Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
seaworld san diego korting
seaworld san diego korting
op de seaworld website kun je nu tickets kopen met 20 usd korting (dus voor 64 usd)
doe er je voordeel mee
doe er je voordeel mee
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: seaworld san diego korting
Dank voor de tip. Als Universal Studio's nou ook eens zoiets zou doen. Die worden duurder waar je bij staat. Een paar weken geleden was het nog $ 84,- en nu al $ 87,-.
Wij gaan echter voor de Southern California City Pass. Daarin zit entree voor 1 dag Universal Studio's, 1 dag Seaworld (en een dag gratis extra als je als eerste naar Seaworld gaat) + een 3-daags Park Hopper ticket voor Disney met Magic Morning (early admission). Nou gaan wij maar 1 dag naar Seaworld en 2 dagen naar Disney en we hoeven geen Hopperpass, maar het is toch voordeliger. D.w.z. relatief, want het is $ 1,- duurder dan losse tickets (zonder Hopperpass), maar je kunt bij Disney pas gebruik maken van de Magic Morning (dinsdag, donderdag en zaterdag) als je een 3 daags ticket hebt. En omdat wij drukte verwachten willen we graag gebruik maken van de Magic Morning. Dan hebben we in die eerste 1 uur en een kwartier al een hoop populaire attracties gedaan voordat de meute binnenstroomt. Wordt wel vroeg opstaan, dat dan weer wel.
Wij gaan echter voor de Southern California City Pass. Daarin zit entree voor 1 dag Universal Studio's, 1 dag Seaworld (en een dag gratis extra als je als eerste naar Seaworld gaat) + een 3-daags Park Hopper ticket voor Disney met Magic Morning (early admission). Nou gaan wij maar 1 dag naar Seaworld en 2 dagen naar Disney en we hoeven geen Hopperpass, maar het is toch voordeliger. D.w.z. relatief, want het is $ 1,- duurder dan losse tickets (zonder Hopperpass), maar je kunt bij Disney pas gebruik maken van de Magic Morning (dinsdag, donderdag en zaterdag) als je een 3 daags ticket hebt. En omdat wij drukte verwachten willen we graag gebruik maken van de Magic Morning. Dan hebben we in die eerste 1 uur en een kwartier al een hoop populaire attracties gedaan voordat de meute binnenstroomt. Wordt wel vroeg opstaan, dat dan weer wel.

ikzelf wil naar seaworld en universal
universal heb ik een aanbieding van premium outlets waarvoor je 3 dagen mag voor 75 usd
Nu gaan we waarschijnlijk maar 1 dag maar 75 +64 is iets goedkoper dan de combo ticket en mocht het nodig zijn kunnen we de volgende dag alsnog even naar universal of we verdelen bezoek over 2 dagen en gaan in de ochtenden om zo drukte te vermijden
universal heb ik een aanbieding van premium outlets waarvoor je 3 dagen mag voor 75 usd
Nu gaan we waarschijnlijk maar 1 dag maar 75 +64 is iets goedkoper dan de combo ticket en mocht het nodig zijn kunnen we de volgende dag alsnog even naar universal of we verdelen bezoek over 2 dagen en gaan in de ochtenden om zo drukte te vermijden
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar daar moet je VIP Shopper Club Member voor zijn zie ik. Hoe word je dat? Wij zijn absoluut geen shoppers. Sterker nog: winkels zijn een noodzakelijk kwaad.
- Hawkery
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Geweldig!
Net besteld, overmorgen gaan we
Net besteld, overmorgen gaan we

Op mousesavers bij universal hollywood staat hoe. Je hoef er alleen online voor te registreren. Ik ben er wel achter dat de revisit datums blackout days hebben en wij deze dus niet kunnen gebruiken.jojostravelusa schreef:Maar daar moet je VIP Shopper Club Member voor zijn zie ik. Hoe word je dat? Wij zijn absoluut geen shoppers. Sterker nog: winkels zijn een noodzakelijk kwaad.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
Even alles op een rijtje gezet en voor ons is de Southern California CityPASS toch het voordeligst. Dan kunnen we ook nog gebruik maken van de Magic Morning Early Admission in Disney. Wij kopen hem overigens wel ter plekke, want opsturen kost $ 25,-. Beetje zonde. Dan maar 1x in de rij.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Top!! Seaworld tickets ook besteld, 4 september die kant op.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de tip! Wij gaan in juli en met z'n 5en scheelt dit een lekker bedrag! 

