Na een aantal maanden het forum gevolgd te hebben heb ik uiteindelijk beslist om toch ook eens een topic aan te maken omdat het plannen van onze reis toch niet zo makkelijk verloopt.
In september 2014 trouwen wij en daarna willen we als huwelijksreis een roadtrip doen in het westen van de Verenigde Staten.
Onze nadruk ligt vooral op de nationale parken, hierbij denken we aan de klassiekers in het zuid-westen (Grand Canyon, Zion, Bryce, Arches, ...).
Echter zouden we HEEL graag ook enkele dagen in Yellowstone willen door brengen.
We zouden vertrekken op 14 of 15 september (afhankelijk van vluchten) en kunnen 3 tot 4 weken op reis.
Nu zijn we op zoek naar suggesties betreffende de route, ik veronderstel dat we sowieso best beginnen in Yellowstone aangezien het in oktober al iets minder aangenaam kan zijn qua klimaat.
Op welke luchthaven vliegen we dan best (en waar vinden we de beste prijzen)? Denver lijkt zo heel ver en als we op SLC vliegen dan rijden we van daar naar Yellowstone en dan terug naar SLC om naar het zuid-westen te trekken?
Het lijkt ons beter om een terugvlucht te kiezen dan in San-Francisco of LA omdat we anders een heel eind moeten terugrijden, dit lijkt mij echter nadelig voor de prijzen, of heb ik het hier verkeerd?
Als jullie ons enigzins vooruit kunnen helpen of interessante aanbiedingen weten dan zou ons dat een hele hulp zijn!

Wanneer we de vluchten enz beter kunnen inschatten maak ik een reisroute op die ik dan ook even voorstel om te zien of ze haalbaaris.
Groetjes Jonathan