Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel tip New York
Hotel tip New York
In januari 2014 zijn we 8 dagen naar New York geweest voor een geweldige deal van 560 euro (6 nachten hotel + KLM vlucht vanaf Düsseldorf) via Expedia. Ondanks enige terughoudendheid bleek het hotel prima in orde. Dit was het Amsterdam Court Hotel. Geweldige ligging met 100 meter om de hoek Times Square, 2 verschillende metro's op 20 meter afstand, waarmee je alle kanten op kunt en prima kamers. Wel wat aan de kleine kant t.o.v. andere hotelkamers in Amerika, maar dat was het minste probleem.
Zoek je dus een betaalbaar hotel met een geweldige ligging dan zou ik dit zeker aanraden.
Zoek je dus een betaalbaar hotel met een geweldige ligging dan zou ik dit zeker aanraden.
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Hotel tip New York
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
dat was zeker een mooi prijsje .... hoe waren de reistijden?
Zelf geef ik de voorkeur aan een wat rustigere buurt ... tegenwoordig overnacht ik in Upper West, echt heerlijk ....
> edit: sommige foto's geven wel een erg kleine kamer te zien ....
dat was zeker een mooi prijsje .... hoe waren de reistijden?
Zelf geef ik de voorkeur aan een wat rustigere buurt ... tegenwoordig overnacht ik in Upper West, echt heerlijk ....
> edit: sommige foto's geven wel een erg kleine kamer te zien ....
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Morgen vertrek ik en ik blijf in het Wolcot hotel hopenlijk valt dit ook mee 

- Bushmaster
- Amerika-expert
ik weet niet wat ik hier van moet denken?> edit: sommige foto's geven wel een erg kleine kamer te zien ....
http://media-cdn.tripadvisor.com/media/ ... -hotel.jpg
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Dan betaal ik toch liever iets meer.... 

Laatst gewijzigd door Aricon op 25 apr 2014, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van bovenstaande bericht verwijderd.
Reden: Quote van bovenstaande bericht verwijderd.
Nou ja, wij hebben ook een keer een vergelijkbare kleine kamer gehad. Ietsje breder dat dit, maar dan maar aan één kant instappen.
Maar het was een goed 3* hotel met een eigen badkamer waar we voor 3 nachten 200 euro betaalden (gewoon via Expedia). Dus ja, voor dat geld zou ik het zo weer doen!
Maar het was een goed 3* hotel met een eigen badkamer waar we voor 3 nachten 200 euro betaalden (gewoon via Expedia). Dus ja, voor dat geld zou ik het zo weer doen!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
En gelijk heb je! tenslotte ga je niet naar NY om in je hotel te blijven he
Laatst gewijzigd door Aricon op 25 apr 2014, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. de forumregels.
Reden: Quote van bovenstaande bericht verwijderd. Lees a.u.b. de forumregels.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Tja, iedere situatie is weer anders hè. Wij reizen met twee kleine kinderen, dan is wat meer ruimte toch wel handig.
In de avond liggen de kindjes op bed en daardoor spenderen wij meer tijd op de hotelkamer.
In de avond liggen de kindjes op bed en daardoor spenderen wij meer tijd op de hotelkamer.
- meyem
- Amerika-expert
Ik ben claustrofobisch ... in zo'n kamer zou ik niet uithouden, ik vond het al heel goed van me dat ik een keer 6 nachten in the Jane heb gelogeerd ...
de prijzen via de hotel website zijn trouwens niet heel goedkoop ... dan zou ik toch liever voor andere opties gaan dan het risico op zo'n kamer ...
(leukere buurt, vind ik)
en dat geldt voor deze ook:
de prijzen via de hotel website zijn trouwens niet heel goedkoop ... dan zou ik toch liever voor andere opties gaan dan het risico op zo'n kamer ...
(leukere buurt, vind ik)
en dat geldt voor deze ook:
- meyem
- Amerika-expert
oh, en veel plezier in New York en in het Wolcott straks!
(volgens mij geen gratis wifi in dat hotel?)
(volgens mij geen gratis wifi in dat hotel?)
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Nee helaas geen gratis wifi, ik dacht 10 dollar per dag dus wel vrij veel, zitten nu op de luchthaven de wachten 3 uur vertraging:(
Laatst gewijzigd door Aricon op 26 apr 2014, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
- meyem
- Amerika-expert
hoort er allemaal bij ... nog even, en je loopt daar rondStanne schreef: zitten nu op de luchthaven de wachten 3 uur vertraging
Er zijn trouwens genoeg plekken waar je wel gratis wifi hebt, zelf zou ik die 10$ boycotten ^_^
Misschien kun je wel gratis LAN krijgen, maar ja, je hebt waarschijnlijk geen kabel bij je ....
goede vlucht!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dankjewel, en gratis wifi genoeg idd maar als ik altijd overal mijn laptop moet meenemen is ook niet handig natuurlijk
Laatst gewijzigd door Aricon op 26 apr 2014, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- meyem
- Amerika-expert
Is de reis verder vlot verlopen?
Voldoet het hotel aan de verwachtingen? (ik heb daar in het verleden een paar maal bijna gelogeerd, maar stuitte steeds op een iets goedkopere optie, ben altijd benieuwd gebleven naar dit hotel
)
Geniet maar lekker en laat hier vooral af en toe weten hoe het bevalt (mocht je niets beters te doen hebben
)
Voldoet het hotel aan de verwachtingen? (ik heb daar in het verleden een paar maal bijna gelogeerd, maar stuitte steeds op een iets goedkopere optie, ben altijd benieuwd gebleven naar dit hotel

Geniet maar lekker en laat hier vooral af en toe weten hoe het bevalt (mocht je niets beters te doen hebben

- Bushmaster
- Amerika-expert
recentelijk nog mensen overnacht in "ROW NYC" (voormalig Milford Plaza)?
Foto's van na de renovatie zien er goed uit, lokatie is ook top en wifi is "included"
Foto's van na de renovatie zien er goed uit, lokatie is ook top en wifi is "included"
ik zit vanaf morgen in het element time square west 

- meyem
- Amerika-expert
Da's zeker een stapje beter dan bovengenoemde hotels
Veel plezier

Veel plezier
-
- Amerikafan
Ik vanaf woensdag in het Murray Hill East Suites
Vlakbij central station
Vlakbij central station
2017 Florida Passe a Grill & New York
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
2016 Florida Tampa bay Area & New York
2015 St Pete Beach Treasure Island Orlando en New York
eind april 2014 Florida en dan New York
april 2013 San Francisco , Las Vegas New York
2012 New York !!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Het was zalig ben van gisteren terug hotel zelf was goed , alleen spijtig dat we op het laatste een beetje in het "zak" zijn gezet door het hotelpersoneelmeyem schreef:Is de reis verder vlot verlopen?
Voldoet het hotel aan de verwachtingen? (ik heb daar in het verleden een paar maal bijna gelogeerd, maar stuitte steeds op een iets goedkopere optie, ben altijd benieuwd gebleven naar dit hotel)
Geniet maar lekker en laat hier vooral af en toe weten hoe het bevalt (mocht je niets beters te doen hebben)
- meyem
- Amerika-expert
wat bedoel je daarmee?Stanne schreef: Het was zalig ben van gisteren terug hotel zelf was goed , alleen spijtig dat we op het laatste een beetje in het "zak" zijn gezet door het hotelpersoneel
fijn dat jullie genoten hebben, jammer dat het alweer voorbij is ....
gaan jullie nog een keer?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1309 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-