Vandaag eindelijk eens geluk met de spin: 82k binnen op level 55
Ik had vandaag juist helemaal niets. Ik hoopte op betere tijden nu dat die puzzle is afgelopen.
Vandaag eindelijk eens geluk met de spin: 82k binnen op level 55
Wat is het voordeel van meerdere accounts?Dave Hester schreef:Je bent zo aan de 30.000 LP's
Als je slim bent open je 2 accounts .
Ik had dat ook gedaan in het begin omdat in vond dat ik snel best snel aan de 30.000 zat.
En dan heb je snel 60.000 LP's
Hoop voor je dat ze nog werken !!
Suc6!!
Wij hebben dit vorig jaar ook gedaan, echter volgens mij geldt die regel nu niet meer.harryvb schreef:door bv 5 dollar aan punten te kopen en zo toegang te krijgen tot een vierde reward
Harry
Nee, toen ik begon met spelen (okt./nov. 2012) was deze limiet er nog niet, je kon toen zoveel spelen als je wilde. Ook het limiet van het aantal chips dat je via vrienden kon ophalen lag veel hoger. Vaak kwam ik niet eens aan het maximum! En de rewards waren niet alleen een stuk goedkoper, er zat ook geen limiet op het aantal rewards dat je kon innen. Had je genoeg punten voor 3 rewards, dan deed je dat. Wilde je 10 rewards gebruiken? Geen probleem!REIS2014 schreef:Hoe vervelend is de limiet van 2.000LP per dag! Was dit vroeger ook al het geval?
Je zou dus in totaal 3x 3 rewards kunnen innen en dus spelen met 3 Facebook accounts. Voor je beide zoons 1 en je eigen account.Ingrid1958 schreef:Thnkx pipo chris, dat heb ik dus maar ik dacht dat er bedoeld werd een 2e account om te kunnen spelen, MyVegas speel ik ook met een "fake" account, ik heet niet echt Berend Botje (hihi) Die info had ik al eerder begrepen vanwege de vele berichtjes.
Ik (wij) gaan in september een paar dagen (stop over) naar LV. Nu 242000 LP's om te spenderen. Iemand leuke tips? Hotels proberen of shows / buffetten?? Voor mij de 1e keer om te redeemen en ik hoop dat ik het allemaal snap
We gaan met z'n drieën. Mijn jongens van 28 en 25 en ik (Ingrid 55 dan 56 jaar jong)
Je kan ook gewoon twee account voor hun aanmaken en zelf spelen. Ze moeten dan in Vegas alleen wel zelf even dat facebook account aan hun m-life koppelen.Ingrid1958 schreef:@Ems2012, thnkx maar dan moet ik ze zo ver kunnen krijgen dat zij ook mee gaan doen. Onbegrijpelijk maar waar, dat zijn niet van die computerspelletjes spelers.... We gaan overigens maar voor hooguit 3 dagen naar Vegas en rijden dan door naar San Diego, den k je dat het dan ook verstandig is.?
Ik heb nu 480+ vrienden. Heeft het zin om deze groep nog uit te breiden?
Dit werkt alleen als je tweede account aan een tweede m-lie account gekoppeld kan worden. Dus een tweede persoon. Je kan niet 2 account hebben en dan zelf 6 reward gaan innen. Eenmaal je FB gekoppeld zal het niet meer los komen.De rede waarom ik met 2 accounts speel is , omdat ik dan meer rewards kan kopen.
Helaas is 5$ te weinig om voor een 4e reward in aanmerking te komen. Ik heb alleen nergens precies vernomen hoeveel je moet uitgeven om de 4e te krijgen. Mijn 4e is destijds afgepakt toen ik 5$ had uitgegeven en zij de regels aan gepast hadden.Kunnen we dit oplossen door bv 5 dollar aan punten te kopen en zo toegang te krijgen tot een vierde reward op te nemen binnen de twee weken of moet er een maand tussen zijn ?
We krijgen een kamer van een paar honderd dollar gratis en kunnen dan nog niet eens €10 eraan spenderen om gewoon te bellen met een ouderwetse telefoon? Wij hebben gewoon op het moment dat we alle rewards die gereserveerd dienden te worden bij elkaar hadden gewoon gebeld. Kan me niet heel goed herinneren wat het achteraf kosten, maar ik was er niet van geschrokken. Dus denk dat het reuze meevalt.Ik zou graag een nacht in aria boeken nadat ik een reward geredeemd heb. Hoe kan ik het goedkoopst bellen vanuit België? Via Skype? Of op een andere manier? En naar welke nummer moet ik bellen want ik heb er al verschillende gevonden hier en op andere sites...