoe vervelend is de limiet van 2.000LP per dag! Was dit vroeger ook al het geval?
harryvb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door harryvb »

Hallo, wij gaan in mei naar vegas voor 2 weken maar we hebben ondertussen al meer punten dan we nodig hebben voor onze drie rewards.
Kunnen we dit oplossen door bv 5 dollar aan punten te kopen en zo toegang te krijgen tot een vierde reward op te nemen binnen de twee weken of moet er een maand tussen zijn ?
Het is me tijdens het lezen van het forum niet echt duidelijk geworden.
Harry
Afbeelding
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

harryvb schreef:door bv 5 dollar aan punten te kopen en zo toegang te krijgen tot een vierde reward
Harry
Wij hebben dit vorig jaar ook gedaan, echter volgens mij geldt die regel nu niet meer.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Bericht door Figment »

REIS2014 schreef:Hoe vervelend is de limiet van 2.000LP per dag! Was dit vroeger ook al het geval?
Nee, toen ik begon met spelen (okt./nov. 2012) was deze limiet er nog niet, je kon toen zoveel spelen als je wilde. Ook het limiet van het aantal chips dat je via vrienden kon ophalen lag veel hoger. Vaak kwam ik niet eens aan het maximum! En de rewards waren niet alleen een stuk goedkoper, er zat ook geen limiet op het aantal rewards dat je kon innen. Had je genoeg punten voor 3 rewards, dan deed je dat. Wilde je 10 rewards gebruiken? Geen probleem!
Begin 2013 kwamen er steeds meer restricties en sinds maart/april 2013 kan je dus nog maar 3 rewards pp innen.
Veel mensen kochten toen snel voor 5 dollar aan chips om op die manier alsnog een vierde reward binnen te halen, maar ook dit is na een tijdje stopgezet en nu niet meer mogelijk. Je kan nog wel een vierde reward krijgen dmv het kopen van chips, maar dan moet je zoveel geld neertellen dat dit eigenlijk niet de moeite waard is. Ik snap wel waarom er nu zoveel restricties zijn, maar oh wat vond ik het jammer toen ze het allemaal gingen invoeren! Toch blijft het een leuk spel waarmee je kan sparen voor mooie gratis rewards. Ik kijk nu alweer uit naar mijn gratis overnachtingen in Aria in december!

@Reis: Bedankt voor de LP's!
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Voor de huidige limieten was er voor de lp's een limiet van 7000 per dag en voor xp was het 50.000.

Ik heb nooit meegemaakt dat de rewards onbeperkt te verkrijgen waren. Het was voor mij altijd 3 tenzij je chips kocht. Bij $5 kreeg je al een 4e.
Nu moet je wel iets meer uitgeven om die 4e te krijgen.
harryvb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door harryvb »

Weet je ook hoeveel meer of waar ik een antwoord kan vinden?
Laatst gewijzigd door Aricon op 05 apr 2014, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. de forumregels.
Afbeelding
Ingrid1958
Amerikakenner

Thnkx pipo chris, dat heb ik dus maar ik dacht dat er bedoeld werd een 2e account om te kunnen spelen, MyVegas speel ik ook met een "fake" account, ik heet niet echt Berend Botje (hihi) Die info had ik al eerder begrepen vanwege de vele berichtjes.
Ik (wij) gaan in september een paar dagen (stop over) naar LV. Nu 242000 LP's om te spenderen. Iemand leuke tips? Hotels proberen of shows / buffetten?? Voor mij de 1e keer om te redeemen en ik hoop dat ik het allemaal snap :-)
We gaan met z'n drieën. Mijn jongens van 28 en 25 en ik (Ingrid 55 dan 56 jaar jong)
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Ik zou voor hotels gaan. Mi doe je dan het grootste voordeel. Ik heb al spijt dat ik mijn hotel al had geboekt, anders zou ik wel weten waarvoor ik zou sparen.
Dave Hester
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Dave Hester »

De rede waarom ik met 2 accounts speel is , omdat ik dan meer rewards kan kopen.

