Bedankt voor alle antwoorden iedereen. Is het dom om te vragen hoe zo iets precies in zijn werk gaat. Paar zaken denk ik te begrijpen. Als je een reward hebt moet je dan binnen 90 dagen je melden in het betreffende hotel? heb ergens gelezen dat iemand al voor december heeft gereserveerd? Ik/wij gaan dus in september. Kan ik al zoeken naar hotel overnachtingen. Er zal hier vast wel ergens een duidelijk uitleg staan hoe te handelen, maar al zoveel blz om door heen te worstelen. Mssn een link? Pipo Chris?? Jij weet er zoveel van
@Ems2012, voor welk hotel zou je anders zijn gegaan?
Vind het wel spannend allemaal en ik ken in mijn omgeving niemand die dit spel ook speelt of er van gehoord heeft. Maar das gokken ook Ze geloven er dus ook niet echt in. Zou super zijn als ik hotels en buffetten oid kan redeemen en het ze kan laten zien. Verschrikkelijk veel zin in.
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
Je kan je hotelkamer nu al boeken voor september, idem met showtickets. Je moet binnen 90 dagen na het aanschaffen van de reward je reservering maken. Voor buffetten en andere rewards geldt dat je deze binnen 90 dagen moet gebruiken (niet te reserveren), dus die moet je <90 dagen voordat je naar Vegas vertrekt aanschaffen.
Wij verbleven vorig jaar met 3P in The Mirage (via MyVegas). We hebben voor dat hotel gekozen, omdat deze midden op de Strip ligt en we zeker wisten daar 2x2 queens te kunnen krijgen (dus 3P op 1 kamer).
Begin 2013 met veel plezier met MyVegas een groot gedeelte van ons verblijf in LV bij elkaar gespeeld. I.v.m. een nieuwe trip volgend jaar, leek het mij nuttig om de accounts weer eens af te stoffen. Ik zie echter wel dat tegenwoordig bijna 2x zoveel LP's nodig zijn om dezelfde rewards te redeemen.
Twee vraagjes;
- Ruim een jaar geleden werd Lucky Birds gezien als een van de betere spellen om LP's te vergaren. Is dat nog altijd het geval?
- Ik zit met beide accounts net boven level 100, dus veel XP's tussen uplevellen. Zijn er strategieën om hiermee alsnog snel LP's te vergaren?
Als er echt een strategie was had play studios het allang aangepast. Veel mensen denken dan lucky birds goed uitbetaald, andere denken dat die Farm het beter doet. Ik denk dat je moet spelen welke je zelf het leukst vind. Ik heb wel het idee dat soms de ene kast het beter doet dan de ander, alleen je weet niet welke het is. Ik speel bijna altijd Bedrock omdat je daar het minst bij hoeft te klikken. Uiteraard nu even het nieuwe spel uitvinden en alles open spelen. Zag dat er ook weer twee nieuwe klaar stonden om uit te komen.
Laatst gewijzigd door Aricon op 06 apr 2014, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote van bovenstaande bericht verwijderd.
Hebben mensen nog tips met de beste prijs/kwaliteit verhouding met betrekking tot avondeten (dinner)?
Wij hebben nu ongeveer 60k LP, en zijn in juni in Vegas.
Madphil schreef:Hebben mensen nog tips met de beste prijs/kwaliteit verhouding met betrekking tot avondeten (dinner)?
Wij hebben nu ongeveer 60k LP, en zijn in juni in Vegas.
Kamer geboekt in Aria voor augustus. Ik heb via de telefoon wel een reservation number gekregen maar geen mail ontvangen met bevestiging. Kan ik dit reservation number ergens ingeven online zodat ik mijn reservering kan bekijken? Of moet ik ergens een mail naar sturen om een bevestiging te krijgen?
Als ik mijn reservering bekijk, staat er dat het 212.80 dollar zal kosten en er is een deposit betaald van 184,80 dollar. Klopt dit? Zou er niet moeten staan dat dit betaald is met loyalty points?
Zal waarschijnlijk standaard zo zijn. Zolang je een reservering hebt komt het allemaal goed. Zeker als je daar bent en je reward laat zien. Dan drukken ze daar op een knopje en is het hele bedrag nergens meer te zien.
Zijn er nog reward te verkrijgen van 2 overnachtingen per reward? Ik zie die namelijk nooit meer terug komen, maar misschien zijn ze al weg op de momenten dat ik kijk?
Wij zijn er vier nachten in mei en zouden die graag alle vier opvullen met een reward, we spelen beiden op onze eigen account.
De rest van de 800 000 LP's besteden we aan een show en buffetrewards.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Zo de 1 miljoen is gepasseerd. Nu level 500 nog even halen. Dat gaat vandaag ook nog wel lukken denk ik.
Ik kreeg vandaag weer 1000 lp's op de daily spin een totaal van 8250 lp's erbij.
Wow, netjes hoor! Als je trouwplannen hebt in LV kun je nu je slag slaan (Wedding Package voor 1 mil. LP's) .
Overigens, als je MyVegas met je eigen Facebook account speelt kun je de MyVegas meldingen ook op "Alleen ik" zetten (via "Appinstellingen"), zodat verder niemand op z'n timeline lastig wordt gevallen van deze meldingen.
Laatst gewijzigd door Edman! op 08 apr 2014, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Maar dan kan jou partner die evt meespeelt ook jou chips niet zien en verzamelen. En andere spelers krijgen dan ook niks van jou.
Dus als iedereen dat gaat doen blijven er veel chips onbereikbaar. En het is wel zo aardig om als je ze zelf wel verzamelt om er dan ook een aantal te delen.
Vroeger (toen de batavieren nog met zijn vijven waren) waren er mensen die ook alleen op alleen ik hadden staan en deze links verzamelden in een bestand en ze dan in een keer allemaal te sharen in een post. Mensen die daar bij konden, konden dan heel snel impressive raken. Weet niet of dit nog een bepaalde Myvegas groepen nog gebeurt. Maar ik ben daar vanaf gestapt omdat ik zoveel vrienden heb en toch elke dag impressive raak en deze dus niet nodig heb.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.