Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mooie autohuurtarieven!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
BigAppleLover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Mooie autohuurtarieven!

Bericht door BigAppleLover »

Ik keek zojuist (weer :wink: ) op diverse sites of de autohuurtarieven voor 2007 al bekend waren. Helaas nog geen mooie upgrade aanbiedingen bekend, zoals die van Hotelplan vorig jaar: SUV voor de prijs van een fullsize.

Wat ik wel zag.......usareisen.de heeft net de Alamo tarieven online gezet en daar vond ik een paar erg interessante aanbiedingen (incl. all inclusive) bij staan:
- midsize SUV (Jeep Liberty) voor 182 euro pwk (198 euro-5%-3%)
- dodge magnum voor 208 euro pwk (226 euro-5%-3%)

Vooral die eerste lijkt me wel iets, maar ik ben ook benieuwd naar de vroegboektarieven van de aanbieders als Hotelplan en OAD (begin december???)
Laat maar komen die aanbiedingen! :lol:
Laatst gewijzigd door BigAppleLover op 21 nov 2006, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Jemig, dat zijn weer mooie prijzen. Ik denk dat ik toch maar ga boeken voor die prijzen zeg. Ik dan voor de Dodge :wink: .
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Je kan ook een Equinox huren.. Nog net iets goedkoper. Deze hebben ze vaak niet op voorraad en dan krijg je alsnog je grotere auto mee..
Super-Inclusive-Plus heeft overigens 10+3% korting (indien je voor 29-12-2006 boekt). Als je met meerdere bestuurders bent is dit goedkoper (bij Super-Spar-Plus betaal je extra voor elke bestuurder).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
BigAppleLover
Amerikafan

Njit schreef:Super-Inclusive-Plus heeft overigens 10+3% korting (indien je voor 29-12-2006 boekt). Als je met meerdere bestuurders bent is dit goedkoper (bij Super-Spar-Plus betaal je extra voor elke bestuurder).
......plus natuurlijk die gratis tank benzine. Zelfs in Amerika wordt dat interessant.
Voor zo'n Jeep Liberty betaal je al met al (bij boeken t/m eind december) maar 8 euro per week extra voor die extra bestuurder en tank benzine. Dat is niet veel lijkt me.

Ik wacht nog even af met boeken, maar voor eind december maak ik in ieder geval mijn keuze. :P
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ik heb even gekeken op die site (mijn Duits is misserabel). Als ik op Dollar "afdeling" kijk, kom ik een leuke aanbieding tegen voor een Dodge, alleen is die maar voor 28 dagen maximaal te huren. Te weinig voor ons.
Bij Alamo kom ik op de Mini Suv op 850 euro uit, ik heb dan de 2e rij genomen van de prijzen. Zit hier dan echt alle verzekering bij?
Wij hadden vorig jaar een Dodge Stratus, een vrij ruime wagen wat ons goed beviel. Hoeveel zuipt nou zo een Mini Suv? is dat echt ontzettend veel meer dan een Mini Suv?
BigAppleLover
Amerikafan

Souraia schreef: Bij Alamo kom ik op de Mini Suv op 850 euro uit, ik heb dan de 2e rij genomen van de prijzen. Zit hier dan echt alle verzekering bij?
In die tweede rij zitten inderdaad echt alle verzekeringen. De tweede rij is namelijk het "Alamo gold"-tarief. De eerste rij is het "all inclusive"-tarief van Alamo.
Het enige dat er niet bij zit is een toeslag voor een eventuele "underage driver" (Alamo Gold Underage).
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Oke dan, dat is een zeer mooie prijs.
Maarre hoeveel meer zuipt zo een Suv vergeleken met een Dodge Stratus bijvoorbeeld?
Als het echt heel veel verschil is, dan huur ik liever geen SUV.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

