Xelxero schreef:Bedankt voor je antwoord! Dat stel ik zeer op prijs ;D! Het is voor mij en mijn familie/gezin wel te financieren. Zelf heb ik WEP op het oog. Ze hebben een klassiek schoolpramma waarbij de kosten rond de 7000 euro zijn. STS vind ik net iets te duur. Ik heb ook slechte verhalen over STS gehoord. Maar iedereen bekijkt het uit zijn eigen standpunt en het kan zijn dat ze niet een leuke school, staat, gastgezin etc. hebben gehad. Enige ervaring met WEP? Bedankt nogmaals voor de info die je me hebt gegeven!
Zelf geen ervaring met WEP. STS werkt goed voor ons, de mensen hier zijn behoorlijk werkzaam met ons. De Highschool ligt helemaal aan waar je heen gaat. Je hebt ook niet de keuze om er een te kiezen, dat wordt voor jouw gekozen meestal.
In Amerika werkt men met school zones. Dus waar je woont, bepaald waar je naar school gaat. De ene helft van ons dorp gaat naar de Highschool in ons dorp, de andere helft gaat naar de Highschool net buiten het dorp.
Zelfde geld met de Elementary en Middle schools. Bij ons in het dorp zijn er alleen al 5 publieke scholen en dan heb je nog de private schools.