Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
Re: MyVegas deel IV
Double xp betekent dat als je een spin doet van 1000
er 2000 bij je xp metertje bij geteld wordt.
De teller die loopt in het linker hoekje als je kijkt bij de spin zie je dat hij niet 1000 bijtelt maar 2000.
Waardoor je dus dubbel zo snel een level up behaald.
er 2000 bij je xp metertje bij geteld wordt.
De teller die loopt in het linker hoekje als je kijkt bij de spin zie je dat hij niet 1000 bijtelt maar 2000.
Waardoor je dus dubbel zo snel een level up behaald.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Nog een vraagje. In Aria (en zelfde verhaal in andere hotels) heb je 39000 LP nodig voor 1 dinner buffet pass en 156000 voor 2 dinner buffet passes. Dan schaf je toch beter 2x 1 buffer pass aan? Of zie ik het verkeerd.
2009 New York - 2011 Roadtrip Florida - 2013 Kansas/Missouri - 2013 Roadtrip Oostkust
2014 Hawaï - 2014 Roadtrip Westkust - 2015 Roadtrip Noordoost/Canada
2016 Roadtrip West - 2017 Roadtrip Midwest - 2018 Roadtrip Zuidwest Canada
2014 Hawaï - 2014 Roadtrip Westkust - 2015 Roadtrip Noordoost/Canada
2016 Roadtrip West - 2017 Roadtrip Midwest - 2018 Roadtrip Zuidwest Canada
- henriette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Was ik ook al naar aan het kijken we hebben nog niet genoeg LP's voor 1 maal 2 tickets en 1 maal 1 ticket.
Maar wel genoeg als ik 3 maal 1 ticket neem.
Maar wel genoeg als ik 3 maal 1 ticket neem.
Rondreizen https://usazuidwest.wordpress.com/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Dan gebruik je wel al twee rewards van de drie die je mag besteden....Careca schreef:Nog een vraagje. In Aria (en zelfde verhaal in andere hotels) heb je 39000 LP nodig voor 1 dinner buffet pass en 156000 voor 2 dinner buffet passes. Dan schaf je toch beter 2x 1 buffer pass aan? Of zie ik het verkeerd.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Van veel rewards mag je er maar één aanschaffen per FB account. En inderdaad dan ben je al 2 rewards ineens 'kwijt' terwijl je er maar 3 pp hebt.Careca schreef:Nog een vraagje. In Aria (en zelfde verhaal in andere hotels) heb je 39000 LP nodig voor 1 dinner buffet pass en 156000 voor 2 dinner buffet passes. Dan schaf je toch beter 2x 1 buffer pass aan? Of zie ik het verkeerd.
Nee, je mag per MLife naam maar 3 rewards aanschaffen dus niet 6 op één naam.henriette schreef:Bedankt Paul en Marcel.
Maar kan ik bij de twee rewards ook dezelfde naam en e-mail adres invullen ook al komen ze van twee Facebook accounts ?
Henriette
Als je eenmaal een naam ingevuld hebt in je Fb account kun je deze niet meer wijzigen, er staat:
This name will be permanently associated with this account.
Het enige wat je kunt proberen is een verzoek indienen bij myVEGAS zoals Marcel (US-Fanboy) adviseert.
Els
- henriette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Bedankt Els, en omdat ik geen twee dezelfde rewards kan aanschaffen zal ik nog maar een tijdje verder spelen 

Rondreizen https://usazuidwest.wordpress.com/
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Succes Henriëtte, ik hoop dat het je lukt de naam aan te passen.
Ik zou gewoon uitleggen dat je het niet goed begrepen had omdat je Nederlands spreekt.
Ik heb wel het idee dat ze redelijk soepel zijn voor toeristen van buiten de USA.
Els
Ik zou gewoon uitleggen dat je het niet goed begrepen had omdat je Nederlands spreekt.

Ik heb wel het idee dat ze redelijk soepel zijn voor toeristen van buiten de USA.
Els
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Mijn man heeft nu ook een myvegas account (jeebee brand)
Op mijn account spelen we zonder strategie, gewoon het spel waar we zin in hebben zonder vast inzet.
Kijken of we met alle tips om effectief in te zetten om snel LP's te sparen nog wat bij kunnen verdienen nu er ook deelnemende buffetten etc in Deep South zijn. Scheelt in ieder geval wel dat we nu al meteen het systeem van de strip volbouwen snappen, de fora waar chips worden gedeeld weten te vinden. Ben benieuwd of het echt verschil gaat maken in de lp's of dat het toch vooral geluk hebben is.
