Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
United Airlines naar EWR, probleem met stoelreservering?
United Airlines naar EWR, probleem met stoelreservering?
Hallo forumleden,
Ik ben nieuw geregistreerd op dit forum maar lees al een tijdje mee! Geweldig al die informatie over Amerika!
Het is ook echt mijn droom om veel van het land te gaan bekijken. En dat begint eind mei!
Eind mei heb ik een vlucht + hotel geboekt via Expedia om naar New York te gaan, helemaal leuk natuurlijk.
Nu wil ik echter stoelen vastleggen maar als ik op de website van United Airlines kom, geef deze aan dat United Economy vol is?!
''All seats available for complimentary assignment have been taken. More complimentary seat assignments may become available when you check in for your flight. If available at this time, you may choose to purchase a United First or Economy Plus seat.'''
Dit maakt mee een beetje zenuwachtig, kan ik nog wel mee op deze vlucht? Of is mijn stoel al vastgelegd?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, ik zal nog zeker vaker op dit forum verschijnen!
Yvonne
Ik ben nieuw geregistreerd op dit forum maar lees al een tijdje mee! Geweldig al die informatie over Amerika!
Het is ook echt mijn droom om veel van het land te gaan bekijken. En dat begint eind mei!
Eind mei heb ik een vlucht + hotel geboekt via Expedia om naar New York te gaan, helemaal leuk natuurlijk.
Nu wil ik echter stoelen vastleggen maar als ik op de website van United Airlines kom, geef deze aan dat United Economy vol is?!
''All seats available for complimentary assignment have been taken. More complimentary seat assignments may become available when you check in for your flight. If available at this time, you may choose to purchase a United First or Economy Plus seat.'''
Dit maakt mee een beetje zenuwachtig, kan ik nog wel mee op deze vlucht? Of is mijn stoel al vastgelegd?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag, ik zal nog zeker vaker op dit forum verschijnen!
Yvonne
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: United Airlines naar EWR, probleem met stoelreservering?
Als ik het zo lees denk ik dat het nu niet mogelijk is om een stoel te reserveren, niet dat er geen stoelen in jouw klasse meer zijn; je kunt wel weer plaatsen reserveren wanneer je inlogt.
En wanneer je toch perse nu je stoel wilt vastleggen, dat dat wel mogelijk is wanneer je een upgrade neemt.
En wanneer je toch perse nu je stoel wilt vastleggen, dat dat wel mogelijk is wanneer je een upgrade neemt.
Dat maakt me in ieder geval al wat meer zeker! Ik heb dit nog nooit zo gedaan en ook nog maar 1 keer met een buitenlandse airline gevlogen dus het allemaal nieuw. Ik zal mijn stoelen dan proberen te reserveren wanneer in ingecheckt ben.
Bedankt voor de snelle reactie.
Bedankt voor de snelle reactie.
United heft veel stoelen die als 'preferred' worden gemarkeerd. Dit zijn vaak stoelen bij nooduitgangen, en meer voorin het vliegtuig. (maar specifiek niet de premium stoelen, daar moet je meer voor betalen).
Mensen met 'status' bij united kunnen deze stoelen kiezen tijdens het boeken.
Zodra de checkin opent (24 uur voor vertrek van de vlucht), komen al die preferred seats beschikbaar. Dus als je inchecked zsm nadat het opent, kun je geode stoelen krijgen.
Wat je ook even kunt doen: ga op de site van united en maak een nieuwe boeking voor exact de vlucht die je nu al hebt. Daar moet je een seatmap tevoorschijn kunnen krijgen die laat zien wat er nog beschikbaar is, inclusief preferred seats.
Mensen met 'status' bij united kunnen deze stoelen kiezen tijdens het boeken.
Zodra de checkin opent (24 uur voor vertrek van de vlucht), komen al die preferred seats beschikbaar. Dus als je inchecked zsm nadat het opent, kun je geode stoelen krijgen.
Wat je ook even kunt doen: ga op de site van united en maak een nieuwe boeking voor exact de vlucht die je nu al hebt. Daar moet je een seatmap tevoorschijn kunnen krijgen die laat zien wat er nog beschikbaar is, inclusief preferred seats.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Ook benieuwd naar reserveren van de stoelen. Ik heb al plaatsen kunnen reserveren, echter niet die bij de nooduitgangen en met meer beenruimte, althans niet zonder er voor te betalen.... Als ik de laatste post goed lees begrijp ik dat 24 uur voor vertrek dit wel mogelijk is? Of moet ik het eerder dan 24 uur van te voren al in de gaten houden? Iemand hier ervaring mee?
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Geweldig advies "Maak even een nieuwe boeking". Wel verstandig om aan te geven dit niet tot het eind door te voeren, anders wordt het een dure vakantie. (aan de andere kant, je hebt dan wel de beschikking over twee stoelenJrabakker schreef:Wat je ook even kunt doen: ga op de site van united en maak een nieuwe boeking voor exact de vlucht die je nu al hebt. Daar moet je een seatmap tevoorschijn kunnen krijgen die laat zien wat er nog beschikbaar is, inclusief preferred seats.

Maar om even op de vraag van de TS terug te komen, mij onbegrijpelijk waarom de TS zijn stoelen niet zelf al kan uitzoeken. Dat kan bij United in je reservering altijd wel. Ook zie je in de boeking de door United bij het boeken aangewezen stoelen. Die kan je in je reservering (met reserveringsnummer) eenvoudig wijzigen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Stoelen met meer beenruimte kosten altijd extra, ook bij het inchecken. Tenzij je een frequent flyer bij de Star alliance bent.Jolien09 schreef:Ook benieuwd naar reserveren van de stoelen. Ik heb al plaatsen kunnen reserveren, echter niet die bij de nooduitgangen en met meer beenruimte, althans niet zonder er voor te betalen.... Als ik de laatste post goed lees begrijp ik dat 24 uur voor vertrek dit wel mogelijk is? Of moet ik het eerder dan 24 uur van te voren al in de gaten houden? Iemand hier ervaring mee?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht