Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

London voor 40 eu

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: London voor 40 eu

Bericht door RiverCola »

Inmiddels vanaf Brussel Zaventem naar Porto gevlogen, en weer terug. Alle horror-stories van vrienden, die ik vooraf te horen kreeg, klopten in ieder geval niet met mijn ervaring. Relaxt hoor, best veel beenruimte (met Transavia bijvoorbeeld is het aanzienlijk minder en zit zelfs mijn vriend met z'n 1,76 m met z'n knieeen tegen de volgende stoel), boarden gaat hartstikke vlot, inchecken van tevoren ging heel gemakkelijk en ondanks dat we geen stoelen (tegen betaling) gereserveerd hadden zaten we op beide vluchten naast elkaar. Onze handbagage werd niet gewogen of gemeten. Ik zag zelfs mensen met trolley's die toch echt groter leken dan de toegestane afmetingen.
Enige minpuntje wat ik zou kunnen noemen is dat ze voor het boarden gele stickers uit gingen delen die om de handbagage heen moest. Dit leek volledig willekeurig te gebeuren - de één wel, de ander niet- en onderweg naar het vliegtuig bleken de mensen met de gele stickers hun handbagage af te moeten leveren. Die bagage ging dan in het laadruim. Dit heb ik geweigerd omdat ik medicijnen in mijn tas had. Daar deden ze dan weer niet moeilijk over.
En onderweg probereren ze vanalles te verkopen, van parfum tot krasloten. Niemand die dat koopt :lol:
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

Wij hebben al verschillende malen met Ryanair gevlogen vanuit Eindhoven. Niets op aan te merken, zeker als je alleen met handbagage reist. Eenmaal hebben we met 1 grotere koffer gereisd, toen heb ik moeten bijbetalen, maar dat was mijn eigen fout (wie bedenkt er nu dat je een koffer voor de heen- en de terugreis apart moet boeken :? ).
Plaatsen kan je niet op voorhand reserveren, je gaat gewoon zitten waar plaats is (dus kwestie van vooraan in de rij te staan).
Comfort en service is prima, zeker voor zo'n korte vluchten maakt het me allemaal niet zoveel uit eigenlijk.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Plaatsen kan je niet op voorhand reserveren
Kan wel, maar daar betaal je dan ook voor en qua ruimte heeft dat weinig meerwaarde. Je mag wel als eerste instappen.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Kost 5 euro pp per vlucht, als ik het goed onthouden heb. Vond ik een beetje overdreven op een vlucht van 50 euro :lol:
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik ben net terug uit Marseille met Ryanair en prima tevreden. Je krijgt op het moment van inchecken plaatsen toegewezen dus niet meer zoals een paar jaar geleden dat je gewoon kunt gaan zitten waar je wilt.

Elly
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

PSVwally schreef:
Plaatsen kan je niet op voorhand reserveren
Kan wel, maar daar betaal je dan ook voor en qua ruimte heeft dat weinig meerwaarde. Je mag wel als eerste instappen.
Idd, ik was wat onvolledig, reserveren kan wel mits bijbetalen. ik bedoelde eigenlijk dat je geen seats kreeg toegewezen bij check-in.

Blijkbaar is dit dus ondertussen ook afgeschaft
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Ik kon óf 2 weken vantevoren online inchecken en seats kopen, óf 1 week vantevoren online inchecken en dan kreeg ik gelijk stoelen toegewezen, die ook op de boardingpass stonden. Beide keren zaten we gewoon naast elkaar. Mijn ervaring is dus dat je niet bang hoeft te zijn dat je niet naast elkaar zit. Het kan natuurlijk wel gebeuren, maar hoe erg is dat op een korte vlucht?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer