Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Philip stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
gebruikerP

Bericht door gebruikerP »

Tnx,

Jah ik zoek iets met IT maar maakt niet uit in welke industrie.
Zou leuk zijn als ik in grote IT firma kan werken, maar ben al blij als ik werk ga hebben dat IT gerelateerd is.

Bij medische verzekering of medische bedrijven ga ik ook zeker eens horen of een belg welkom is :).
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Philip stelt zich voor

Bericht door kastelke »

Het draadje is inmiddels 7 jaar oud... Vandaag is het Philip zijn verjaardag.
Philip, ik weet niet of jij dit nog leest (of je nog automatisch een email toekrijgt)...
Jij hebt je green card opgegeven omdat je in de US een Frans meisje had leren kennen, en je haar gevolgd bent naar Frankrijk. Heb je daar inmiddels spijt van gehad? Ik hoop dat jullie nog samen zijn. En wie weet zitten jullie ondertussen al samen terug in de US! De afgelopen jaren heb ik vaak aan je gedacht, en me afgevraagd hoe het met je ging...
Moest je dit lezen: Gelukkige Verjaardag!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Als ik google kom ik op zijn linkedin, dan zou hij onafgebroken in de US zijn blijven werken?
Terug in Texas!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dan heeft hij misschien toch een aanvaardbare oplossing gevonden! (of de relatie is op de klippen gelopen)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer