Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reserveren Camping Yosemite!
Reserveren Camping Yosemite!
Morgen is het zover, dan kunnen wij reserveren voor Yosemite! We zijn er 2,3,4 oktober, wellicht is reserveren dan niet meer nodig maar omdat we in het weekend zitten willen we geen risico's nemen. Heeft iemand tips voor ons, welke camping en welk(e) plekje(s) zijn dan aan te raden? Niet te druk/groot als het even kan!
Re: Reserveren Camping Yosemite!
Oh sorry, ik had beter eerst even kunnen zoeken op het forum haha.
Dit inmiddels gevonden:
Het maakt allemaal niet zo veel uit. Lower en North Pines zijn iets populairder dan Upper Pines. Deze site http://www.campsitephotos.com/park/Yose ... ional-Park bevat foto's van elke individuele plek van de campsites in Yosemite. Ook staat per campsite aangegeven wat volgens hun de betere plekken zijn.
Helemaal super, dan komen we er wel uit. Mocht iemand nog aanvullingen hebben dan hoor ik het natuurlijk alsnog graag
Dit inmiddels gevonden:
Het maakt allemaal niet zo veel uit. Lower en North Pines zijn iets populairder dan Upper Pines. Deze site http://www.campsitephotos.com/park/Yose ... ional-Park bevat foto's van elke individuele plek van de campsites in Yosemite. Ook staat per campsite aangegeven wat volgens hun de betere plekken zijn.
Helemaal super, dan komen we er wel uit. Mocht iemand nog aanvullingen hebben dan hoor ik het natuurlijk alsnog graag

- John&Sylvia
- Amerikafan
Re: Reserveren Camping Yosemite!
Ik zou zeker reserveren hoor! Wij waren er in 2012 op 21, 22 en 23 oktober (prachtig seizoen om te gaan trouwens, Yosemite was één van onze hoogtepunten, het park, de wandelingen maar zeker ook de campings).
De campgrounds stonden nagenoeg vol, dus als je het niet erg vindt om te reserveren, zou ik het zeker doen.
En over de pracht van Yosemite: Glacier point zou ik zeker aandoen: Prachtig uitzicht op het park.
Veel plezier met de voorpret!
De campgrounds stonden nagenoeg vol, dus als je het niet erg vindt om te reserveren, zou ik het zeker doen.
En over de pracht van Yosemite: Glacier point zou ik zeker aandoen: Prachtig uitzicht op het park.
Veel plezier met de voorpret!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1378 Weergaves
-
Laatste bericht door ReinierB
-