katrienenluc schreef:
oh heerlijk, hebben jullie een blog waar we jullie kunnen volgen?
Dat staat inderdaad in mijn onderschrift maar echt veel staat er nog niet op, alleen de route en hotels/lodges. Meestal maken we het van tevoren wel heel uitgebreid maar ik weet niet of en hoeveel tijd/mogelijkheden er zijn om het bij te houden maar we gaan ons best doen.
@ chippie777, wij overnachten in Whites City ook in de Rodeway inn om in de buurt te zitten van Guadelupe mountains, een paar jaar geleden zaten we wel in Carlsbad in een hotel maar dat is toch weer een stukje verder rijden naar de G.M. We hebben toen ook 's avonds gegeten bij Rodeway inn en dat zag er best goed uit dus we nemen maar de gok.
Van Whites City naar BIg Bend in één keer lijkt me inderdaad wel erg lang, goed idee om een tussenstop te nemen, de Lajitas golf resort heb ik ook nog bij zitten kijken maar vond het wat prijzig en omdat we al heel veel tussenstops hebben doen we die maar niet. Volgens mij doen wij wel een week over de rit van W.C. naar Big Bend maar we hebben er ook de tijd voor genomen.
Jammer dat jullie niet stoppen bij Fort Davis, daar is echt een heel mooi park en dito scenic drive, tenminste van horen zeggen, we zullen het binnenkort zien.
Wij slaan de grotten en vleermuizen van Carlsbad over omdat we die al een keer gezien hebben en in Texas er ook hele mooie grotten zijn en plaatsen waar vleermuizen uitvliegen, bij Natural Bridge vlakbij San Antonio zelfs iets van 15 miljoen maar er zijn daar nog veel meer uitvlieggrotten.
Wel een beetje jammer dat je zolang in Houston blijft voordat je weer naar huis vliegt, bijna 2 dagen terwijl je pas 's avonds hoeft te vliegen. Zou je niet beter 1 nacht van tevoren daar kunnen slapen dan hou je nog een dag over om ergens anders te vertoeven. Zoals ik begrijp wil je daar niets gaan doen?