Totaal 6 !! :wink:

Ook ik had al mijn overnachtingen al geboekt.
Nu ga ik voor de buffetten en de $50,- drank bon van NEW YORK - NEW-YORK
Yuuup !!!!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Voor de volledigheid, je kunt per persoon maar 3 rewards kopen.
REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

Ik heb nu 480+ vrienden. Heeft het zin om deze groep nog uit te breiden?
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

Ingrid1958 schreef:Thnkx pipo chris, dat heb ik dus maar ik dacht dat er bedoeld werd een 2e account om te kunnen spelen, MyVegas speel ik ook met een "fake" account, ik heet niet echt Berend Botje (hihi) Die info had ik al eerder begrepen vanwege de vele berichtjes.
Ik (wij) gaan in september een paar dagen (stop over) naar LV. Nu 242000 LP's om te spenderen. Iemand leuke tips? Hotels proberen of shows / buffetten?? Voor mij de 1e keer om te redeemen en ik hoop dat ik het allemaal snap :-)
We gaan met z'n drieën. Mijn jongens van 28 en 25 en ik (Ingrid 55 dan 56 jaar jong)
Je zou dus in totaal 3x 3 rewards kunnen innen en dus spelen met 3 Facebook accounts. Voor je beide zoons 1 en je eigen account.
Ingrid1958
Amerikakenner

@Ems2012, thnkx maar dan moet ik ze zo ver kunnen krijgen dat zij ook mee gaan doen. Onbegrijpelijk maar waar, dat zijn niet van die computerspelletjes spelers.... We gaan overigens maar voor hooguit 3 dagen naar Vegas en rijden dan door naar San Diego, den k je dat het dan ook verstandig is.?
1982 Florida

Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ingrid1958 schreef:@Ems2012, thnkx maar dan moet ik ze zo ver kunnen krijgen dat zij ook mee gaan doen. Onbegrijpelijk maar waar, dat zijn niet van die computerspelletjes spelers.... We gaan overigens maar voor hooguit 3 dagen naar Vegas en rijden dan door naar San Diego, den k je dat het dan ook verstandig is.?
Je kan ook gewoon twee account voor hun aanmaken en zelf spelen. Ze moeten dan in Vegas alleen wel zelf even dat facebook account aan hun m-life koppelen.
Ik heb nu 480+ vrienden. Heeft het zin om deze groep nog uit te breiden?

Qua daily spin; Nee. Qua het aantal chips dat men shared; Ja zeker. Hoe meer vrienden hoe meer chips geshared worden en jij dus sneller en makkelijker aan de 20.000 chips per dag kan komen.
De rede waarom ik met 2 accounts speel is , omdat ik dan meer rewards kan kopen.
Dit werkt alleen als je tweede account aan een tweede m-lie account gekoppeld kan worden. Dus een tweede persoon. Je kan niet 2 account hebben en dan zelf 6 reward gaan innen. Eenmaal je FB gekoppeld zal het niet meer los komen.
Wellicht zijn er wel manieren om het te doen indien je FB gehacked is of iets dergelijks, maar niet zomaar ff in 1 vakantie.
Kunnen we dit oplossen door bv 5 dollar aan punten te kopen en zo toegang te krijgen tot een vierde reward op te nemen binnen de twee weken of moet er een maand tussen zijn ?
Helaas is 5$ te weinig om voor een 4e reward in aanmerking te komen. Ik heb alleen nergens precies vernomen hoeveel je moet uitgeven om de 4e te krijgen. Mijn 4e is destijds afgepakt toen ik 5$ had uitgegeven en zij de regels aan gepast hadden.
Ik zou graag een nacht in aria boeken nadat ik een reward geredeemd heb. Hoe kan ik het goedkoopst bellen vanuit België? Via Skype? Of op een andere manier? En naar welke nummer moet ik bellen want ik heb er al verschillende gevonden hier en op andere sites...
We krijgen een kamer van een paar honderd dollar gratis en kunnen dan nog niet eens €10 eraan spenderen om gewoon te bellen met een ouderwetse telefoon? Wij hebben gewoon op het moment dat we alle rewards die gereserveerd dienden te worden bij elkaar hadden gewoon gebeld. Kan me niet heel goed herinneren wat het achteraf kosten, maar ik was er niet van geschrokken. Dus denk dat het reuze meevalt.
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Als het een gewoon vast nummer is, is bellen naar Amerika echt niet zo duur hoor. Wij zitten regelmatig tussen een half uur en een uur aan de telefoon met familie in Amerika en betalen dan maar een euro of 3 a 4. Zou ik niet zo moeilijk over doen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik heb alleen een mobiel en was vorig jaar toen ik mijn grand suite in Mandalay Bay ging redeemen 7,65 kwijt. 3x verbroken verbinding en opnieuw geprobeerd te bellen, maar het viel mij ook reuze mee. En wat is dat bedrag inderdaad op de vele 100-den euro's die je uitspaart.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer