Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Standard SUV (usareisen)
Standard SUV (usareisen)
Op de site van usareisen.de staan 2 soorten standard SUV's, 'Standard SUV EQ' en 'Standard SUV LW'. (terwijl er op de site van alamo geen onderscheid wordt gemaakt)
Gewoonlijk huur ik geen SUV, dus begrijp het verschil niet goed.
Ik heb mij laten vertellen dat als je de EQ neemt je sowieso met een chevrolet equinox buitenrijdt (je kan dus niet kiezen), terwijl als je het andere neemt je gewoon kan kiezen uit een reeks verschillende SUV's.
Iemand hier ervaring mee?
Gewoonlijk huur ik geen SUV, dus begrijp het verschil niet goed.
Ik heb mij laten vertellen dat als je de EQ neemt je sowieso met een chevrolet equinox buitenrijdt (je kan dus niet kiezen), terwijl als je het andere neemt je gewoon kan kiezen uit een reeks verschillende SUV's.
Iemand hier ervaring mee?
States visited: CA, NV, AZ, UT, MI, NY, FL, MA, CT, ME, NH, NJ, PA, VT, RI, AL, MS, LA, TN, NC, SC and GA
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Standard SUV (usareisen)
Wij hebben een aantal jaren terug meerdere keren de equinox categorie genomen bij USA reisen.de, maar nog nooit een equinox meegekregen. Meestal mochten we gewoon uit het rijtje standaard SUV's kiezen, meestal hadden ze niet eens een equinox. Een keer kregen we de eerste standaard suv die binnen kwam omdat het rijtje leeg was, maar ook dat was geen equinox.