Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel/motel van te voren boeken?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hotel/motel van te voren boeken?
Wij gaan dit jaar richting yellowstone, hier hebben we al de cabins van te voren geboekt
Ook wil ik overnachten in Jackson, is het verstandig om dit ook van te voren te boeken? Of is er altijd wel een plek te vinden?
Ook wil ik nabij of in estes park overnachten..
Meestal boeken wij 1 dag van te voren als we weten waar we dan zijn. Zodat we eventueel nog van de route kunnen afwijken.
Iemand hier ervaring mee in deze plaatsen?
Ook wil ik overnachten in Jackson, is het verstandig om dit ook van te voren te boeken? Of is er altijd wel een plek te vinden?
Ook wil ik nabij of in estes park overnachten..
Meestal boeken wij 1 dag van te voren als we weten waar we dan zijn. Zodat we eventueel nog van de route kunnen afwijken.
Iemand hier ervaring mee in deze plaatsen?
reis 2009 LA-LA
reis 2011 Las Vegas - Miami
reis 2013 Florida
reis 2014 Las Vegas - Las Vegas
http://www.janenlinda.reismee.nl USA 2009/2011
http://janenlindaopreis.blogspot.nl USA 2014
reis 2011 Las Vegas - Miami
reis 2013 Florida
reis 2014 Las Vegas - Las Vegas
http://www.janenlinda.reismee.nl USA 2009/2011
http://janenlindaopreis.blogspot.nl USA 2014
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotel/motel van te voren boeken?
Het hangt misschien ook af van de tijd van het jaar, ben je er in het hoogseizoen? Rocky Mountain NP heeft een kort seizoen, dus misschien is het wel druk in Estes Park als je er in juli of augustus bent. Ik denk niet dat er buiten Estes Park vele mogelijkheden zijn, dan zit je al snel erg ver van het park af.
Je kunt eens een aantal mogelijkheden bekijken en als er niet veel vrij is, is reserveren wel handig. Je kunt meestal tot 24 uur van te voren gratis annuleren, dus dan heb je altijd nog de mogelijkheid om van je route af te wijken.
Wij zaten in 2008 in Jackson in de Ranch Inn. Dat hadden we van te voren gereserveerd, ik heb geen idee of het makkelijk is om iets te vinden als je niet reserveert, maar je loopt wel het risico dat de betaalbare opties snel weg zijn, Jackson is een dure plaats.
Marianne
Je kunt eens een aantal mogelijkheden bekijken en als er niet veel vrij is, is reserveren wel handig. Je kunt meestal tot 24 uur van te voren gratis annuleren, dus dan heb je altijd nog de mogelijkheid om van je route af te wijken.
Wij zaten in 2008 in Jackson in de Ranch Inn. Dat hadden we van te voren gereserveerd, ik heb geen idee of het makkelijk is om iets te vinden als je niet reserveert, maar je loopt wel het risico dat de betaalbare opties snel weg zijn, Jackson is een dure plaats.
Marianne
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Hotel/motel van te voren boeken?
In september 2012 hebben wij in Jackson en Estes Park overnacht. In Jackson wilden wij ook graag de Ranch Inn, maar volgens de bookings-sites was die volgeboekt (je kunt via de hotel-site niet echt boeken, alleen een 'reservation request' indienen). Uiteindelijk gewoon maar langsgegaan en toen bleken er nog kamers over te zijn. We kregen een 'tower-room' voor de prijs van een 'luxury-room'. Mazzel dus.
In Estes hadden we ook niet op voorhand gereserveerd en daar waren de hotels van onze keuze allemaal vol. Uiteindelijk zijn we in een Econolodge voor 130 dollar incl. tax terecht gekomen...
Jackson en ook Estes zijn dure plaatsen. Je kunt mazzel hebben als je niet van te voren boekt (zoals wij in Jackson) en je kunt pech hebben zoals wij in Estes. Voor dit jaar staan deze plaatsen bij ons ook weer op het programma en we weten nog niet of we van te voren zullen boeken of niet (we hebben nog wel even de tijd tot september, maar hoe langer je wacht, hoe minder er vrij is normaalgesproken...).
In Estes hadden we ook niet op voorhand gereserveerd en daar waren de hotels van onze keuze allemaal vol. Uiteindelijk zijn we in een Econolodge voor 130 dollar incl. tax terecht gekomen...
Jackson en ook Estes zijn dure plaatsen. Je kunt mazzel hebben als je niet van te voren boekt (zoals wij in Jackson) en je kunt pech hebben zoals wij in Estes. Voor dit jaar staan deze plaatsen bij ons ook weer op het programma en we weten nog niet of we van te voren zullen boeken of niet (we hebben nog wel even de tijd tot september, maar hoe langer je wacht, hoe minder er vrij is normaalgesproken...).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2741 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-
- 6 Reacties