Voor diegenen die moeten gaan beslissen of ze al dan niet naar de US gaan vertrekken, en waar ze dan wel of niet best zouden gaan wonen kan dit artikel interessant zijn. Wel even research doen over welk soort jobs het gaat in welke streek! 't Is niet omdat ze super ervaren .net developers nodig hebben, dat er een tekort is aan postbedelers. http://www.bloomberg.com/infographics/2 ... areas.html http://www.bloomberg.com/news/2014-04-1 ... r-pay.html
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Interessante artikelen. Zelf zou ik graag naar Texas willen, voornamelijk de ft. Worth/Dallas area. Ik heb daar in 2012 een halfjaar gestudeerd en dat is me erg goed bevallen. Bovendien lees ik op veel verschillende sites dat het daar goed/veilig wonen is. Ik heb gewoon iets met Texas, zoals hierboven iemand met Malibu Californië haha.
Ik zeg overigens niet dat al besloten is dat ik naar Texas wil hoor, maar ik vind het zeker het overwegen waard.
Ik vraag me af waar de rest van de mensen op dit forum heen willen en waarom? En waarom degenen die al zijn geëmigreerd naar die betreffende staat zijn verhuisd.
Hier in de Baltimore-Washington metropool terechtgekomen door mijn vaders baan bij de Wereldbank, maar het is ook een van de beste gebieden voor werkgelegenheid, zelfs tijdens de crisis. Dit gebied heeft zoveel te bieden, ik zou er niet meer weg willen. Nadelen: duur en slecht verkeer.
Onze droom was Phoenix Arizona, vanwege de natuur en het klimaat (ja ik weet dat een heleboel mensen het niks vinden, maar wij hebben 2 keer een maand proefgedraaid in het heetste stuk dat de meesten daar het vervelendste deel van het jaar vinden en we vonden het nog steeds geweldig..)
En met pure mazzel vond Dbacks daar ook een baan... dus Phoenix it is!!
Ik kan me die aantrekkingskracht van Arizona best voorstellen ...
ik ben dol op woestijnlandschappen (en zeezichten, ik vind dat ook wel te vergelijken ^_^) ... ik wil zeker nog eens door dat gedeelte van de US toeren.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.