Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: MyVegas deel IV

Bericht door dhg2000 »

6 van de 6 rewards gehad en ze waren allemaal super!
Later zal ik er op mijn blog meer over schrijven ;)
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

:thumbup: :clap:
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

@dhg2000 :clap:
Da's goed om te horen, ik kom eind juni aan in Vegas, ben benieuwd.
Els
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Gebruik voor je mlife account wel de naam van je paspoort of rijbewijs, voor een vrouw je meisjesnaam dus en niet die van je man anders kan je je niet identificeren met je paspoort.
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

@Dommel, ook ik ben benieuwd naar jouw ervaringen hoor. Blijf het spannend vinden
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Ingrid1958
Amerikakenner

Ik krijg soms te zien in een blok dat ik gratis chips kan claimen, maar moet dan wel ter verificatie mijn cc nummer doorgeven, is dit safe? en zo ja, doen jullie daar aan mee?
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

REIS2014
Amerikafan

Bericht door REIS2014 »

ik niet
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zou het niet doen. Ik geef mijn cc nummer alleen voor online boekingen e.d., maar ik zou het voor dit soort zaken echt niet gebruiken.
Ingrid1958
Amerikakenner

durf het ook niet, en heb het dus ook nog niet doorgegeven, vreemd ook als ze beweren dat je gratis chips krijgt maar toch ter verificatie je cc nummer moet geven. Als ik het nog eens zie zal ik een print screen maken en hier neer zetten, thnkx voor de reacie
1982 Florida

eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Kan je gewoon doen .
Daarna haal je meteen je creditkaart gegevens weg bij facebook.
Ze willen je creditkaart gegevens graag zodat je als je zonder chips komt te zitten meteen kan kopen.
Verwijder je je kaartgegevens weer dan krijg je geen aanbod voor gratis chips meer en zal je als je wilt kopen(en dat willen we niet) nietmeteen op een linkje drukken om te kopen.
Heb het bij beide accounts gedaan en het is echt gratis en veilig maar voor de zekerheid heb ik mijn creditkaart gegevens weer van facebook verwijderd.
tamboekoi
Amerika-ontdekker

Bericht door tamboekoi »

Hoi allemaal,
Wij hebben nu met my vegas 130.000 loyalty punten gespaard.
En willen nu graag iets uitzoeken omdat wij over een paar weken richting vegas vertrekken.
Maar hoe kan je bijvoorbeeld buffetpassen bemachtigen, werkt dit alles via Mlife of toch via my vegas.
Bij M life heb ik een account maar zie daar mijn loyalty points niet bij staan staat allemaal o boven aan.
Of moet ik gewoon bij my vegas mijn loyalty punten inwisselen voor buffetten .
Kan iemand mij hier mee helpen want ik snap echt niet hoe ik dit moet doen.
Alvast hartelijk dank voor de hulp.
Gr Chris
Ingrid1958
Amerikakenner

eric44051 schreef:Kan je gewoon doen .
Daarna haal je meteen je creditkaart gegevens weg bij facebook.
Ze willen je creditkaart gegevens graag zodat je als je zonder chips komt te zitten meteen kan kopen.
Verwijder je je kaartgegevens weer dan krijg je geen aanbod voor gratis chips meer en zal je als je wilt kopen(en dat willen we niet) nietmeteen op een linkje drukken om te kopen.
Heb het bij beide accounts gedaan en het is echt gratis en veilig maar voor de zekerheid heb ik mijn creditkaart gegevens weer van facebook verwijderd.
Bedankt Eric voor je reactie, bedoel je nu dat op mijn profiel dan de gegevens van mijn cc staan en ik die daar moet verwijderen? Als ik zonder chips zit wacht ik weer gewoon op de spin :-) of haal ik binnen via vrienden. Echter de 2001 chips lukt mij zelden, :cry: ook al is het nog maar een paar seconden of minuten altijd de kous op mijn kop., de 101 en 50 chips is no problem. Herkent ook iemand dit?
1982 Florida

Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Je kan inderdaad op de link klikken en je cc gegevens invullen en die xp's claimen.
Daarna haal je die gegeven weg uit je facebook. Deze cc gegevens zijn alleen zichtbaar voor jezelf en zijn bedoeld om aankopen te kunnen doen in games op facebook.

Die 2001 punten zijn alleen beschikbaar voor 1 persoon. Wat je kan doen is wachten tot laat in de avond en dan steeds je pagina verversen zodat de 2001's te voorschijn komen en er dan zsm op klikken. Hoe meer vrienden die persoon heeft hoe sneller hij weg is. Ik kan er meestal wel een paar te pakken krijgen zo. Helaas tellen deze ook mee met je maximaal te behalen punten van 20k per 24 uur. Dus je bent erg snel aan je max.
Zeker met die 2001 acties ben ik in een paar uur wel weer op mijn max. Normaal doe ik daar wel wat langer over, maar krijg het bijna dagelijks wel voor elkaar om de grijze dame in beeld te krijgen.

De Mlife punten staan los van de Myvegas LP's. De LP's krijg je via het spel en de Mlife punten krijg je door tijdens je verblijf de kaart te gebruiken bij aankopen en of spelen op de gokmachines. Dus ben je van plan te gaan gokken gebruik je pas dan altijd, hier kun je ook weer gratis dingen mee krijgen. Zoals drank bij het zwembad.
De LP's kun je dus alleen inleveren tegen rewards in het spel.
tamboekoi
Amerika-ontdekker

Bericht door tamboekoi »

Hoi allemaal,
Ik heb nu met mijn loyalty points een MGM buffet vastgelegd
Nu heb ik een code gekregen, hoe werkt het nu verder?
Moet ik de code nog aktiveren of de code opschrijven en als we gaan eten door geven.
Ik ben echt ouderwets geloof ik snap het niet hoe het werkt
Kan iemand mij helpen! bedankt alvast
Gr Christian :thumbup:
Ingrid1958
Amerikakenner

@Pipo Chris, ik leer steeds bij en net zomaar 2001 chips ge-ind. :wink: maar wat je nu schrijft over die grijze dame?? die heb ik nog nooit gezien, maar denk ik ook noi=g noot het maximum binnen gehaald. :sadcry:
1982 Florida

Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Dit is de grije dame die ik zojuist weer tegenkwam op mijn zoektocht naar chips.

Afbeelding
Ingrid1958
Amerikakenner

Nee, die heb ik nog nooit gehad, dus ook nooit het maximum chips binnen gehaald. Weet ik wat me te doen staat. :mrgreen:
1982 Florida

Ingrid1958
Amerikakenner

Nou dat ging snel, nog nooit gezien en nog geen uur nadat ik chips aan het binnen halen was: ook de grijze dame. Moet niet gekker worden. Had ik maar niks gezegd. :cry: Zoveel was het in totaal aantal chips echt niet.
1982 Florida

PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

tamboekoi schreef:Hoi allemaal,
Moet ik de code nog aktiveren of de code opschrijven en als we gaan eten door geven.
Het is al wel even geleden, maar volgens mij hoef je voor een buffet niet te bellen.
Als je verder niets hebt eerst bij de Mlife balie van het mgm je pasje laten maken en volgens mij daar ook een deze gegevens doorgeven en dan krijg je een bonnetje. Kan ook zijn dat je met de verkregen code overigens gewoon naar het cravings kunt lopen. Maar je kunt het bij de mlife balie ook altijd vragen.
Marjolein1972
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Marjolein1972 »

PSVwally schreef:
tamboekoi schreef:Hoi allemaal,
Met de code naar de M life balie, pasje aanmaken en naar het buffet, mjam mjam.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties