Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wie heeft er ervaring met een vliegtuigje boven de Grand Canyon
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
wie heeft er ervaring met een vliegtuigje boven de Grand Canyon
hai,
zoals het subject al aangeeft wie heeft hier ervaring mee?
Doet het echt veel onder dan de helikopter vlucht?
daar kost 30 min 199$ en vliegtuigje 50 min. 149$
Ik hoor graag jullie ervaring
grt
zoals het subject al aangeeft wie heeft hier ervaring mee?
Doet het echt veel onder dan de helikopter vlucht?
daar kost 30 min 199$ en vliegtuigje 50 min. 149$
Ik hoor graag jullie ervaring
grt
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: wie heeft er ervaring met een vliegtuigje boven de Grand Canyon
Of het onderdoet voor een Helicoptervlucht kan ik niet zeggen, maar wij vonden het geweldig met het vliegtuigje. Al zat ik eigenlijk aan de verkeerde kant, maar dat komt omdat je op 'gewicht' wordt ingedeeld.
vanaf een minuut of 10 begint de vlucht, en het Brabants accent krijg je er gratis bij
[youtube]TF4jjaJ1k7I[/youtube]
vanaf een minuut of 10 begint de vlucht, en het Brabants accent krijg je er gratis bij

[youtube]TF4jjaJ1k7I[/youtube]
Ik had graag gezegd dat ik er ervaring mee heb, maar die van ons is zn 4 weken geleden op de dag zelf gecanceld vanwege sneeuwval. Gelukkig hebben we netjes ons geld terug gekregen. We hadden bewust gekozen voor een vliegtuigje omdat je dan langer in de lucht bent en wat rustiger vliegt. Dat je maar net aan de juiste kant moet zitten had ik ook al bedacht, want je vliegt een rondje, dus als je aan de buitenkant zit dan kan ik me voorstellen dat je pech hebt.
Wij hadden hier geboekt http://www.papillon.com/grand-canyon-na ... plane-tour is nog een beetje goedkoper dan wat jij noemt Pepita.
Wij hadden hier geboekt http://www.papillon.com/grand-canyon-na ... plane-tour is nog een beetje goedkoper dan wat jij noemt Pepita.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik heb er ervaring mee, maar geen goede. Wij zijn beiden hartstikke ziek geworden en dan is drie kwartier vliegen heel erg lang. Daarna moesten we ook nog eens 2 uur bijkomen dus ik raad het je af. Ik zou nu met een helikopter gaan, daar schijn je minder last te hebben van luchtzakken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ai dat is wel minder zeg.
Ik moet zeggen dat het in het begin wel even wennen was, al heb ik gelukkig geen vliegangst meer. Ze proberen dat vliegtuigje namelijk echt te laten hangen in de lucht ipv door te vliegen. Bij ons zaten 2 japanners die ook heel blij waren dat ze op de grond stonden haha.
Maargoed, het uitzicht was fantastisch

Maargoed, het uitzicht was fantastisch
Ik heb in 2009 een rondvlucht gemaakt, maar ik kan me niet herinneren dat we op gewicht werden ingedeeld. Ook maakte het niet echt uit aan welke kant je zat, want aan beide kanten was meer dan genoeg te zien. Ik heb geen last van misselijkheid gehad, maar een meisje achter mij had meer dan 1 kotszakje nodig... En een paar andere mensen zagen er een beetje groen en geel uit, de geluiden die het meisje maakte hielpen natuurlijk niet echt en het rook ook niet fris.
Het vliegen in zo'n klein vliegtuigje is wel iets heel anders dan in een grote Boeing. Ik vond het een prachtige ervaring en zou het zo weer doen!
(Al lijkt het me ook wel erg leuk om met een helikopter er boven te vliegen)
Het vliegen in zo'n klein vliegtuigje is wel iets heel anders dan in een grote Boeing. Ik vond het een prachtige ervaring en zou het zo weer doen!
(Al lijkt het me ook wel erg leuk om met een helikopter er boven te vliegen)
Groeten, Tessah
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Bij ons was iedereen ziek, dus of het nu aan het vliegtuigje lag of aan de luchtstroming die dag, geen idee. Wij zagen nl. eerst Japanners en Duitsers groen en geel worden, hadden daar nog schik om en toen waren we zelf aan de beurt 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij zijn ook in 2009 geweest, en ik vond het echt een ervaring.
Bij ons ging het ook niet op gewicht. Er werd gevraagd wie wil er co piloot zijn.
Niemand gaf antwoord dus heb ik het maar gedaan.
Ik zat dus voorin het toestel echt stoer.
Ziek is niemand bij ons geweest, maar ik had het wel ijskoud.
Vergeet niet dat de piloot ook nog een fooi van (toen) 25 dollar verwacht.
Bij ons ging het ook niet op gewicht. Er werd gevraagd wie wil er co piloot zijn.
Niemand gaf antwoord dus heb ik het maar gedaan.
Ik zat dus voorin het toestel echt stoer.
Ziek is niemand bij ons geweest, maar ik had het wel ijskoud.
Vergeet niet dat de piloot ook nog een fooi van (toen) 25 dollar verwacht.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Huh? Bij ons niet hoor.
Ik zou juist denken dat je in een helicopter sneller ziek wordt dan in een vliegtuigje? Vorig jaar een mailflight gedaan in Canada en nergens last van gehad, maar nu gaan we toch twijfelen... Zoveel zieken ?
Waar wordt je zo ziek van dan? Zn vliegtuigje maakt toch geen onverwachte bewegingen? Of is er gewoon veel turbulentie?
Ik kan me herinneren dat we ons gewicht bij het boeken moesten doorgeven.
Ik kan me herinneren dat we ons gewicht bij het boeken moesten doorgeven.
- leo natas
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
In juni hebben we een stuitervlucht gedaan bij de firma westwind.
Het waaide redelijk maar dat zijn we thuis gewend dus hadden we niks in de gaten . In de vertrek hallen was het heel stil , alleen een hoop chinezen die als mieren rond krioelde. We moesten een uur wachten voor dat we konden vertrekken, ik dacht dat alle toestellen in de lucht waren maar na een uur kwam de piloot, met hoed , van thuis. Wij met z'n 3en naar de vliegtuigen, bleek dat er verder niemand mee ging, dus werd het een oud cesnaatje of zoiets.
Door de wind ging het toestelletje als een balonnetje op en neer, en heen en weer , verschrikkelijk. Ik botste constant met mijn hoofd tegen het dak en ik kon niet eens met mijn vinger bij het opname knopje in de buurt komen van mijn video camera, die tegen het raam geplakt zat.Op d'n duur lukte het dan toch met een welgemikte mep. Op de beelden zie je dan weer niks van het op en neer springen. (goede stabilisatie misschien)
Na een tijdje heb ik de piloot met hand gebaren dringend verzocht terug te gaan, wat ie gelukkig ook deed.We waren beiden flink misselijk en we vergaten dan ook helemaal om de piloot een fooi te geven .Dus als t waait, beter niet in een vliegtuigje.De grotere toestellen zijn volgens de piloot ook behoorlijk "bumpy"
Het waaide redelijk maar dat zijn we thuis gewend dus hadden we niks in de gaten . In de vertrek hallen was het heel stil , alleen een hoop chinezen die als mieren rond krioelde. We moesten een uur wachten voor dat we konden vertrekken, ik dacht dat alle toestellen in de lucht waren maar na een uur kwam de piloot, met hoed , van thuis. Wij met z'n 3en naar de vliegtuigen, bleek dat er verder niemand mee ging, dus werd het een oud cesnaatje of zoiets.
Door de wind ging het toestelletje als een balonnetje op en neer, en heen en weer , verschrikkelijk. Ik botste constant met mijn hoofd tegen het dak en ik kon niet eens met mijn vinger bij het opname knopje in de buurt komen van mijn video camera, die tegen het raam geplakt zat.Op d'n duur lukte het dan toch met een welgemikte mep. Op de beelden zie je dan weer niks van het op en neer springen. (goede stabilisatie misschien)
Na een tijdje heb ik de piloot met hand gebaren dringend verzocht terug te gaan, wat ie gelukkig ook deed.We waren beiden flink misselijk en we vergaten dan ook helemaal om de piloot een fooi te geven .Dus als t waait, beter niet in een vliegtuigje.De grotere toestellen zijn volgens de piloot ook behoorlijk "bumpy"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht