Over het algemeel lijkt me Universal studios het leukst, maar ik heb me laten vertellen dat de Harry Potter attractie in Island of adventures echt de moeite is..
Maar ik wil sowieso maar 1 dag Universal doen, dus beide parken is niet echt een optie
Pfoeh, het is een beetje kijken wat je het leukste vindt.
Ik vond zelf IoA heel erg leuk, in mijn herinnering staan hier wat meer achtbanen e.d. dan in US. Maar is US heb je dan weer de parade van US figuren en de Rip Ride Rocket (achtbaan waarin je je eigen muziek kan kiezen).
Als ik 1 van de parken weer zou mogen doen en je houdt van attracties dan zou ik voor IoA gaan, wil je meer de sfeer proeven van de animaties e.d. dan zou ik eerder naar US gaan.
Voor Disney - ik zou voor een park gaan wat niet "lijkt" op Disneyland Parijs (mits je daar al eens bent geweest). Dan heb je toch een soort van "unieke" ervaring. Ik vond Epcot een erg leuk park, maar de attracties vond ik daar wat tegen vallen. AK is ook een aanrader, combinatie van een dierenpark met attracties. HS zou ik als eerste laten "vallen", hoewel daar de laser/watershow wel weer erg mooi was.
Wij zijn vorige week in IoA geweest en we vonden het echt een geweldig park. Ligt er misschien ook een beetje aan met wat voor gezelschap. Wij waren met twee tienerdochters en voor hun is IoA echt super. Ze kennen allebei alle Harry Potter films en dus is dat deel van het park top. En thrill rides zijn er ook genoeg. Wat mij overigens opviel toen we het park inliepen tijdens opening, was dat (zonder overdrijven) ongeveer 90% van de bezoekers rechtsaf gingen richting IoA en slecht zo'n 10% naar links richting US. Ik wil niet zeggen dat je de meute moet volgen, maar de voorkeur van de gemiddelde bezoeker is wel duidelijk....
Voor disney zou ik als je echt maar 1 dag hebt voor Animal Kingdom gaan. Mits je nog nooit in Parijs bent geweest, dan is de echte disneybeleving toch wel in meer in magic kingdom.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.