Het aftellen is nu wel echt begonnen, ik ben bijzonder benieuwd hoeveel winnaar we dit jaar mogen verwelkomen op het forum

500.000 euro. Om de eenvoudige reden dat je met die 500.000 euro hetzelfde kan bereiken, maar dan met nog meer financiële zekerheid.jummel schreef:Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als met de oudejaars loterij.
De kans is heeel klein en toch waan je je een paar dagen ''rijk''.
Zouden jullie liever 500.000 euro of een green card winnen?
Ik zou greencard kiezen
Wat ik er van weet moet je 1 miljoen investeren OF een lager bedrag, maar dan in een project dat meer voor de society is dan voor de profit (minder kans je geld erjgeenens schreef:500.000 euro. Om de eenvoudige reden dat je met die 500.000 euro hetzelfde kan bereiken, maar dan met nog meer financiële zekerheid.jummel schreef:Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als met de oudejaars loterij.
De kans is heeel klein en toch waan je je een paar dagen ''rijk''.
Zouden jullie liever 500.000 euro of een green card winnen?
Ik zou greencard kiezen
Maar ik ben wel single.
zat ik er dichtbijHockey schreef:1 miljoen geldt voor "normale" gebieden zonder economische achterstand. 500.000 is voor achterstandsgebieden.
Het kan vrij lang duren voordat je ook echt je greencard hebt. En dan heb je 6 maanden (dacht ik) de tijd om in de VS te geraken. Tijd zat vermoed ik.mauropac10 schreef:ik ben momenteel nog bezig met mijn studie nog 8 maanden maar als ik vanavond win kan ik dan uitstel vragen voor vertrek?
In een eerder door jou geopend topic is hier al antwoord op gegeven.mauropac10 schreef:ik ben momenteel nog bezig met mijn studie nog 8 maanden maar als ik vanavond win kan ik dan uitstel vragen voor vertrek?