Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraag over NY Pass/NY City Pass
Vraag over NY Pass/NY City Pass
Kun je deze passen alleen online kopen of ook in New York ergens?
En zo ja, zit er nog prijsverschil in online of daar kopen?
En zo ja, zit er nog prijsverschil in online of daar kopen?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Vraag over NY Pass/NY City Pass
Ja hoor, reageer op de aanbiedingen online, vijftien percent is toch een minimum. Je kunt je pass ginder afhalen zonder kosten of hem laten opsturen en dat kost je dan 25€.voor de rest, kijk eens in het boekje dat je er bij krijgt. Is wel een voordeel als je dit al hebt als je je pass laat opsturen en je al wat kunt plannen.
Weet iemand hoe dat zit met de datum?
Wordt het bonnenboekje gescand/geactiveerd bij eerste gebruik?
Ik zie namelijk dat ze niet op het boekje zelf de datum hebben ingevuld, is dat de enige controle of staat het ook in de computer?
Wordt het bonnenboekje gescand/geactiveerd bij eerste gebruik?
Ik zie namelijk dat ze niet op het boekje zelf de datum hebben ingevuld, is dat de enige controle of staat het ook in de computer?
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Je pas/boekje gaat in zodra je die de eerste maal gebruikt .... en je kunt een coupon niet vaker dan 1x gebruiken, het systeem zit waterdicht
ik weet niet meer precies hoe, als het losse bonnen zijn, moet je die ongetwijfeld inleveren en je pas zal gescand worden ....
ik weet niet meer precies hoe, als het losse bonnen zijn, moet je die ongetwijfeld inleveren en je pas zal gescand worden ....
Wij hadden de NY pass vooruit gekocht via de website, zou aanbieding zijn, 3 dagen pas met 3 dagen Hoho. Naderhand was het op de website duurder.
Maar bij het afhalen van de NY pass bleek dat de prijs die je daar betaald hetzelfde was als dat wij als aanbiedingsprijs hebben betaald.
Maar bij het afhalen van de NY pass bleek dat de prijs die je daar betaald hetzelfde was als dat wij als aanbiedingsprijs hebben betaald.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
het is ook een aanbieding, alleen is ie permanent .... 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1876 Weergaves
-
Laatste bericht door Petra/VS
-
- 1 Reacties