BigAppleLover schreef:In die tweede rij zitten inderdaad echt alle verzekeringen. De tweede rij is namelijk het "Alamo gold"-tarief. De eerste rij is het "all inclusive"-tarief van Alamo.
Het enige dat er niet bij zit is een toeslag voor een eventuele "underage driver" (Alamo Gold Underage).
Zie hieronder het complete overzicht met de verschillen:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Njit op 22 nov 2006, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

wat voor SUV is het dan ?

algemeen een SUV verbruikt meer dan een auto...want een SUV is veel zwaarder en de motor van een SUV is meestal groter.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Color01 schreef:wat voor SUV is het dan ?

algemeen een SUV verbruikt meer dan een auto...want een SUV is veel zwaarder en de motor van een SUV is meestal groter.
Ze hebben een aantal verschillende klasses:

Mini-SUV - Chevrolet Equinox
Midsize SUV - Jeep Liberty
Fullsize SUV - Chevrolet Trailblazer
Luxury SUV - Cadillac Escalade
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ik bedoel dan de Mid Size Suv-Jeep Liberty. Het is een 4 cilinder motor (voor de kenners :D )
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Overigens, mocht iemand daar nog over twijfelen, ik heb al zeker 15 keer in Amerika een auto gehuurd via usareisen.de. Is alle keren prima en zonder problemen verlopen. En ze zijn dus ERG goedkoop :wink: !
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Souraia schreef:Ik bedoel dan de Mid Size Suv-Jeep Liberty. Het is een 4 cilinder motor (voor de kenners :D )
4 cilinder jeep Liberty ?

mijn dochter heeft een standaard Jeep Liberty maar het is een 6 cilinder met een 3.7 liter motor.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik bedoel dan de Mid Size Suv-Jeep Liberty. Het is een 4 cilinder motor (voor de kenners )
Volgens mij zijn alle Liberty's zescilinders. Wij hebben onze Nederlandse versie, de Cherokee, eruit gedaan omdat hij gemiddeld zo 1 op 6,5 liep ... slurp, slurp ....

Nah ja, wij rijden camper in de States, ook niet voordelig :lol:
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Souraia schreef:Ik bedoel dan de Mid Size Suv-Jeep Liberty. Het is een 4 cilinder motor (voor de kenners :D )
Dit is van de 2006 versie: http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/22529.shtml
Hier kun je de rest ook bekijken: http://www.fueleconomy.gov/feg/bymodel/ ... elNF.shtml
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

nieuwenoord schreef:
Ik bedoel dan de Mid Size Suv-Jeep Liberty. Het is een 4 cilinder motor (voor de kenners )
Volgens mij zijn alle Liberty's zescilinders. Wij hebben onze Nederlandse versie, de Cherokee, eruit gedaan omdat hij gemiddeld zo 1 op 6,5 liep ... slurp, slurp ....
De 2.8 liter versie heeft 4 cylinders...
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

oh ... we praten over een diesel ... ik zou toch maar rond kijken voor eentje op benzine...want je betaald hier meer voor diesel dan benzine.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

MattRob schreef:Overigens, mocht iemand daar nog over twijfelen, ik heb al zeker 15 keer in Amerika een auto gehuurd via usareisen.de. Is alle keren prima en zonder problemen verlopen. En ze zijn dus ERG goedkoop :wink: !
Dat is goed om te weten. Zelf heb ik voor mijn reizen naar Amerika (op één na) steeds gehuurd via Hotelplan. Ook altijd zeer voordeling maar het is goed om ervaringen over andere reisorganisaties te horen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Njit
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Njit »

Op de USAReisen site staat idd 4 cylinder: http://www.usareisen.de/mietwagen/carinfo2.php?id=184
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze je een diesel meegeven. Omdat dat inderdaad duurder is..
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Aha een diesel, vandaar.
Ik ga weer verder kijken. Als iemand tips heeft, ik houd mij aanbevolen :lol:
Mijn man wil graag een wat grotere auto, hij is zelf ook niet erg klein. Hier in Nederland rijdt hij in een Bora.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer