Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
hke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas

Bericht door hke »

leonl schreef:Voor al diegene onder ons die van deze goedkope vlucht gebruik maken en de auto bij Düsseldorf Airport willen parkeren, is er vanaf nu de mogelijkheid om je parkeerplaats op het gunstige Spartarief te reserveren.
Ik heb zojuist geboekt voor P23, net als vorig jaar. Was mij goed bevallen. Vrouw en kinderen met de koffers afgezet bij de vertrekhal, klein stukje doorrijden naar P23, auto parkeren en lopend binnen korte tijd terug in de vertrekhal.
Na de terugreis zijn we met de koffers naar de auto gelopen, vonden we ook geen moeite.

Dit jaar moet ik wel de gehele kosten vooruit betalen, vorig jaar alleen de € 6,- reserveringskosten.
€ 98,- voor 26 dagen.
Via welke website heeft u geboekt?
Welke periode?
leonl
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door leonl »

Rechtstreeks op de site van Flughafen Dusseldorf; http://www.dus.com/dus_nl/
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Even dit topic omhooghalen. In dit topic las ik namelijk het volgende:

ONYX666 schreef:
Teuntje schreef:@ONYX666 Nee, alleen op dit forum zag ik er een topic over. Ach, het halve vliegtuig moet zo onderhand overstappen, dus dat zal wel goed komen. Heb jij al gekeken of je stoelen kon kiezen bij virgin atlantic? Ik dacht dat dat pas 90 dagen van tevoren kan, maar ik had wat problemen met het vinden van mijn boeking, vanwege een tussenvoegsel in mijn achternaam, dus ik weet het niet zeker.
Heb klm stoelen al kunnen reserveren
Virgin atlantic wel geprobeerd maar kon inderdaad pas 90 dagen van te voren

Gr
Ik heb het destijds niet meer nagekeken, maar als 2 mensen dit wel hebben gedaan, zal dit wel zo zijn. Dus in mijn agenda bij 90 dagen van tevoren geschreven "stoelen vastleggen". Als ik op Vigin atlantic "manage my booking" invoer, staat er dat stoelen maar 60 dagen van tevoren gereserveerd kunnen worden. Ik twijfel nu alleen of ik het misschien verkeerd begrepen heb. Dus mijn vraag aan anderen die deze vlucht geboekt hebben: Hebben jullie al je stoelen vast kunnen leggen?
hke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door hke »

butterfly schreef: Ik heb het destijds niet meer nagekeken, maar als 2 mensen dit wel hebben gedaan, zal dit wel zo zijn. Dus in mijn agenda bij 90 dagen van tevoren geschreven "stoelen vastleggen". Als ik op Vigin atlantic "manage my booking" invoer, staat er dat stoelen maar 60 dagen van tevoren gereserveerd kunnen worden. Ik twijfel nu alleen of ik het misschien verkeerd begrepen heb. Dus mijn vraag aan anderen die deze vlucht geboekt hebben: Hebben jullie al je stoelen vast kunnen leggen?

ik heb hetzelfde gelezen.
volgens mij is het gewijzigd.

ik vlieg nl. met mijn vrouw en 2 kids. (14 en 12 jr)
Ik wil graag dat we bij elkaar zitten.
Laura&Edwin
Amerikakenner

Bericht door Laura&Edwin »

Ik probeerde vorige week de boeking te managen en zag dat de stoelen idd 60 dagen tevoren gereserveerd konden worden. Ze hadden een tooltje waarmee je kon uitrekenen wanneer je de stoelen kan reserveren, maar ja...60 dagen is wel terug te rekenen en dat is wat dat tooltje doet. De wijze van stoelen reserveren wordt wel anders bij Virgin. Vanaf boekingen juni 2014 kun je direct de stoelen reserveren. Da's natuurlijk weer wel mooi. Maar voor nu is het voor ons wachten...
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
butterfly
Amerika-expert

Bericht door butterfly »

Bedankt voor jullie reactie :thumbup: (Ik dacht ook wel dat ik het goed las, wilde het alleen even zeker weten) Ik ga het weer even 30 dagen later in mijn agenda zetten :wink:
Wel grappig om bij je gegevens heel groot te zien hoeveel dagen, uren en minuten het nog duurt.
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Ook mooie prijzen vanuit Amsterdam naar Las Vegas met Virgin Atlantic voor het najaar: Eerst met KLM naar Manchester. Vanaf daar met Virgin Atlantic door naar Las Vegas (heen 16uur, terug 13uur). Prijs rond de 650 euro p.p.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Ik wilde even laten weten dat de overstap van London City Airport naar London Gatwick, met een taxi als tussenvervoer, zonder problemen is verlopen. We waren om 7.05 uur aan, hadden taxi om 7.30 uur geregeld, die was er, waren om 8.45 uur aan de bali van Virgin Atlantic, vlogen 11.25 uur dus alle tijd. Wel handig om te weten, was laatste boarding om 10.55 uur, en niet later.
Wel werd handbagage gewogen en omdat we te twee zware handbagages (laptops en andere apparatuur en een andere met boeken) hadden, en twee andere een stuk lichter, moesten we nog verpakken. Terwijl we dit later gewoon terug konden veranderen zodra we bij de incheckbalie weg waren. Verder wel prima services aan board.
We genieten volop.
Nieka
Amerikafan

Bericht door Nieka »

Wij zijn ook net terug en bij ons is de transfer tussen de luchthavens ook vlot verlopen. Ik zou het zo terug doen, zeker omdat we circa 1000 euro bespaard hebben voor ons vieren.
toetjero
Amerikakenner

Bericht door toetjero »

Wij hebben met 5 personen 2000 euro bespaard op tickets, maar zijn 500 euro kwijt aan benzine naar en van Dusseldorf, parkeergeld en twee keer taxi. dat is het zeker waard o.a. de ruimere camper ervan geregeld en 1000 excursiegeld.
schellebel
Amerika-ontdekker

Bericht door schellebel »

Wij zitten nu nog in Amerika (Utah vlakbij Bryce Canyon) en komen over een paar dagen terug van een meer dan geweldige reis! Ook bij ons is de overstap in Londen van Heathrow naar Gatwick vlot verlopen waren om 08.55 uur al op Gatwick terwijl de vlucht om 11.25 uur vertrok. Ging allemaal dus erg makkelijk.
biebyip
Amerikafan

Bericht door biebyip »

Dan zal ik het ook even bevestigen vanuit Monterey: wij vlogen vanaf Dusseldorf via Manchester naar Las Vegas. De tijd die we er tussen hadden was 1 uur en 25 minuten, en dat was prima op tijd. Weliswaar rijd je 2 keer met de bus en moet je 2 keer door security, maar dat gaat razendsnel.
butterfly
Amerika-expert

Bericht door butterfly »

Wij zijn ook gisteren teruggekomen. Wij hadden deze constructie met overnachting heen en terug, en zijn daarom met het gewone ov van Heathrow naar Gatwick gegaan. Dit was echt prima te doen. We deden er ongeveer anderhalf a 2 uur over, prima aansluitingen weinig hoeven wachten. ( dit kostte met 4 personen 42 pond)
Ik zou het zo weer doen, maar zou dan wel eerder voor kiezen om de vlucht Londen-dusseldorf op dezelfde dag te doen ( daar zat geloof ik 6 uur tussen) en dan op Dusseldorf te overnachten ( wij zouden het niet trekken om daarna nog naar huis te rijden). Dit omdat je dan de vliegreis tenminste achter de rug hebt. Nu moesten we al om 4:30 opstaan omdat we om 7:20 vlogen. Maar zonder meer geen spijt gehad dat we voor deze constructie gekozen hadden.
AstridenRaoul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door AstridenRaoul »

Wij hadden deze constructie ook en de heenreis was ook prima verlopen. Waren ook al om 9 uur op Gatwick. Alleen bij de terugreis hadden we van las vegas naar gatwick 1,5 uur vertraging. Toen werd het spannend we hadden om 15.00 in Heatrow de vlucht naar Dusseldorf. We waren rond 12.00 uur geland, toen een uur moeten wachten bij paspoort controle en koffers halen. Gelukkig onze chauffeur snel gevonden en deze heeft flink gas gegeven! Gelukkig waren er geen files. (wat normaal wel zou zijn geweest!) Om 13.55 waren we in Heatrow. Toen we in de rij stonden om koffers opnieuw in te checken zagen we een gezin van 4 die het dus niet gehaald hadden. Zij hadden een vlucht eerder naar Dusseldorf. Ben beniewd hoe dit is afgelopen ( misschien iemand van dit forum?). Ze zaten niet bij onze vlucht terwijl er nog plaatsen genoeg over waren! Al met al hebben we met zijn vijven idd 2000 euro bespaard, maar was toch stressen de terugreis. Weet niet of ik het nog een keer zou doen......
butterfly
Amerika-expert

Bericht door butterfly »

Dat is inderdaad wel heel vervelend om zo'n stress te hebben of je je aansluiting wel haalt. (misschien kun je dan toch nog beter om 4:30 op moeten staan). Inderdaad jammer dat je niet weet hoe het bij dat andere gezin opgelost is (en of het ook opgelost is).
PGT
Amerika-ontdekker

Bericht door PGT »

Gisteren tickets aangeschaft voor juni 2015, voor 600 euro p.p.

Brussel - Manchester - Las Vegas
Las Vegas - London Gatwick - Amsterdam

Persoonlijk wel tevreden over! Dat het begin en eind op een andere locatie is maakt in ons geval helemaal niets uit. Bleek in dit geval de sleutel tot succes voor een fijne ticketprijs.

Geboekt met Virgin Atlantic.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

Via welke site? Bij de flight connector van VA kan ik alleen retourtje invullen :(
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
PGT
Amerika-ontdekker

Bericht door PGT »

babarage schreef:Via welke site? Bij de flight connector van VA kan ik alleen retourtje invullen :(
Vliegwinkel.nl

Normaalgesproken niet mijn favoriet, maar dit kwam nu zo in ene naar boven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer