Rondhangen op een vliegveld is nooit leuk, maar er zijn ergere vliegvelden dan Schiphol. En een vlucht missen is ook niet prettig.

Marianne
Hoor je mij klagen dan over de gegeven reacties?Rachel. schreef:Maar wat je dus eigenlijk wilt horen is dat iedereen het een beter plan vindt om met de auto te gaan dan met de trein. Als je dat wilt horen moet je je vraag anders stellen.
Goeie tip. Dank je wel.Rob schreef:Kijk anders een s op de site van schiphol longtermparking voor aanbiedingen op P3, wij stonden er ruim 4,5 week 30/3 tot 1/5 voor € 99,00
Ik hoor je niet klagen, maar wel elk argument voor auto's toejuichen en de treinvoorstanders negeren. Ik denk dus eigenlijk dat je je keus al lang gemaakt hebtBastiaanB schreef:Ik was al overtuigd van de auto in dit geval, anders vindt ik het als je in de middag moet vliegen en dus tijd genoeg hebt van te voren, maar mijn vriendin dacht dat het wel kon. Maar ik kon het natuurlijk ook mis hebben en daarom vraag ik het even een de experts hier.
yarrah schreef:Wij gaan vanuit groningen altijd met de trein.
En als je onderweg vertraging hebt, wachten ze dan op jou?ribruijn schreef:Overigens hangt het er vanaf hoe laat je op Schiphol moet zijn. Vlieg je direct intercontinentaal dan is het 3 uur van te voren. Maar als je bijvoorbeeld via Londen vliegt met BA dan is het 2 uur van te voren. Reden: kleiner vliegtuig, kortere turn-around tijd, minder bagage, sneller beladen, minder passagiers dus minder wachttijd etc.
Is daar de reistijd betrouwbaarder op geworden ?yarrah schreef:![]()
vergeet niet de route naar schiphol is nu anders je gaat niet meer via amersfoort en amsterdam.
Maar lelystad en almere.
Die ervaring heb ik ook, al reis ik met de trein van Den Bosch naar Utrecht via de Schiphollijn. Vrijwel nooit problemen, op wellicht 5 minuten vertraging na zo af en toeRuud2004 schreef:Ik ga zeker met de trein. Ik reis al jaren dagelijks (ma t/m vr) met de trein tussen Hilversum en Schiphol. De problemen zijn (op een enkele springer of wisselstoring na) minimaal.
Is dat zo? Je bedoelt op ons tijdstip? Want je gaat via Ede nl. De eerste trein althans.yarrah schreef:![]()
vergeet niet de route naar schiphol is nu anders je gaat niet meer via amersfoort en amsterdam.
Maar lelystad en almere.