Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Re: Lekkere fastfood en leuke eetervaringen.

Bericht door LittlePhoenix »

Joe's Crabshack vond ik heel leuk opgezet maar ik vond het eten heel erg tegenvallen. Ik was toen de enige in ons gezin die het vond tegenvallen en zwanger, dus kan daar best aan gelegen hebben. De service was wel prima en de inrichting was prachtig. De kinderen hebben zich er prima vermaakt.

Rainforrest Cafe is vooral leuk omdat het er zo prachtig uitziet, eten is niets bijzonders. Als ik met de kinderen naar Sawgrass Mills ga lopen we altijd even langs de Rainforrest om naar de krokodil te kijken :thumbup:
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Olive Garden, is ook zo'n aanrader!

De volgende vakantie ga ik bij Buca di Beppo eten, wat zijn jullie ervaringen van dit restaurant?

Of ja en bij White Castle :)
Pepito
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Pepito »

Wat een leuk topic, en veel herkenning, maar ook een hoop nieuwe dingen om op de volgende trip te proberen.

Er wordt een hoop Mexicaans genoemd, maar 2 die mij bijgebleven zijn, zijn:
- El Gallo Giro, Florence Av met Pacific Boulevard in Huntington Park, Los Angelos. Fastfood, op zijn Mexicaans, vooral de sfeer en omgeving zijn me bij gebleven. http://www.gallogiro.com
(Het is al wel een aantal jaar geleden en alleen maar "onder begeleiding" van latino's dat ik hier ben geweest. Ik heb er mijn twijfels bij de veiligheid in deze zone, zeker 's avonds vraag ik me af of het veilig is voor de hollandse toeristen familie. Ik weet niet hoe het er nu is, informeer eerst zelf bij mensen die de zone kennen!)

- Langs de 1 van SF naar LA, een heerlijke lunch: The Whole Enchilada, 7904 California 1, Moss Landing, CA 95039, United States

Omdat er meer Latijns Amerikaans eten is dan alleen maar Mexicaans...

Traditioneel en betaalbaar en goed Peruaans eten in Hollywood:
Balcones del Peru, 1360 Vine St. vanaf Hollywood Boulevard Sunset oversteken en dan aan de linkerhand.

En in Beverly Hills, iets minder betaalbaar, iets hipper, en super lekker... tapas op zijn Peruaans:
Picca : 9575 West Pico Boulevard, Los Angeles, CA 90035
http://www.piccaperu.com
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Heb vandaag bij Wendy's een berry almond chicken salad gegeten - - heerlijk! En de kleine is groot genoeg voor een normale maaltijd.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Heerlijk is Johnny Rockets, bijna elke vakantie gaan we hier wel een keer naartoe.
Zie hier mijn verslag over johnny Rockets in Georgetown:

http://miquellisamerikablog.blogspot.nl ... wn_17.html
clp90
Amerikafan

Bericht door clp90 »

dhg2000 schreef:Is er iemand wel eens bij Checkers en/of White Castle geweest?
White Castle ben ik ook erg benieuwd naar (vooral door die film haha).

Mijn absolute favoriet is toch wel Chipotle! En de blizzards van Dairy Queen zijn ook hemels.
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

Zeker weten Chipotle en als alternatief Willy's Mexican grill. Voor meer restaurant gevoel als ik Tex-mex wil eten dan is Pappasito's mijn persoonlijke topper.
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Longhorn steakhouse vinden we altijd erg goed en lekker.
Drie weken geleden op onze laatste avond in Houston besloten we als afsluiting van de vakantie hier te gaan eten.
De bediening was deze keer traag .
De gene die ons hielp bediende ook de bar.
Eindelijk hadden we ons eten maar waarschijnlijk had een van de steaks al een poosje klaar gestaan en was koud.
Teruggestuurd want dit was niet te eten.
Veel excuses en nadat de andere twee klaar waren kwam de nieuwe steak.
Deze was niet medium maar behoorlijk rauw.
Besloten niet meer te klagen.Zaten er al zo lang en hadden het wel beetje gehad met deze longhorn.
Manager kwam excuus aanbieden en vertelde dat hij de steak van de rekening had afgehaald.
Vonden we een zeer nette oplossing.
We mochten van hem on the house nog dessert en koffie bestellen.
Dit was ons plan al want de desserts zijn erg lekker.
Tot we de rekening bekeken deze was 0 dollar.We Hebben uiteindelijk geen dessert meer besteld want we waren zo verbaasd dat de hele rekening was kwijtgescholden.
En 20 dollar fooi achtergelaten voor onze serveerder omdat hij de manager had ingeseind.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik weet niet of het hier al vermeld was en wilde ook niet een nieuw onderwerp ervoor starten.

Ik was zondag even in Benidorm in Spanje en liep daar ineens tegen een Tony Roma's aan. Helaas dat we al gegeten hadden, anders was dat een goede optie geweest. Ik had geen idee dat die ook over de grote plas zaten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer