Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel III
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: MyVegas deel III
Mooi dat het nu helemaal rond is
ehhhh.....
, voor het Bellagio buffet moet je de reward verzilveren aan de Mlife balie in het Bellagio.
Gaat vast wel goed komen.

ehhhh.....
Helaas werkt dat niet zoDude schreef:....
Ik neem aan dat we voor het buffet van Bellagio ook gewoon bij de Aria M-life balie terecht kunnen?
Bart

Gaat vast wel goed komen.
Ola, goed dat ik het dan toch even vroeg
Al zouden ze me wel verder verwezen hebben moest ik bij Aria die vraag gesteld hebben

Al zouden ze me wel verder verwezen hebben moest ik bij Aria die vraag gesteld hebben

Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Hoi Bart, van Els gehoord dat jullie ook t Aria geboekt hebben,Dude schreef:Ne dikke merci Els, ik ben weer helemaal mee![]()
Ik heb zonet gekeken en die 'gewone' nacht is wel beschikbaar voor die maandag dus die heb ik ook aangevraagd.
Via de account van Evy hebben we dan nog een bonusnacht aangevraagd en die zal dan voor zondag dienen.
Morgen na mijn werk bel ik om te proberen die vier nachten aan elkaar te koppelen en hopelijk niet van kamer wisselen al heb ik dat wel over voor vier gratis nachten in de Aria![]()
Geen show dus maar dat was geen must voor ons, maar als het gratis kon, hadden we wel één aangevraagd.
De buffetten blijven ook geldig, 2X2, Aria diner en Bellagio breakfast/lunch
Bart

Ik heb ook net regards aangekocht voor 2 overnachtingen in Aria, spannend ook voor mij (ons : 3 volwassenen) maar moet nog bellen, ook voor n 3 persoons kamer wat ik toch ook wel een beetje eng vind, wij zijn er in september. Mar wel heel veel zin in.

1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Een maandje geleden begonnen op mijn tweede account en nu al 70.000LP terwijl ik de laatste tijd super druk ben geweest en nauwelijks in de buurt van een computer. Maar ik heb lekker geluk geloof ik.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Ingrid1958
- Amerikakenner
Yes, ik heb ook gebeld en geboekt. 2 nachten in het Aria, in september, Zo leuk dat dat kan. Maak iedereen thuis stik jaloers. 

1982 Florida
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Da's nie verkeerd!Katja schreef:Een maandje geleden begonnen op mijn tweede account en nu al 70.000LP.

En da's helemaal nie verkeerd!!!Ingrid1958 schreef:Yes, ik heb ook gebeld en geboekt. 2 nachten in het Aria, in september, Zo leuk dat dat kan. Maak iedereen thuis stik jaloers.

Els
Aria wordt dit jaar overrompeld door AA-MyVegas spelers 

Grts, Bart
moet je extra betalen voor 3 volwassenen?Ingrid1958 schreef:Yes, ik heb ook gebeld en geboekt. 2 nachten in het Aria, in september, Zo leuk dat dat kan. Maak iedereen thuis stik jaloers.
wij willen ook aria boeken . 2 volw en 2 kinderen.
- US-fanboy
- Amerikakenner
Hier 3 nachten eind augustusDude schreef:Aria wordt dit jaar overrompeld door AA-MyVegas spelers

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
De kamer in het Aria bevat, zoals beschreven, een King bedONYX666 schreef: moet je extra betalen voor 3 volwassenen?
daar kan je niet met z'n vieren in slapen
Ons is verteld bij het boeken dat we tijdens de check-inn om 2 queens kunnen vragen,
en dat we daar hoogstwaarschijnlijk dan voor moeten betalen.
Kinderen slapen NIET gratis in t Aria!
Vorig jaar hadden we een city view kamer en daaar had je de keuze tussen een King
of Queen bedden....
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je Aria op de normale boekt betaal je voor een vergelijkbare kamer met 2 queen bedden ipv een king bed $ 30 per nacht extra, een extra persoon kost $ 35 per nacht extra.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik ben ook aan het sparen voor twee nachten in het Aria, eind september.
Als we niet aan de benodigde LP's zouden komen, wil ik boeken in het MGM Grand. Als dat ook niet meer zou lukken (stel dat de rewards uitverkocht zijn ofzo), gaan we via smartervegas of priceline iets boeken, en de LP's gebruiken voor buffetten enz.

Als we niet aan de benodigde LP's zouden komen, wil ik boeken in het MGM Grand. Als dat ook niet meer zou lukken (stel dat de rewards uitverkocht zijn ofzo), gaan we via smartervegas of priceline iets boeken, en de LP's gebruiken voor buffetten enz.

Onze blog: http://sarahfilip.wordpress.com/
- Ingrid1958
- Amerikakenner
Ik heb specifiek om een kamer met 2 queensize bedden gevraagd omdat we met 3 volwassenen zijn.
Ik heb gevraagd naar extra kosten en ze heeft t alleen over de fee van $ 25 p/n gehad. Dus ik ga er toch vanuit dat het niks extra kost. Mocht dat wel zo zijn, valt me dat tegen, niet zo zeer vanwege de kosten (nog niet duur voor in het Aria als dat 35$ is ) maar meer omdat ik nadrukkelijk verteld heb dat we met 3-en komen. Na september kan ik het jullie laten weten. Ze zijn overigens no refundable dat is wel expliciet verteld.
Ik heb gevraagd naar extra kosten en ze heeft t alleen over de fee van $ 25 p/n gehad. Dus ik ga er toch vanuit dat het niks extra kost. Mocht dat wel zo zijn, valt me dat tegen, niet zo zeer vanwege de kosten (nog niet duur voor in het Aria als dat 35$ is ) maar meer omdat ik nadrukkelijk verteld heb dat we met 3-en komen. Na september kan ik het jullie laten weten. Ze zijn overigens no refundable dat is wel expliciet verteld.
1982 Florida
-
- Amerikakenner
Ik wil graag de $50 drink credit bij New York New York maar die is steeds uitverkocht.Dommel schreef:Hoe laat worden de Rewards aangevuld?
Dat was eerst rond 4 uur maar is dat nu 5 ivm de zomertijd???

Wie weet hoe laat ik daarvoor moet kijken???
Els
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik heb eergister om 16:00 nieuwe rewards gezien, ik wachtte op buffet voor mirage en die was uitverkocht maar na 16:00 weer beschikbaar.
- US-fanboy
- Amerikakenner
Nog steeds rond 4 uur 's middags NL-tijd
Enige wat je kunt doen is blijven proberen.
Enige wat je kunt doen is blijven proberen.
-
- Amerikakenner
Bedankt, dan keek ik toch een uur te laat.
Ik heb gelukkig nog 7 weken!
Els
Ik heb gelukkig nog 7 weken!
Els
Wij hebben met 2 volwassenen en 2 kids ook 2 nachten Aria.ONYX666 schreef:
moet je extra betalen voor 3 volwassenen?
ik heb ze gemaild en gevraagd of het kon worden omgezet.
ik kreeg direct een reactie dat dit geen probleem was en dat ze het direct deden omzetten.
ze hebben niets geschreven over extra kosten.
afwachten tot eind juli.
De laatste week gaat het maar moeizaam met MyVegas (chips snel opgespeeld en op het rad telkens het minimum van 1500). Nog iemand?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19791 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties