Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tickets Los Angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
anne uit Asse
Amerika-ontdekker

tickets Los Angeles

Bericht door anne uit Asse »

Hallo,

Wij plannen een rondrit langs de nationale parken (vertrek vanuit Los Angeles of San Francisco) in juli en augustus 2007. Ons groepje bestaat uit 2 gezinnen : 4 volwassenen, 2 kinderen en 2 tieners.
Op dit ogenblik ben ik op zoek naar tickets (vanuit Brussel). De goedkoopste voorlopig zijn Swiss Airlines met 840 euro. Joker en Connections doen echter in januari een vroegboekactie. Ik vraag me af of ik nu best wacht tot januari of toch maar de best wel dure tickets van Swiss Airlines nu koop. Heeft er iemand ervaring met deze vroegboekacties, vallen daar ook tickets naar LA of San Francisco in het hoogseizoen onder ? Zouden de tickets van Swiss Airlines in januari al duurder zijn ?
Irma
Amerikafan

Bericht door Irma »

Hoi Anne,

Wij hebben de tickets geboekt via een reisbureau. In oktober heeft het reisbureau voor ons een optie genomen op tickets van Delta Airlines. Toen de KLM in november met haar prijzen kwam hebben we uiteindelijk toch voor de KLM gekozen en is de optie bij Delta geannuleerd.
Misschien is dit in jullie geval ook mogelijk. Je bent dan altijd verzekerd van de laagste prijs. Wellicht even informeren hiernaar.
Wij (2 ouders en 2 tieners) gaan ook in juli en betalen 730 euro incl alles.

Succes

Irma
steve
Amerika-ontdekker

Bericht door steve »

Wij vliegen ook met swiss richting LA, op 23 juli. Hebben voor hen gekozen vanwege goede prijs/kwaliteit, geen overstap in USA (wel via zurich) en het feit dat bij hun de vlucht van LA naar huis s'avonds vertrekt in LA.
Betalen 835 euro per persoon en zijn met 4.
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Elke keer schrik ik weer als ik de prijzen in het hoogseizoen zie.
Wij gaan in maart-april naar LA maar ik zal de prijs maar niet noemen.

Ik weet niet of je van een vroegboek-actie kan spreken als je in januari iets boekt voor juli. De vroegboek kortingen die ik heb gebruikt zijn meestal 9-10 maanden van de voren en dan nog in periodes buiten het hoogseizoen.
Ik zou voor swiss gaan. Je gaat in hartje zomer dus de vliegtuigen zullen wel helemaal vol zitten. Hoe langer je wacht deste hoger de prijs. De vroegboekkorting geef ik weinig kans.
zrx1100
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zrx1100 »

Ik hanteer de regel voor grote luchthavens: voor Oostkust betaal ik max 450-500 Eur incl tax, voor de Westkust max 500-550 incl tax.
Ik boekte in het verleden bij Connections in januari (vroegboek) en de laatste jaren via Joker, altijd in januari. Ik heb nooit meer dan 500 Eur incl tax voor LA betaald, de laatste keer via Joker 490 Eur als ik me goed herinner. Ik huur dan ook een wagen bij hun via Sunny Cars (werkt samen met Alamo) en dan krijg je 10% korting, tel daar dan nog 40 Eur bij voor een compleet verzekeringspakket van Elvira (reisbijstand, diefstal, enz...). Service van Joker Mechelen is trouwens een pak beter dan bij Connections Mechelen in mijn geval dus dan is de keuze snel gemaakt.
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

zrx1100 schreef: Ik heb nooit meer dan 500 Eur incl tax voor LA betaald, de laatste keer via Joker 490 Eur als ik me goed herinner.
Je reist buiten het hoogseizoen, dus niet te vergelijken met de eerder genoemde bedragen!!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

edit
Laatst gewijzigd door vana op 01 dec 2006, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Klopt! Het zal voor ons een heel verschil gaan maken als de kinderen niet meer mee gaan en we in het voorseizoen kunnen gaan.
Nu betaalden we 4x 700 =2800 en dan 2x 500= 1000. tel uit je winst!

Marjon
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Ik neem aan dat je met de Nationale parken ook de Grand Canyon bedoeld.

In dat geval zou je ook kunnen overwegen om niet in LA of SF te beginnen maar in Phoenix of Las Vegas.
Vanuit daar kun je ook richting LA en SF.
Eigenlijk hetzelfde rondje maar met een ander begin/eindpunt.

Scheelt vaak een hoop $$$ in vliegtarieven.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
anne uit Asse
Amerika-ontdekker

bedankt

Hallo,

Iedereen hartelijk bedankt voor de reacties. Ik heb uiteindelijk een optie genomen op vluchten met Northwest Airlines via Detroit die we pas in april moeten bevestigen. Zo zijn we zeker dat we tickets, wel dure, hebben, maar kunnen we in januari bij de vroegboekacties nog eens uitkijken of er iets interessants tussen zit. Alhoewel dit voor 8 personen waarschijnlijk niet eenvoudig zal zijn. Nu kunnen we aan ons programma beginnen. Ik vermoed dat je voor het boeken van een wagen en overnachtingen er niet zo snel moet bij zijn...ik dacht dit in januari te regelen.
Bernard
Amerika-newbie