Perfect. Net 2 tickets seaworld geboekt.
Bedankt.
Bedankt.
nu zelfs 50 usd voor weekday tickets
We hebben ze nu eindelijk gekocht, bedankt voor de tip, mocht je nog een goeie actie voor Universal Studios tegenkomen, dan houd ik mij ook aanbevolen 

Zit ik zelf ook op te wachtentoetjero schreef:We hebben ze nu eindelijk gekocht, bedankt voor de tip, mocht je nog een goeie actie voor Universal Studios tegenkomen, dan houd ik mij ook aanbevolen
Beste wat ik heb gevonden is 75 als je lid wordt van premium outlets
- ingrid14
- Amerika-expert
Kijk eens in dit topic
Als je je lid maakt bij Touring (of ANWB) - gewoon lid worden, geen verzekering - dan krijg je in Amerika ook overal de AAA korting.
Bij een AAA kantoor kan je tickets kopen voor pretparken.
Groetjes,
Ingrid
Als je je lid maakt bij Touring (of ANWB) - gewoon lid worden, geen verzekering - dan krijg je in Amerika ook overal de AAA korting.
Bij een AAA kantoor kan je tickets kopen voor pretparken.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Iemand een idee tot wanneer de aanbieding geldt? zit op mijn cc te wachten, die ik nieuw heb aangevraagd, anders bestel ik ze nu ook, toch de moeite 3 x 34$ 

1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
- Ingrid1958
- Amerikakenner
Hoi, Vraag!! ik wil ze toch gaan bestellen voor het geval ze niet meer in de aanbieding zijn maar er is me iets niet duidelijk. Moet je nu een account aanmaken en een lijst invullen met alle personen die gaan. Cq dat de tickets opgestuurd worden of heb ik dat niet goed begrepen? Lees iets terug in het topic dat Hawkery ze besteld heeft en overmorgen gaat, hoe gaat dat dan? want ergens heb ik ook gelezen dat je ze uit moet printen, snap het niet helemaal.
1982 Florida
- Ingrid1958
- Amerikakenner
Excuus, kon het bericht niet meer verwijderen. Kaarten ook besteld en via mail ontvangen. 

1982 Florida
Ingrid14@ Je verwijst naar een oud topic, maar daarop staan veel kortingsbijdragen waarvan de geldigheid reeds verlopen is , bv geldig tot 31/1/14.
Kan je misschien een update plaatsen van dat lijstje? Alvast bedankt!
Kan je misschien een update plaatsen van dat lijstje? Alvast bedankt!
- ingrid14
- Amerika-expert
@toetjero
ik heb het lijstje vorig jaar gekregen in SF bij AAA
Ze geven elk jaar deze kortingen maar ik heb dus van dit jaar geen lijstje.
(vroegere jaren heb ik nog lijstjes gehad maar daar waren de bedragen helemaal anders op, de korting blijft procentueel wel hetzelfde maar de ticketprijzen van de attracties verschillen van jaar tot jaar)
Misschien kan iemand die in CA komt bij een AAA kantoor langsgaan en een nieuwe lijst posten?
Ik heb wel dit lijstje gevonden op de AAA website van Southern California
http://memberdiscounts.calif.aaa.com/ca ... e/ACAT#all
(op mijn blog heb ik bij links-nuttige info van alle regionale AAA afdelingen een link staan, je kan in elke staat kortingen krijgen)
Groetjes,
Ingrid
ik heb het lijstje vorig jaar gekregen in SF bij AAA
Ze geven elk jaar deze kortingen maar ik heb dus van dit jaar geen lijstje.
(vroegere jaren heb ik nog lijstjes gehad maar daar waren de bedragen helemaal anders op, de korting blijft procentueel wel hetzelfde maar de ticketprijzen van de attracties verschillen van jaar tot jaar)
Misschien kan iemand die in CA komt bij een AAA kantoor langsgaan en een nieuwe lijst posten?
Ik heb wel dit lijstje gevonden op de AAA website van Southern California
http://memberdiscounts.calif.aaa.com/ca ... e/ACAT#all
(op mijn blog heb ik bij links-nuttige info van alle regionale AAA afdelingen een link staan, je kan in elke staat kortingen krijgen)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hopelijk gaan jullie allemaal de documentaire Blackfish zien en gaan we met z'n allen nooit meer naar SeaWorld!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht