Iemand misschien die mij een hotel aanraad in New york?
Wifi zou fijn zijn Ik ben van plan 3 weken te gaan ( wanneer weet ik niet precies rond september ) alleen voor 3 weken ben je gemakkelijk 2500,- kwijt
Dat vind ik zelf een beetje te overdreven, daarom of iemand misschien wat goedkopere hotels kent?
ze doen niet meer aan korte-termijn, en dat houdt vooral in dat je nu ook 1 maand borg moet betalen, wat je na 6 weken terug krijgt ... dat doe ik dit jaar voor het eerst ...
Kost ca 1200 $ per maand, incl 2 maaltijden, maar basic en shared facilities. Heerlijke buurt!
Het is op zich inderdaad geen top locatie kwa buurt, maar er is ook niets mis mee. Heb er vorig jaar ook met een local gesproken. Jaren terug was het een slechte buurt doch nu is alles er OK.
Het is overigens wel een top locatie inzake ligging, je bent inderdaad op een zucht van Mahattan, er is keuze uit twee metrolijnen richting Manhattan met aldus verschillende bestemmingen.
Ik heb een paar keer in Country Inn & Suites gelogeerd, ook in die buurt, ik zou er zo weer gaan zitten ....
geen interessante buurt, maar ik heb me nooit onveilig gevoeld en goede keus aan subways ...
Je schijnt nog best deals met hotels te kunnen maken als je langer verblijft ....
wij zitten begin augustus in het millenium broadway timesquare **** ....6 nachten voor 600 euro via hotwire...met een bezetting van 3 mensen met twee was nog goedkoper !!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.