Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto nodig Miami (Beach)?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
LauraJ
Amerika-ontdekker

Auto nodig Miami (Beach)?

Bericht door LauraJ »

Dag iedereen,

Over een maand vertrekken we naar de VS, ik kan niet wachten!
We vertrekken in NY en eindigen in Florida, we vliegen terug van op Miami. Nu zitten we de laatste 2 dagen in Miami, en daar hebben we dus ook nog de auto. Plan is om de laatste dag dan gewoon de auto binnen te leveren op de luchthaven, en mteen van daar onze vlucht te nemen. Hotel is geboekt, maar parkeerkosten zijn 24 dollar per nacht, dus dat komt op 50 dollar extra. Nu vroeg ik me af of het een optie zou zijn om de auto al binnen te doen als we toekomen in Miami, en in Miami (we zitten in een hotel aan South Beach) gewoon taxi/OV te nemen? Is dat mogelijk of niet?

(Ik bedenk me net dat die 50 dollar het niet gaat maken natuurlijk :p Maar als we daardoor 2 dagen geen auto moeten betalen, maakt het waarschijnlijk wel al meer uit)

Bedankt!
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Auto nodig Miami (Beach)?

Bericht door Kurt10 »

Die vraag heb ik mij ook gesteld maar ik heb uiteindelijk gewoon beslist om de auto in te leveren als ik terugvlieg.

Want als je de auto vroeger terugbrengt moet je de taxi betalen van -en naar het vliegveld, en stel dat je ergens naar toe wilt ofo...
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Waar is je hotel en vlieg je vanaf Miami of vanaf Fort Lauderdale? Een taxi kan je ook al $50 kosten. Of meer, was geschokt hoe duur het was voor m'n man om een taxi te nemen toen ik hem niet kon ophalen.
En wat wil je doen die laatste dagen? Als je hotel aan het strand is en op loopafstand van restaurants etc zal je de auto weinig nodig hebben, maar als je nog ergens heen wil is het lastig zonder auto.
Petticoat
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door Petticoat »

Vanaf de luchthaven naar Miami Beach rekent een taxi een flat rate van $32 + natuurlijk een fooi. In Miami Beach zelf heb je verder geen auto nodig maar als je daarbuiten nog iets wilt doen is een auto toch wel handig. En het prijsverschil in vergelijking met auto houden lijkt me met deze taxitarieven niet zo groot....
2007 Canada;2008 SanFranc-Yellowstone;2010 Seattle-San Diego;2011 Zuidwesten;2012 Canada-Yellowstone;2009&2014 Florida&Cruise;2015 Colorado&Utah(www.howdypardon.blogspot.com);2016 Nieuw-Zeeland;2017 Noordoosten;2023 Cruise NYC-Quebec
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Het is wel heel handig denk ik om een auto te hebben, wij hebben Miami Beach echter zonder auto gedaan.
Dit is goed gegaan en hebben met shuttlebussen en de Miami Big Bus gereisd.Dit duurt allemaal wel wat langer.
lau_j
Amerika-ontdekker

Bericht door lau_j »

Bedankt voor de reacties! Ik denk dat het inderdaad het beste is om de auto gewoon te houden voor miami. Bedankt!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Downtown kun je evt ook nog veel doen met de metromover, maar verder zou ik inderdaad ook de auto gewoon lekker houden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer