Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
The Crown tickets
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
The Crown tickets
Vandaag geprobeerd om tickets voor het Vrijheidsbeeld (10 juni) te bestellen online: voor het bovenste gedeelte niet meer te boeken, wel in juli nog.
Is dit normaal of zou het een computerfout zijn?
Bestaat er kans, dat als je naar de ticket booth gaat, er "cancellations" zijn?
Is dit normaal of zou het een computerfout zijn?
Bestaat er kans, dat als je naar de ticket booth gaat, er "cancellations" zijn?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: The Crown tickets
Crown access tickets zijn uiterst beperkt in aantal. Als je er in bent geweest weet je wel waarom.
Ik denk niet dat je kans hebt er last minute nog te vinden. Er gaan duizenden mensen per dag heen, de kans als er al eentje vrijkomt dat jij die kunt krijgen.....

Ik denk niet dat je kans hebt er last minute nog te vinden. Er gaan duizenden mensen per dag heen, de kans als er al eentje vrijkomt dat jij die kunt krijgen.....
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Dit is helaas geen computer foutl. Drie weken geleden zat ik op een zaterdagavond te kijken voor kaarten en was er nog genoeg keuze, maandagavond weer gekeken en toen was er vrijwel geen keuze meer.
Gelukkig hebben nog twee crown tickets kunnen krijgen voor 11 juni om 08.00 uur.
Je zou die dag naar de ticket booth gaan en hopen dat reeds bestelde/betaalde tickets niet opgehaald worden. Ik acht de kans echter klein.
Gelukkig hebben nog twee crown tickets kunnen krijgen voor 11 juni om 08.00 uur.
Je zou die dag naar de ticket booth gaan en hopen dat reeds bestelde/betaalde tickets niet opgehaald worden. Ik acht de kans echter klein.
Het gaat best snel.
Vorig jaar had ik 'n paar maanden van te voren geprobeerd om Crown tickets te bestellen voor mijn vakantie in september/oktober 2013. Op de ene dag waren er iets van 5 dagen beschikbaar voor september. Keek ik de volgende dag en alles was bezet, maar had nog wel tickets kunnen regelen voor begin oktober.
We hadden helaas de pech dat er op dat moment de Government Shutdown plaatsvond in de VS, waardoor we helemaal geen toegang hadden tot het vrijheidsbeeld (en diverse museums). Als compensatie kregen we een lange interessante boottocht door de Hudson River. Dus we hadden een mooie uitzicht van de New York Skyline en het vrijheidsbeeld.
Vorig jaar had ik 'n paar maanden van te voren geprobeerd om Crown tickets te bestellen voor mijn vakantie in september/oktober 2013. Op de ene dag waren er iets van 5 dagen beschikbaar voor september. Keek ik de volgende dag en alles was bezet, maar had nog wel tickets kunnen regelen voor begin oktober.
We hadden helaas de pech dat er op dat moment de Government Shutdown plaatsvond in de VS, waardoor we helemaal geen toegang hadden tot het vrijheidsbeeld (en diverse museums). Als compensatie kregen we een lange interessante boottocht door de Hudson River. Dus we hadden een mooie uitzicht van de New York Skyline en het vrijheidsbeeld.
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij zijn er de eerste 2 weken van juni en de Crown tickests zijn niet meer te boeken. Zullen voor alle zekerheid maar de tickets met de "pedestal" boeken. Waren eigenlijk van plan om ginds de kaartjes te kopen ivm het weer, liever op een zonnige dag dan een met wolken!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Je moet er gewoon op tijd bij zijn.
Bij mijn vorige reis was ik ook te laat helaas, maar voor mijn volgende reis heb ik de crown tickets kunnen bemachtigen
Bij mijn vorige reis was ik ook te laat helaas, maar voor mijn volgende reis heb ik de crown tickets kunnen bemachtigen

- Bushmaster
- Amerika-expert
ik heb een ticket voor maandag 28 juli (vorige week geboekt), ben reuze benieuwd hoe die kroon er van binnen uit ziet.
- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Is het nodig om van te voren te reserveren voor het vrijheidsbeeld?
Of kanje nog gewoon aan de kassa kaartjes kopen?
Net ben ik op de site aan het kijken, en zie alleen maar reserveren.
Of kanje nog gewoon aan de kassa kaartjes kopen?
Net ben ik op de site aan het kijken, en zie alleen maar reserveren.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9371 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-
- 5 Reacties