EvdB
(Vulacans van den Berge )
Op mijn account spelen we zonder strategie, gewoon het spel waar we zin in hebben zonder vast inzet.
Kijken of we met alle tips om effectief in te zetten om snel LP's te sparen nog wat bij kunnen verdienen nu er ook deelnemende buffetten etc in Deep South zijn. Scheelt in ieder geval wel dat we nu al meteen het systeem van de strip volbouwen snappen, de fora waar chips worden gedeeld weten te vinden. Ben benieuwd of het echt verschil gaat maken in de lp's of dat het toch vooral geluk hebben is.
EvdB
-
- Amerika-ontdekker
Goedemorgen!
Nieuw hier op het forum en vroeg me af of iemand al eens kaartjes heeft gepakt voor een Vegas Show zoals Love - Cirque du soleil.
Heb je dan wel een redelijke zitplaats of zijn dit kaartjes voor de meest goedkope seats?
Nieuw hier op het forum en vroeg me af of iemand al eens kaartjes heeft gepakt voor een Vegas Show zoals Love - Cirque du soleil.
Heb je dan wel een redelijke zitplaats of zijn dit kaartjes voor de meest goedkope seats?
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ja, en niet de goedkoopste plaatsen, maar gewoon in het midden voor het podium op een rij redelijk vooraan.
Gewoon goeie plaatsen dus.
Gewoon goeie plaatsen dus.
- VioletRose
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik kan best snel gaan hoor. Speel het nu 5 dagen ofzo en heb 18.000 LP. (level 43). Ik doe het wel volgens de strategie ongeveer en verzamel dagelijks de coupons of verschillen fb sites. Ik weet niet wanneer je gaat maar je kan best nog wat leuks sparen denk ikEvdB schreef:Mijn man heeft nu ook een myvegas account (jeebee brand)
EvdB

Gister met double xp genoeg lp verzameld voor de rewards van Ka.
Een keer twee premium kaartjes en een premium kaartjes.
Op ons andere account de reward met twee buffets voor Aria kunnen aanschaffen.
Ging allemaal vlot ingevuld en meteen gelukt, had al gelezen dat je met sommige rewards veel geduld moest hebben.
Beide accounts nu bijna geen lp meer maar we hebben nog 7 weken dus hopelijk komt er nog een dubbel lp langs.
Omdat ik pas in februarie dit topic heb gevonden vindt ik het nog snel gegaan.
Een keer twee premium kaartjes en een premium kaartjes.
Op ons andere account de reward met twee buffets voor Aria kunnen aanschaffen.
Ging allemaal vlot ingevuld en meteen gelukt, had al gelezen dat je met sommige rewards veel geduld moest hebben.
Beide accounts nu bijna geen lp meer maar we hebben nog 7 weken dus hopelijk komt er nog een dubbel lp langs.
Omdat ik pas in februarie dit topic heb gevonden vindt ik het nog snel gegaan.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Tazmaaniac schreef:Goedemorgen!
Ik zat bij KA wel wat aan de zijkant, maar redelijk vooraan.
Wij gaan over een dikke maand naar de VS.
ik heb inmiddels 2 nachten in het Aria en 1 nacht aan het begin in het monte carlo.
ik heb op 2 accounts gespeeld en op 1 account kan ik nog 2 'prijzen' redeemen.
We gaan met een gezin met in totaal 4 personen. 2 kids en 2 volwassenen.
ik zou graag een breakfast of dunner buffet nemen maar dan 2 keer dezelfde zodat ik niets hoef aan te schaffen.
nu zie ik bij de meeste dinner buffets staan, dat je er altijd maar 1 per myvegas account kunt inwisselen.
zijn er ook breakfast of dinner buffets waar je er 2 kunt aanschaffen?
weet iemand dit zi?
ik heb inmiddels 2 nachten in het Aria en 1 nacht aan het begin in het monte carlo.
ik heb op 2 accounts gespeeld en op 1 account kan ik nog 2 'prijzen' redeemen.