Bericht door Bernard »

steve schreef:Wij vliegen ook met swiss richting LA, op 23 juli. Hebben voor hen gekozen vanwege goede prijs/kwaliteit, geen overstap in USA (wel via zurich) en het feit dat bij hun de vlucht van LA naar huis s'avonds vertrekt in LA.
Betalen 835 euro per persoon en zijn met 4.
Hoi,

ik heb net een KLM vlucht geboekt voor juni 2007 van Amsterdam naar LA en terug vanuit San Francisco. Inclusief taxen betaal ik 663 euro per persoon. Dit is voor de vlucht van 13u15. Er is ook nog een vlucht rond 8 uur 's morgens en die was 30 euro beter koop. Uit ervaring weet ik dat de prijzen voor weekendvluchten duurder zijn dan wanneer je vertrekt op een weekdag. De tickets heb ik geboekt via tiogatours.
Groetjes

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bernard op 30 nov 2006, 19:23, 4 keer totaal gewijzigd.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Dit is voor de vlucht van 13u15. Er is ook nog een vlucht rond 8 uur 's morgens en die was 30 euro beter koop.
Maar die van 13.15 uur is de enige die rechtstreeks van Amsterdam naar Los Angeles is!
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: tickets Los Angeles

Bericht door Pete.Z »

anne uit Asse schreef:Hallo,

Wij plannen een rondrit langs de nationale parken (vertrek vanuit Los Angeles of San Francisco) in juli en augustus 2007. Ons groepje bestaat uit 2 gezinnen : 4 volwassenen, 2 kinderen en 2 tieners.
Op dit ogenblik ben ik op zoek naar tickets (vanuit Brussel). De goedkoopste voorlopig zijn Swiss Airlines met 840 euro. Joker en Connections doen echter in januari een vroegboekactie. Ik vraag me af of ik nu best wacht tot januari of toch maar de best wel dure tickets van Swiss Airlines nu koop. Heeft er iemand ervaring met deze vroegboekacties, vallen daar ook tickets naar LA of San Francisco in het hoogseizoen onder ? Zouden de tickets van Swiss Airlines in januari al duurder zijn ?

Het is al gezegd,maar kijk eens naar de optie om in phoenix aan te komen en uit LA te vertrekken,dat kan met 8 personen aardig geld schelen.
Desnoods ook uit Phoenix vertrekken,nog goedkoper.
anne uit Asse
Amerika-ontdekker

Hallo,

Heb de mogelijkheden via Phoenix en Las Vegas gecheckt, maar het blijft even duur.

groetjes
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Nieuwenoord,

KLM vliegt m.i.v. komend zomerseizoen op een aantal dagen in de week een extra rechtstreekse vlucht naar LAX met de 777, naast de dagelijkse vlucht met de 747M. Deze extra vlucht is de KL 603 vertrek om 08:10 uur uit AMS aankomst om 10:25 uur in LAX, terug als KL 604 vertrek om 12:25 uit LAX aankomst om 08:00 uur in AMS.

Groeten Harry.
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

Hallo,

Kijk toch ook even op :
http://www.farecompare.com

Ik zou toch nog even wachten. Ik woon zelf in Zwitserland maar vind Swiss veel te duur. Vraag ook even na bij http://www.ticketfox.de voor vertrek vanaf Keulen of Dusseldorf.
Veel plezier,

Luc
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

KLM vliegt m.i.v. komend zomerseizoen op een aantal dagen in de week een extra rechtstreekse vlucht naar LAX met de 777, naast de dagelijkse vlucht met de 747M. Deze extra vlucht is de KL 603 vertrek om 08:10 uur uit AMS aankomst om 10:25 uur in LAX, terug als KL 604 vertrek om 12:25 uit LAX aankomst om 08:00 uur in AMS.

Wow, mooie vluchttijden en dan ook nog een 777. Fraai, jammer dat we deze keer op SFO vliegen .... Nah, ja, Albert wil de Golden Gate zien, zegt ie :D
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

Wij (2 volw 2 kids) willen ook in die periode (20 jul - 10 aug) naar LA. Voor vertrek vanaf Amsterdam kom ik overal ruim boven de 3000 Euro uit. Voor vertrek vanaf Dusseldorf heb ik een tarief van Delta gevonden voor slechts 2240 Euro incl. tax. voor ons 4en. Hier zit echter een transfertijd op Atlanta Airport in van maar liefst 7(!) uur op de heenreis. Dit zal waarschijnlijk ook wel de reden zijn van de lage prijs want het scheelt bijna 1000 euro met de volgende.

Heeft iemand hier ervaring met zo'n lange transfer? Je mag niet van de luchthaven af neem ik aan dus hoe kun je 7 uur besteden op Atlanta Airport....
braveman
Amerikafan

Bericht door braveman »

7 uur lijkt lang (ok, is het natuurlijk ook wel) maar je bent meestal al 1,5 uur kwijt met de douane enzo. Daarna ga je lekker op je gemak ergens eten of shoppen. Atlanta is een erg grote luchthaven dus je zal je niet vervelen. De kids kunnen zich vergapen aan de enorme hoeveelheden opstijgende en landende vliegtuigen. Kortom, voor zo'n groot prijsverschil zou ik die vlucht zeker boeken.
Georgia on my mind........
cvr
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door cvr »

braveman schreef:7 uur lijkt lang (ok, is het natuurlijk ook wel) maar je bent meestal al 1,5 uur kwijt met de douane enzo.
Je blijft toch achter de douane bij een transfer of niet?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer