Ik zit nu aan de 130.000 LP's op het ene account en 77.000 LP's op mijn andere. Doel: 2 nachten Aria en 1 nacht MGM. Maar hoorde dat Vdara nu ook een mogelijkheid is? Dan moet ik nog maar even doorsparen

Even over optie 3, die kende ik ook nog niet, dus maar gelijk eens uitgeprobeerd, maar moet je nu bij iedereen op de link klikken zodat de "50 chips" verandert in "send gifts": daar ben ik wel even zoet mee, is dat de bedoeling? of kan dat in een simpelere optie/klik? Want zijn dat al mijn huidige vrienden op fb? ZOja, dan kan ik nog even vooruit, doen jullie dit ook iedere keer als jullie het spel gespeeld hebben?EvdB schreef:Hier worden ook maar weinig chips gewonnen en veel verloren, maar we vinden het spelen leuk en Vegas staat pas voor 2015 weer op de planning, dus ik heb de tijd![]()
Ik heb nog wel een vraag over het geven van chips aan vrienden, waar ik in de eerder topics geen duidelijk antwoord op vind.
Volgens mij kun je op 3 manieren chips aan vrienden geven:
1) het scherm dat af en toe op popt waar een aantal vrienden in beeld zijn en je akkoord kan gaan met totaal 600 chips weggeven. (deze manier wordt ontraden in een topic omdat het niet duidelijk zou zin of de chips ook aan zouden komen)
2) in het scherm van de vegas strip, waar je onderaan de neighbors ziet staan. Hier zie je dan ook meteen dat je chips gegeven hebt.
3) in het scherm van de vegas strip links boven: more --> send gifts.
Is er een verschil tussen de 3 opties? en zo ja welke.
Verder ben ik benieuwd hoe jullie met het geven/ontvangen van chips omgaan. Hoe ga je hier zo sociaal mogelijk mee om? Hoeveel vrienden geef je per dag chips? Hoe zorg je dat het in balans is met wat je ontvangt?
EvdB
Vulcans van den berge op myvegas
Zowel voor de mobiele versie als op de pc heb je dagelijks een spin waarbij ik bij beide regelmatig LP's draai.PSVwally schreef:Ik zou het alleen op de PC spelen, de mobiele versie vind ik voor geen meter opschieten
Als je op die drie sterren (rechts boven) klikt opent een schermpje. Hiermee kun je met de button mySTRIP direct naar de strip.majtie schreef:Els hoe kun je dan een opdracht kiezen op the strip? Als ik de opdracht voldaan heb krijg ik een nieuwe opdracht toegewezen, je kunt niks kiezen toch?