We gaan met een gezin met in totaal 4 personen. 2 kids en 2 volwassenen.
ik zou graag een breakfast of dunner buffet nemen maar dan 2 keer dezelfde zodat ik niets hoef aan te schaffen.
nu zie ik bij de meeste dinner buffets staan, dat je er altijd maar 1 per myvegas account kunt inwisselen.
zijn er ook breakfast of dinner buffets waar je er 2 kunt aanschaffen?
weet iemand dit zi?
- US-fanboy
- Amerikakenner
Je kunt over het algemeen 1 reward per "batch" aanschaffen.
Als je een reward hebt aangeschaft, en deze raakt daarna uitverkocht en wordt daarna weer opnieuw aangeboden dan kun je uit deze batch weer opnieuw een reward aanschaffen.
Er wordt door het systeem zelf bijgehouden of je een reward uit een batch al hebt aangeschaft of niet.
Aangezien buffetten over het algemeen snel utverkocht zijn, kun je elke buffet reward wel 2 keer aanschaffen.
Samenvattend : ik zou vandaag een buffet reward aanschaffen en volgende week weer 1. Als je geen melding krijgt dat je hem al hebt aangeschaft, heb je geen problemen.
Als je een reward hebt aangeschaft, en deze raakt daarna uitverkocht en wordt daarna weer opnieuw aangeboden dan kun je uit deze batch weer opnieuw een reward aanschaffen.
Er wordt door het systeem zelf bijgehouden of je een reward uit een batch al hebt aangeschaft of niet.
Aangezien buffetten over het algemeen snel utverkocht zijn, kun je elke buffet reward wel 2 keer aanschaffen.
Samenvattend : ik zou vandaag een buffet reward aanschaffen en volgende week weer 1. Als je geen melding krijgt dat je hem al hebt aangeschaft, heb je geen problemen.
Weet je dat heel zeker?
ik heb dit zojuist geprobeerd.
ik heb op 21-5 een mgm diner buffet voor 2 personen gekocht.
direct daarna probeerde ik het een 2de keer en toen kreeg ik een melding dat mijn max 'koop' voor deze reward bereikt was.
ik heb nu nog eens geprobeerd en krijg nog steeds de zelfde melding.
er staat ook echt een melding van: this reward is limited to 1 per myvegas player.
zou het dus niet kunnen.
Zou dit voor alle buffetten (ook ontbijt) gelden.
ik heb dit zojuist geprobeerd.
ik heb op 21-5 een mgm diner buffet voor 2 personen gekocht.
direct daarna probeerde ik het een 2de keer en toen kreeg ik een melding dat mijn max 'koop' voor deze reward bereikt was.
ik heb nu nog eens geprobeerd en krijg nog steeds de zelfde melding.
er staat ook echt een melding van: this reward is limited to 1 per myvegas player.
zou het dus niet kunnen.
Zou dit voor alle buffetten (ook ontbijt) gelden.
Laatst gewijzigd door Aricon op 01 jun 2014, 05:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd.
Reden: Quote verwijderd.
- US-fanboy
- Amerikakenner
Ik weet wat mijn ervaringen zijn en ik weet wat ik lees van de ervaringen van anderen.
Als het bij jou anders is, so be it.
Als het bij jou anders is, so be it.
Wij hebben vandaag gebeld om de rewards voor Ka vast te leggen.
Dit heeft ongeveer 20 minuten geduurd .
Geen probleem om plaatsen naast elkaar te krijgen.
We zitten in vak 102 dus heel erg voor aan en een beetje aan de zijkant.
Maar we zijn erg tevreden en kijken er naar uit.
nu nog proberen om wat lp te bemachtigen voor een leuk buffet.
Dit heeft ongeveer 20 minuten geduurd .
Geen probleem om plaatsen naast elkaar te krijgen.
We zitten in vak 102 dus heel erg voor aan en een beetje aan de zijkant.
Maar we zijn erg tevreden en kijken er naar uit.
nu nog proberen om wat lp te bemachtigen voor een leuk buffet.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Heeft er iemand ervaring met de 20 % korting op show 'O' van Cirque du soleil? Wat spaar ik uit? Wat moet ik dan nog betalen? En is dit een goede deal? Of niet?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De tickets voor O kosten tussen de 98,50 en 155 dollar, voor 130 dollar heb je aardige plaatsen, je bespaart dan 26 dollar per ticket. Alle prijzen zonder 10% tax en 10,95 ticket processing fee.
Oh ja, het is een geweldige show.
Oh ja, het is een geweldige show.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19837 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne