Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
warner bros en omstreken
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
warner bros en omstreken
Hallo mijn vriendin vind het heel interresant hoe alles werkt achter de schermen bij tv enz.
(en ik zelf ben ook wel een filmliefhebber!)
daarom gingen we eigenlijk naar Universal Studios, met de insteek tour en pretpark ineen.
nu lees ik overal dat als je meer voor achter de schermen bent enz. dat warner bros leuker is... dus nu denk ik aan switchen.
alleen is er verder nog wat te zien/leuks daar in de buurt om te combineren, want we hadden voor universal de hele dag uitgetrokken.
we waren van plan om terug te rijden via mulholland drive.
we praten hier over maandag 29sept.
overnachten in Motel 6 Hollywood.
zelf dacht ik aan; Motel 6 - griffith observation - warner bros studio tour - ?? - terug naar hotel via mulholland drive (willen graag in de schemering).
alvast bedankt
(en ik zelf ben ook wel een filmliefhebber!)
daarom gingen we eigenlijk naar Universal Studios, met de insteek tour en pretpark ineen.
nu lees ik overal dat als je meer voor achter de schermen bent enz. dat warner bros leuker is... dus nu denk ik aan switchen.
alleen is er verder nog wat te zien/leuks daar in de buurt om te combineren, want we hadden voor universal de hele dag uitgetrokken.
we waren van plan om terug te rijden via mulholland drive.
we praten hier over maandag 29sept.
overnachten in Motel 6 Hollywood.
zelf dacht ik aan; Motel 6 - griffith observation - warner bros studio tour - ?? - terug naar hotel via mulholland drive (willen graag in de schemering).
alvast bedankt
-
- Amerika-ontdekker
Re: warner bros en omstreken
er zal denk ik dus niet veel leuks bij in de buurt zijn
(behalve andere studios)

(behalve andere studios)
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je al eens in het All about LA!-topic gekeken?
En ja, andere studio's zijn ook een mogelijkheid, zie bijvoorbeeld ons 2008-verslag voor Sony en Paramount.
Marianne
En ja, andere studio's zijn ook een mogelijkheid, zie bijvoorbeeld ons 2008-verslag voor Sony en Paramount.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben niet bekend met de Warner Bros tour, maar heb je deze 's middags of 's morgens? Ik zou Griffith op het laatst doen, prachtig uitzicht over de LA area.
Hey hoe leuk wij doen ook Warner Bross op maandag 29 september. Misschien dat we elkaar dan wel toevallig tegenkomen
Wij gaan een tour reserveren bij Starline en dat combineren met een Movie Star tour en op hun site staat dat deze volledige tour 5u30 duurt. Wij zoeken dus ook nog iets om 's avonds te doen. Ik blijf dit topic volgen 

-
- Amerika-ontdekker
dit topic heb ik inderdaad bekeken, net als andere.
vandaar ook de switch
verder zag ik naar de NBC studio staan, bestaat dit nog? kan er niet veel over vinden.
en ook eten bij Bob's Big Boy.
we kiezen waarschijnlijk voor een tour in de middag, tijdstip moeten we nog even kijken.
Ik hoor ook vaak dat Mulholland drive ook leuker is om in de schemering te rijden, dus dan zouden we kiezen voor Griffith in de ochtend.
zou jij dit ons eerder andersom adviseren?
en mag ik vragen wat je betaald voor zo'n combi.
mijn vriendin lijkt zo'n star tour ook leuk, mij lijkt het veel poorten zien maar als het niet veel meer kost is dit ook een optie.
(anders rijden we het namelijk toch zelf nog eens).
vandaar ook de switch

verder zag ik naar de NBC studio staan, bestaat dit nog? kan er niet veel over vinden.
en ook eten bij Bob's Big Boy.
de tour hebben we nog niet geboekt, omdat we heel even de reacties hier aan het afwachten waren, dit willen we wel spoedig doen.PSVwally schreef:Ik ben niet bekend met de Warner Bros tour, maar heb je deze 's middags of 's morgens? Ik zou Griffith op het laatst doen, prachtig uitzicht over de LA area.
we kiezen waarschijnlijk voor een tour in de middag, tijdstip moeten we nog even kijken.
Ik hoor ook vaak dat Mulholland drive ook leuker is om in de schemering te rijden, dus dan zouden we kiezen voor Griffith in de ochtend.
zou jij dit ons eerder andersom adviseren?
zou handig zijn in Hollands treintjedebke schreef:Hey hoe leuk wij doen ook Warner Bross op maandag 29 september. Misschien dat we elkaar dan wel toevallig tegenkomenWij gaan een tour reserveren bij Starline en dat combineren met een Movie Star tour en op hun site staat dat deze volledige tour 5u30 duurt. Wij zoeken dus ook nog iets om 's avonds te doen. Ik blijf dit topic volgen

en mag ik vragen wat je betaald voor zo'n combi.
mijn vriendin lijkt zo'n star tour ook leuk, mij lijkt het veel poorten zien maar als het niet veel meer kost is dit ook een optie.
(anders rijden we het namelijk toch zelf nog eens).
De combi tour kost 99 dollar bij Starline. Waarschijnlijk zal je idd wel veel poorten zien maar gewoon al op zo een een dubbeldecker zitten lekker in het zonnetje en met de wind in je haren ... heerlijk
En wie weet kom je wel een celebrity tegen 

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Grote kans dat je 's morgens weinig van LA ziet vanwege de mist en smog. Ik doelde meer op eerst de studio's doen en dan mulholland drive en de dag eindigen bij griffith observatory. Het observatory zelf is op maandag en dinsdag gesloten, maar je kunt daar altijd van het uitzicht genieten.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik heb vorig jaar de Warner Bros tour gedaan, op mijn blog heb ik er over geschreven:
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... -tour.html
http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... -tour.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1282 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne