Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Probleem!! door wijziging niet mogelijk stoelen te reserveren!

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Probleem!! door wijziging niet mogelijk stoelen te reserveren!

Bericht door ONYX666 »

Bash schreef:@laura&edwin: Ik ben ook van plan om stoelen op het upperdeck te reserveren :) . Is het voor jullie alweer mogelijk om jullie vlucht te zien op de website van virgin?

@ONYX666: Heb jij helemaal geen problemen ondervonden om je vlucht terug te vinden op de site van virgin? Heb jij (ook) een vluchtwijziging gehad?
Nee geen probleem gehad , maar ook geen wijziging gehad
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Ik kan onze vlucht nog steeds niet terugvinden...blijf nu proberen via de bookjng agent de zaam te regelen. Lastig bereikbaar met de chatfunctie en reageren op mail doe ze ook niet vlot. In ieder geval nog geen reactie gehad...
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

Laura&Edwin schreef:Ik kan onze vlucht nog steeds niet terugvinden...blijf nu proberen via de bookjng agent de zaam te regelen. Lastig bereikbaar met de chatfunctie en reageren op mail doe ze ook niet vlot. In ieder geval nog geen reactie gehad...
heb je geen boekingsnummer ?
bij virgin atlantic kun je met naam en boekingsnummer inloggen dan zie je de door jou geboekte vluchten (ook niet virgin vluchten)
Laura&Edwin
Amerikakenner

Heb ik wel, maar daar lukt het dus niet mee. Bij Air Berlin en BA wel. Maar dus niet bij Virgin...

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

Laura&Edwin schreef:Heb ik wel, maar daar lukt het dus niet mee. Bij Air Berlin en BA wel. Maar dus niet bij Virgin...
Zou even met virgin bellen
Laura&Edwin
Amerikakenner

ehmmm, ik schreef al eerder dat ik dat al gedaan had. Het hele topic gaat hierover. Of begrijp ik je nu niet goed?

moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Laura&Edwin schreef:Ik kan onze vlucht nog steeds niet terugvinden...blijf nu proberen via de bookjng agent de zaam te regelen. Lastig bereikbaar met de chatfunctie en reageren op mail doe ze ook niet vlot. In ieder geval nog geen reactie gehad...
Misschien werkt het bij jullie het zelfde als bij ons, dat het vanzelf oplost nadat je telefonisch je stoelen hebt gereserveerd.
Je kunt dan ook altijd je plaatsen nog wijzigen als je wilt.

Wanneer gaan jullie?
Laura&Edwin
Amerikakenner

Daar hoopte ik ook op, dus afgelopen zaterdag telefonisch de stoelen gereserveerd en gehoopt dat we net zo'n geluk hadden als jullie. Maar helaas heeft dat niet gewerkt. Ben nu dus weer met de booking agent in de weer om te kijken of zij iets kunnen. Wel wat lastig bereikbaar dus.

We gaan 16 juli, dus ik heb nog wel even om de zaken voor elkaar te krijgen.

moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Mocht je ook bij Cheapoair geboekt, dan is het een tip om in de chat functie niet voor customer support te kiezen maar voor sales. Dan heb je veel minder wachtenden voor je :wink:
Laura&Edwin
Amerikakenner

Ik had je tip geloof ik ook al eerder in dit draadje gezien :thumbup: Scheelt wel inderdaad, maar tot nu toe word ik er toch na een dik kwartier weer uitgeknikkerd. Weinig wachtenden inderdaad, maar het duurt wel even voordat ze geholpen zijn, zo lijkt het. Een keer was ik erdoor, maar was ik even naar het toilet...kans verkeken en ik kon weer opnieuw beginnen. Suf van me.

moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Ja, ik herken het, ik ben zo ook 2 dagen aan het 'tobben' geweest.
Ik hoop dat cheapoair het voor je op kan lossen. Bij ons konden ze niets doen, omdat alles er goed in stond.
Succes! :thumbup:
ONYX666
Amerikakenner

Bericht door ONYX666 »

heeft dit dan toch met de firma waar je boekt te maken ?
Ik heb bij kilroy geboekt en geen enkel probleem gehad.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Nee het heeft te maken met de wijziging van maatschappij voor de vlucht Dusseldorf - Londen.
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Ik heb ook bij Kilroy geboekt, en had dus wel ook problemen. Inderdaad door de wijziging. (vreemd dat Virgin zelf niet doorheeft dat er in hun eigen administratie blijkbaar iets mis gaat als er zoveel mensen mee komen). Het enige voordeel van Kilroy is, voor wat ik lees, dat het contact daarmee wat makkelijker gaat. Maar ja, dat wisten we met boeken allemaal ook niet natuurlijk!
Bash
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Bash »

Zoals eerder in dit topic al aangegeven kon ik niet meer bij m'n boeking op de website van Virgin Atlantic.

Zondag avond heb ik gechat met de klantenservice van Cheapoair en voor sales gekozen (tip van moon29, waarvoor dank). Na enkele minuten werd ik verbonden en heb ik het probleem uitgelegd.
Ook duidelijk verteld dat ik van Cheapoair eerder al werd doorverwezen naar Virgin Atlantic en van Virgin Atlantic weer naar cheapoair werd verwezen. Zij zou m'n case doorsturen naar een afdeling die over vluchtwijzigingen gaat en hun zouden dan contact opnemen met Virgin Atlantic. Zij zouden mij dan 3-4 dagen later bellen om de voortgang te bespreken.

Tot vandaag nog niks vernomen van cheapoair maar probeer elke dag even in te loggen op de virgin atlantic website. En tot mijn grote verbazing kan ik weer bij m'n booking! :clap:
Ik ben helemaal opgelucht dat ik weer bij m'n boeking kan waardoor ik alles zelf lekker kan regelen (online inchecken en stoelen reserveren).

Voor de gene met dezelfde problemen probeer dus in contact te komen met je agent en krijg ze zover dat ze contact opnemen met virgin, succes!
Natalie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Natalie »

Wij hebben ook geboekt via Kilroy en hetzelfde probleem,alleen kom ik er telefonisch dus niet meer doorheen vanwege de drukte... Dus nu maar een email gestuurd en afwachten.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

@Bash: super :clap: dat het je ook gelukt is!!
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Wij liepen vandaag ook tegen dit probleem aan, maar wisten er door het forum al vanaf. Dank jullie wel.
Wij kregen nog een extra wijziging die we net bevestigd hebben en dan maar hopen dat we nog goede stoelen kunnen boeken.
Wij zitten dan in elk geval in het vliegtuig en het liefst op onze voorkeur anders maar hopelijk wel bij elkaar.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Toetjero, wat voor wijziging hebben jullie nog meer gekregen?
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Op de heenreis, maar dat wisten we al een paar maanden, vertrekken we 20 minuten eerder uit Düsseldorf en op de terugweg hebben we maar 4.30 uur overstap i.p.v. 6 uur en een ander vliegveld.
Wij hadden gelukkig nog geen taxi geregeld. :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer