http://www.nba.com/bulls/schedule Ziet er niet echt naar uit dat er iets is. Hoop dat de sneeuw en kou weg is in mei! hahaingmau schreef:Hallo Big Mo, weet jij toevallig of er nog sportwedstrijden zijn tussen 15 en 20 mei? Wij zijn dan in Chicago en willen 't liefst naar basketbalBen sowieso blij met tips!!
Gr. Ingrid
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Things to do in and around Chicago.
Re: Things to do in and around Chicago.
Alleen als de Bulls de halve finale of finale van de Conference halen zou je daarheen kunnen. Die kans acht ik al klein aangezien ze niet hun beste seizoen spelen en hun sterspeler de rest van het seizoen geblesseerd is. Mochten ze het desondanks wel halen zul je, zoals gezegd, topdollar moeten neerleggen voor een wedstrijd (als in vanaf $300 p.p.)
Groetjes,
Daniel
Daniel
Dank jullie wel
en wat een snelle reacties
Nou 300$ gaat 'm niet worden hahaha. Zo te lezen is er genoeg te beleven!
Gr Ingrid

Gr Ingrid
Na even veel te lezen op het forum ben ik er achter gekomen dat redelijk wat volk naar Chicago komt! Haha niet verwacht eerlijk gezegt. Anyway, voor wie interesse heeft even wat anders dan de stad zou willen doen, wil ik best mensen wat dingen rond Chicago land laten zien als ze interesse hebben. Enige catch, het moet tijdens het weekend zijn en als je het niet erg vind beetje met de benzine kosten de delen, Toll is on me! haha.
Waar heb ik het dan over bijvoorbeeld:
Jelly Bean factory Wisconsin
Warren Dunes, Michigan
Starved Rock State Park.
Renaissance faire.
Eigelijk vanalles in een 2 uur radius. Het is meer voor mij voor fun en om mijn Nederlands beetje bij te kunnen houden!
Waar heb ik het dan over bijvoorbeeld:
Jelly Bean factory Wisconsin
Warren Dunes, Michigan
Starved Rock State Park.
Renaissance faire.
Eigelijk vanalles in een 2 uur radius. Het is meer voor mij voor fun en om mijn Nederlands beetje bij te kunnen houden!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Even puur informatief, want deze hoek is nog helemaal onbekend voor mij, maar heb je voor Chicago (zeg even 2 volle dagen) wel of geen huurauto nodig om wat highlights te kunnen doen?
In de stad geen auto nodig! De stad is heel goed te voet te verkennen en voor de zaken die verder liggen kun je de metro gebruiken.
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Voor Chicago heb je geen huurauto nodig. Alle highlights zitten op loopafstand van elkaar en als je moegelopen bent stap je in de 'El', de Elevated Train (metro op pootjes) die een loop maakt door het centrum.
Goedeavond!
Hebben jullie tips of ideeën hoe we 4th of july in Chicago kunnen vieren?
Hebben jullie tips of ideeën hoe we 4th of july in Chicago kunnen vieren?
In de zomer is er in Chicago elke woensdag en zaterdagavond groot vuurwerk aan de Navy Pier. Dat zal op 4th of July (een vrijdag) niet anders zijn. Daar zou ik zeker naar gaan zien, zal wel super veel volk zijn.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Beste Blondie88 zoasl Lilo aangeeft tijdens Navy pier heeft elke woensdag avond en zaterdag avond vuurwerk; kijk hier http://www.navypier.com/things2do/fireworks.html voor het schema. Persoonlijk vind ik 4th of July met mensen vieren die je kent het leukste, heel de dag BBQ, lekker buiten zijn en gezelligheid en 'savonds vuurwerk. Hoop alleen dat juli dit jaar niet zo heel heet gaat zijn als 2 jaar terug, toen hebben we vuurwerk vanuit huis gekeken met de AC aan LOL!
[youtube]ZEmvBdRLg4k[/youtube]
Voor 2 dagen Chicago hoef je geen auto te hebben, zoals tosca zegt, de metro of zelfs de bus is redelijk goed in de stad. Zou zeggen veel plezier!PSVwally schreef:Even puur informatief, want deze hoek is nog helemaal onbekend voor mij, maar heb je voor Chicago (zeg even 2 volle dagen) wel of geen huurauto nodig om wat highlights te kunnen doen?
[youtube]ZEmvBdRLg4k[/youtube]
Dank je wel Lilo en Big_Mo voor jullie reacties! Ik begrijp dat het vieren van de 4th of july met mensen die je kent het allerleukste is. Toch hoopte ik dat er nog festivals of e.d. zouden zijn.. Hoe dan ook gaan we hier een hele leuke dag van maken. Met lekker eten en relaxen op het strand aan Michigan Lake komen we ook een heel eind 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dank je, denk dat mijn reis voor volgend jaar namelijk toch weer USA gaat worden ipv Canada en we gaan met 2 of 3 grote kans ongeveer dezelfde reis maken als ik vorig jaar heb gedaan, maar dan komt Chicago erbij ipv LA. Lijkt me een hele leuke stad.Voor 2 dagen Chicago hoef je geen auto te hebben, zoals tosca zegt, de metro of zelfs de bus is redelijk goed in de stad. Zou zeggen veel plezier!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Weet iemand een goed visrestaurant in of dichtbij het centrum van Chicago waar je goed krab kan eten? Je hebt natuurlijk shaws crabhouse,ben er zelf nooit geweest. Hugo's frog bar ken ik en was goed. Weet iemand nog ander restaurant waar je goed krab kan eten?
Op Navy pier zit een vis restaurant genaamt Riva.... Leuke tent maar beetje aan de prijs. Anders zou ik eens op zoek naar een Red Lobster gaan, geloof dat het Ultimate Fiest met Crab komt.
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Welliswaar geen visrestaurant maar Giordano's is een absolute must. Wel erg druk maar de moeite waard. Chicago is echt een aanrader, check onze site, zie hieronder.
-
- Amerika-ontdekker
Amerikaanse pizza's zijn aan mij niet besteed. Geef mij maar een thin crust pizza bij La madia.
Overigens is texas de brazil dicht. Heeft iemand een idee waar ze dit jaar een nieuw restaurant openen?
Overigens is texas de brazil dicht. Heeft iemand een idee waar ze dit jaar een nieuw restaurant openen?
Texas de Brazil heb je nog bij Woodfield mall in Schaumburg. Bij het vliegveld Rosemond heb je Foca de chao. Oh ik vergeet Brazzaz in Chicago nog. Zelfde concept als Texas de Brazil.
Laatst gewijzigd door Aricon op 27 apr 2014, 08:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van bovenliggende bericht verwijderd.
Reden: Quote van bovenliggende bericht verwijderd.
-
- Amerika-ontdekker
Ik vond texas de brazil qua sfeer leuker dan brazzaz.
Vandaag even de tijd genomen om een soort van kaartje te maken in Google Maps met wat hoogte punten.
Licht blauw zijn bezienswaardigheden
Heb er wat restaurantjes en en winkel gelegenheden bij gedaan. Als er iets is dat jij echt de moeite waard vond en het graag met iemand wilt delen stuur me even een prive bericht en ik zal het op het kaartje aanbrengen!
http://kitemonkie.wordpress.com/things- ... d-chicago/
Licht blauw zijn bezienswaardigheden
Heb er wat restaurantjes en en winkel gelegenheden bij gedaan. Als er iets is dat jij echt de moeite waard vond en het graag met iemand wilt delen stuur me even een prive bericht en ik zal het op het kaartje aanbrengen!
http://kitemonkie.wordpress.com/things- ... d-chicago/
Wij hebben tickets voor de White Sox besteld in augustus, best gewoon de red of green line nemen tot daar?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2352 Weergaves
-
Laatste bericht door MattRob
-
- 4 Reacties