Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Front in Line passen Universal Studio's Hollywood

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Supersups
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Front in Line passen Universal Studio's Hollywood

Bericht door Supersups »

Allen,

Via welke site kan je nu reeds front in line passen bestellen voor 7 juni? Liefst een veilige en betrouwbare site.
De officiële site is juist gewijzigd naar midden mei dus ik vrees dat we deze niet meer op tijd kunnen bestellen voor we weg zijn.
Ik heb tickets nodig voor 7 juni en we zijn al op 16 mei weg.

Groeten,

Tom
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Front in Line passen Universal Studio's Hollywood

Bericht door Njit »

Je krijgt e-tickets per e-mail. Die zou je dus ook onderweg moeten kunnen bestellen. Veel hotels hebben wel de mogelijkheid om (eventueel tegen geringe vergoeding) iets te printen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
aronneke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door aronneke »

Wij hebben op de zelfde ochtend nog via de website de tickets bestelend en uitgeprint in het hotel. Mocht je aan deze mogelijkheid twijfelen gewoon wachten tot de website de mogelijkheid geeft om voor 7 juni te bestellen, je zult zeker op tijd zijn geen zorgen!
Zuid-Westen september 2012
Mid-Westen september 2014
Zuid-Westen september 2016
Rondje Mid-Westen September 2022
PetraRem
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door PetraRem »

Ik heb ze ook nodig voor 22 juni.
Ik kijk gewoon een aantal keer per week of ze al beschikbaar zijn!

Maar je kunt de tickets indd printen, dus al bestel je ze op de dag zelf.. meteen printen en klaar!
Totaal 7 bezoeken aan de USA.

http://stevenenpetra.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een recent verslag van onze reis naar west-USA
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Op de site van Universal zelf zijn die nu te koop zijn geldig tot en met 22 mei. Je moet dus nog even wachten, dan verschijnen ze vanzelf. Vroeg kopen is goedkoper dan laat. Ter vergelijking: een Front of line ticket wat nu geldig is tot 19/4 is € 179,- en een die geldig is tussen 28/4 en 22/5 is € 139,-. Scheelt wel.
https://secure.universalstudios.com/Web ... =UMainFOLA
Supersups
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Supersups »

Ok thanks voor de comments. :thumbup:

Groeten,

Tom
jojostravelusa
Amerika-expert
Contacteer:

Nadere bestudering van het internet heeft trouwens geleerd dat de kaarten na mei gewoon overal duurder zijn. Nogal wat. Ik heb ze nergens goedkoper gevonden dan $ 164,- :sadcry: . Op andere sites kun je wel verder kijken en kopen dan 22/5.
Wij zitten nu ontzettend te twijfelen wat we zullen doen :dontknow: . We vinden het wel een enorm bedrag voor 1 dag en bovendien is de Front of Line pas behoorlijk uitgekleed ten opzichte van vroeger. Nu kun je alle attracties en shows nog maar 1x met voorrang bezoeken en eerst was dat onbeperkt. Dus wat doen we? Slaan we Universal helemaal over? Zou wel jammer zijn, want we vinden het erg leuk. Kopen we gewone tickets in de combo met Seaworld (waarbij) je geen FoL kunt kopen, alleen als aanvulling bij de kassa en gaan we gewoon in de rij staan of doen we het toch volgens plan A? Als we niet naar Universal gaan kunnen we die dag anders in LA besteden, maar dan moeten we ook goed kijken wat we doen, want we reizen met een camper en die is in de stad niet handig.
PetraRem
Amerika-ontdekker

Bericht door PetraRem »

Op welke sites vinden jullie die tickets nog meer?

Ik vind ze alleen op http://www.viator.com/booking/shoppingC ... =&xos=true
maar dan worden ze €125,- per kaart....
En weet iemand of je ze dan ook per email krijgt?

Ik heb Universal gemaild wanneer de FOL tickets voor juni komen en ik kreeg dit antwoord:

Hello Petra,

Thank you for contacting the Universal Online Ticket Store.

The Front of Line pass is made available for advance purchase seasonally, a few months at a time. Shortly before the current offer is due to expire, Front of Line passes for the following season will be made available. Please continue to refer to our website for updates at http://www.universalstudioshollywood.com .

For additional assistance, please contact a Representative via phone at 407 224 7840. Our office hours are Monday through Saturday 7:30 am to 10 pm EST and Sunday 9:00 am to 9 pm EST.

Regards,

Dus elke week gewoon even kijken!

http://stevenenpetra.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een recent verslag van onze reis naar west-USA
jojostravelusa
Amerika-expert
Contacteer:

PetraRem
Amerika-ontdekker

Bericht door PetraRem »

Ik heb inmiddels 2 front of the line tickets gekocht voor 21 juni!
Ik betaalde 159$ per kaart.

dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

O. Wat zijn jullie allemaal weer goed voorbereid. Wij hebben ze 's ochtends gewoon bij de kassa gekocht :eh:
Chi Sin X
Amerika-expert

Bericht door Chi Sin X »

Ze zijn maar beperkt beschikbaar per dag. Dus als je zeker wil zijn, moet je ze vooraf kopen.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Wij zijn nooit ergens zeker van, haha. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het wel meevalt met die beschikbaarheid hoor. Volgens mij is dat meer een geniepigheidje om mensen zover te krijgen dat ze die dingen vooraf kopen. Wij waren er op een drukke dag (Paasweekend) en er stonden al behoorlijke rijen bij de kassa toen we aankwamen, maar de dame bij het loket deed niet alsof we snel moesten beslissen. En zelfs op die behoorlijk drukke dag waren er op geen enkel moment wachttijden voor FOL. Wij vonden het het overigens wel waard, want we zijn 's ochtends eerst in de populaire attracties gegaan, zonder FOL, daarna het treintje en toen alle attracties nog een keer met FOL. Prima deal, zeker als je zag dat de wachttijden hier en daar opliepen tot 3 uur :shock:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer