Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sept. 2014 - Ticket AMS - LAX - AMS

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Tessa236
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Sept. 2014 - Ticket AMS - LAX - AMS

Bericht door Tessa236 »

Beste allemaal,

Ik wil in September 2014 een reis naar de US maken.
Op dit moment heb ik een ticket gevonden AMS - LAX - AMS voor € 793,- met United Airlines.
Heen op 29/08/14 en terug op 18/09/14 (aankomst NL 19/09).

Heeft iemand ervaring met het vliegen met United Airlines? Heb me laten vertellen dat het wel een goede maatschappij is.
Prijs lijkt me ook wel redelijk.

Bedankt voor het advies.

Groeten,
Tessa.
Ems2012
Amerikakenner

Re: Sept. 2014 - Ticket AMS - LAX - AMS

Bericht door Ems2012 »

Via SkyScanner vind ik ook een aantal goedkopere vluchten (€624 met US Airways), dus het is maar net wat je eraan wilt uitgeven. Je zou, ervanuit gaande dat je een rondreis wilt doen, ook eens kunnen kijken naar andere vliegvelden (LV, SF, Phoenix, San Diego).

United is overigens een prima maatschappij.
janhahne
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door janhahne »

Hallo,

Als je de 31ste vertrekt vanuit Dusseldorf vlieg je voor 705 Euro met Delta
Tessa236
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Tessa236 »

Gezien de route zitten we wel vast aan vertrekken op een vrijdag. Datum staat echter niet perse vast.
De vluchten naar SF of LV zijn zelf nog prijziger dan LA. San Diego en Phoenix is geen optie omdat dit geen onderdeel van onze route is.

Lees op meerdere sites dat US Airways niet zo'n goede airline is... Iemand ervaring mee?
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

United is gewoon prima airline hoor. Als je maar lang genoeg googled kom je over elke airline wel slechte reviews tegen. Ik vloog vorig jaar met American en die vond ik een stukje minder. Maar het kan zomaar per vlucht schelen. Als je voor de voordeligste vlucht gaat zou ik niet te veel naar de carrier kijken, maar das persoonlijk.

Ik weet niet waar je woont maar je zou ook eens kunnen kijken om te vliegen vanaf Dusseldorf, kan soms schelen.
Groetjes,
Daniel
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Mrvanilla schreef: Als je voor de voordeligste vlucht gaat zou ik niet te veel naar de carrier kijken, maar das persoonlijk.
Helemaal mee eens, wij gaan ook altijd voor de goedkoopste tickets en laten ons niet leiden door sentimenten voor een bepaalde maatschappij of loyaliteitsprogramma's. Een aantal jaren terug met Air Indiatickets, via Frankfurt (met LH) naar Chicago gevlogen. Het stuk tussen Frankfurt en Chicago werd verzorgd door Air India. Niet echt een maatschappij die je direct zou kiezen, maar het prijsverschil (op 4 tickets) was aanzienlijk. Was trouwens prima met Air India.

Ook hebben we Amsterdam-Chicago VV (2004) met Kuwait Airways gevlogen. Deze maatschappij maakte op weg naar Chicago nog een stop op Schiphol en verkocht de opengevallen stoelen tegen een uiterst voordelig tarief. Een biertje aan boord kon je vergeten, maar een prima maatschappij.

Het maakt ons ook niet zoveel uit met wie we vliegen. Je zit en eet overal even slecht. Voor de laatste films heb ik mijn IPad en dan is het overleven. Verder gevlogen met Swiss (nu vaak erg duur), United Airlines en de laatste jaren steeds met BA. In juni ook weer met BA, maar als het US-Airways de voordeligste was geweest, ook prima!

KLM komt niet in mijn rijtje voor. Buiten het feit dat KLM voor ons nooit voordelig uitvalt, ben ik geen fan van KLM. Als hun tarief wel een keer voordelig uitvalt, zal ik vast wel instappen denk ik. Elke teveel betaalde Euro aan de grote oversteek is er immers :wink: één te veel
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Plaats reactie