Ik zit met het volgende probleem en hoop dat iemand hier misschien hetzelfde heeft ervaren en het op heeft weten te lossen:
We vliegen als volgt:
13 juli Dusseldorf - Londen Stansted (Air Berlin)
14 juli London Gatwick - Las Vegas (virgin Atlantic)
5 aug Las Vegas - London Gatwick (virgin Atlantic)
6 aug London Stansted - Dusseldorf (air berlin)
Deze retour is geboekt bij Cheapoair.
2 weken geleden logde we op het 'manage my flight' deel van Virgin's website en dat werkte prima, je kunt daar allerlei extra's regelen zoals bagage toevoegen etc. Verder zagen we daar dat het nog 75 dagen en ... uren was voordat we zouden vliegen en dat we wanneer de teller op 60 dagen zou staan onze stoelen zouden kunnen reserveren.
Dat moment is morgenvroeg (donderdag 15 mei)
Gisteren ging ik voor de zekerheid nog eens gaan kijken vanaf hoe laat dit dan mogelijk zou zijn, maar toen bleek ik in 'manage my flight' mijn boeking niet op te kunnen halen! Na contact met Cheapoair en Virgin kwamen we erachter dat ze een wijziging hadden aangebracht. Operator Air Berlin was gewijzigd in Etihad (Darwin airlines). Aankomst tijd in Dusseldorf 5 minuten eerder maar verder geen verschil in tijden.
En die wijziging zou nu het probleem zijn. bookingsnumber en e-ticket number is echter gelijk gebleven. Dus de gegevens die je invult om je vlucht op te halen zijn niet veranderd.
We hebben gisteren zo veel keer gebeld en gechat met Virgin en Cheapoair maar ieder verwijst naar de ander en zegt dat alles klopt.
Maar wij kunnen nog steeds niet inloggen! En dus morgenvroeg geen stoelen reserveren!
Iemand hier die dit ook heeft of weet hoe ik dit kan oplossen? (er zijn er meer met dezelfde vlucht weet ik nog uit eerdere berichten hier op het forum)
Geen lekker begin van onze eerste Amerika reis

Groetjes,
Monique