Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mooie autohuurtarieven!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je kan USAReisen nog een mailtje sturen of ze inderdaad de 4-cylinder diesel bedoelen of dat het toch gewoon de 6-cylinder benzine is. Kan ook gewoon een foutje op de site zijn..Souraia schreef:Aha een diesel, vandaar.
Ik ga weer verder kijken. Als iemand tips heeft, ik houd mij aanbevolen![]()
Mijn man wil graag een wat grotere auto, hij is zelf ook niet erg klein. Hier in Nederland rijdt hij in een Bora.
Email: info(at)flamingocompany.de
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Dus dan zouden ze je een 6 cilinder benzine meegeven?Njit schreef:Op de USAReisen site staat idd 4 cylinder: http://www.usareisen.de/mietwagen/carinfo2.php?id=184
Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze je een diesel meegeven. Omdat dat inderdaad duurder is..
Ik zou graag een SUV willen huren, maar als het ons honderden dollars meer gaat kosten in benzine dan doe ik het niet.
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Helaas is mijn Duits te slecht voor woordenNjit schreef:Je kan USAReisen nog een mailtje sturen of ze inderdaad de 4-cylinder diesel bedoelen of dat het toch gewoon de 6-cylinder benzine is. Kan ook gewoon een foutje op de site zijn..Souraia schreef:Aha een diesel, vandaar.
Ik ga weer verder kijken. Als iemand tips heeft, ik houd mij aanbevolen![]()
Mijn man wil graag een wat grotere auto, hij is zelf ook niet erg klein. Hier in Nederland rijdt hij in een Bora.

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Even een vergelijking dan:
Wat ruimte betreft is de Dodge Magnum veel groter dan de Jeep Liberty. Kan het weten, want wij hebben de Liberty (Cherokee) ingeruild voor een Chrysler 300C die weer evengroot is als de Dodge Magnum.
Ik zou dan eerder voor de Magnum gaan dan voor de Liberty, behalve als je veel dirt-roads wilt rijden. De Liberty is wél gaaf hoor, beetje klimmen enzo
Wat ruimte betreft is de Dodge Magnum veel groter dan de Jeep Liberty. Kan het weten, want wij hebben de Liberty (Cherokee) ingeruild voor een Chrysler 300C die weer evengroot is als de Dodge Magnum.
Ik zou dan eerder voor de Magnum gaan dan voor de Liberty, behalve als je veel dirt-roads wilt rijden. De Liberty is wél gaaf hoor, beetje klimmen enzo

- Color01
- Amerika-expert
waarom zou je denken dat je honderden dollars meer voor kwijt bent aan benzine ?...als je normaal rijd dan is zo'n 6 cil jeep liberty best wel zuinig.Souraia schreef:
Ik zou graag een SUV willen huren, maar als het ons honderden dollars meer gaat kosten in benzine dan doe ik het niet.
gemiddeld haal je ongeveer 20 mijl op een gallon.
Laatst gewijzigd door Color01 op 22 nov 2006, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Contacteer:
Gewoon in het engels sturen. Dat snappen de meesten ook wel..Souraia schreef:Helaas is mijn Duits te slecht voor woordenNjit schreef:Je kan USAReisen nog een mailtje sturen of ze inderdaad de 4-cylinder diesel bedoelen of dat het toch gewoon de 6-cylinder benzine is. Kan ook gewoon een foutje op de site zijn..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Het kan inderdaad wel eens $ 200 meer kosten aan benzine. Maar dat is ook weer helemaal afhankelijk van hoeveel je rijdt en hoe je rijdt. Het heeft mij er in ieder geval nog nooit van weerhouden om een SUV te huren. Tijdens mijn vakanties in Amerika wil ik genieten en als het kan in een auto waarin ik in Nederland niet zo snel zal rijden...Souraia schreef:Ik zou graag een SUV willen huren, maar als het ons honderden dollars meer gaat kosten in benzine dan doe ik het niet.

Roland
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
- Color01
- Amerika-expert
onze vorige SUV was een Durango ... wij hebben dat ding ongeveer 2 jaar jaar gehad maar om dat we elke keer problemen hadden... heeft Chrysler onze Durango terug gekocht..en toen hebben we maar de Jeep gekocht.Coyote schreef:
Precies!En daar (een Dodge Durango) heb ik vorig jaar 6629 mijl mee gereden, totale brandstof kosten: $ 813,34.
Roland
Ik ben op zoek naar een mooie Minivan/SUV waar we met 4 volwassenen en 1 kind lekker ruim kunnen zitten. Nu dacht ik aan een Chevrolet Uplander die op de tweede rij ook stoelen heeft en dit toch comfortabeler moet zitten dan een bank zoals in onze gehuurde Ford Freestyle in 2005. Nu zie ik op deze duitse site bij Alamo een Cadillac Escalade (luxury-SUV PW) voor €313 p.w. in de laatste kolom, dus met alle verz. Hier gaat dan ook nog eens 13% korting vanaf als ik voor 2007 boek, maar.........
Deze zelfde SUV zit bij Herz in de Prestige Collection en kost dan meer als €700 p.w. Zal dit wel goed zijn en/of zitten er nog addertjes onder het gras....Dit kan haast niet waar zijn..
Theo
Deze zelfde SUV zit bij Herz in de Prestige Collection en kost dan meer als €700 p.w. Zal dit wel goed zijn en/of zitten er nog addertjes onder het gras....Dit kan haast niet waar zijn..
Theo
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1363 Weergaves
-
Laatste bericht door Estragon112
-