Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
overstap luchthaven Londen
-
- Amerika-ontdekker
overstap luchthaven Londen
Kunnen jullie mij svp adviseren;
Ik wil een vlucht boeken van Duss naar Las vegas. We zijn met 2 volw en 3 kinderen.
De vlucht is met overstap/wisseling van luchthaven in Londen
Heen:
7.05 uur aankomst Londen City
11.25 vertrek vanaf Londen Gatwick naar Las Vegas
= 4.20 uur
Terug:
10.30 uur aankomst London Gatwick vanuit las Vegas
15.00 uur vertrek vanaf London Heathrow naar Duss
= 4.30 uur
Is dit goed te doen??????
Ik wil een vlucht boeken van Duss naar Las vegas. We zijn met 2 volw en 3 kinderen.
De vlucht is met overstap/wisseling van luchthaven in Londen
Heen:
7.05 uur aankomst Londen City
11.25 vertrek vanaf Londen Gatwick naar Las Vegas
= 4.20 uur
Terug:
10.30 uur aankomst London Gatwick vanuit las Vegas
15.00 uur vertrek vanaf London Heathrow naar Duss
= 4.30 uur
Is dit goed te doen??????
Re: overstap luchthaven Londen
Als je geen vertragingen hebt dan is het te doen. Hou wel rekening met forse taxikosten tussen lucthavens. Maar ikzelf zou alleen boeken met overstap op dezelfde luchthaven.
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
De beste en snelste manier om van luchthaven te wisselen is met een privé taxi, er zijn verschillende bedrijven die dit aanbieden.
Op moment van aankomst staat er iemand klaar met een bordje met jouw naam op, de taxi is ook voor jou alleen dus je verliest het minste tijd.
Prijs is circa 100 euro per rit. Niet goedkoop maar gedeeld door 5 valt dit mee, tegenover de prijs van de tickets waarschijnlijk.
Je kan ook met openbaar vervoer, maar nooit rechtstreeks van de ene luchthaven naar de andere, dus om dit allemaal uit te zoeken lijkt me de tijd die je hebt te krap.
Op moment van aankomst staat er iemand klaar met een bordje met jouw naam op, de taxi is ook voor jou alleen dus je verliest het minste tijd.
Prijs is circa 100 euro per rit. Niet goedkoop maar gedeeld door 5 valt dit mee, tegenover de prijs van de tickets waarschijnlijk.
Je kan ook met openbaar vervoer, maar nooit rechtstreeks van de ene luchthaven naar de andere, dus om dit allemaal uit te zoeken lijkt me de tijd die je hebt te krap.
Wij hebben deze overstap ook, en we gaan er van uit dat we dat dat goed haalbaar is. reken 250 euro voor de taxi, want met vijf neem je een grotere taxi dan met vier personen. En het is bij elkaar geboekt, dus mocht je zonder treuzelen je vlucht niet halen, dan heb je het recht op een andere vlucht. Wij reizen ook met vijf. Wat moet je nu betalen voor deze tickets, als ik vragen mag?
Wij hebben overigens eerst twee overnachtingen in LV ( 1 nacht hotel, 1 nacht camper) dat is wel zo handig mocht het tegenzitten.
Wij hebben overigens eerst twee overnachtingen in LV ( 1 nacht hotel, 1 nacht camper) dat is wel zo handig mocht het tegenzitten.
-
- Amerika-ontdekker
Wij betalen dan voor 2 volw en 3 kinderen (12, 10 en 8 jaar) 3076,- euro. Dus dat scheelt enorm 

- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
toetjero schreef: En het is bij elkaar geboekt, dus mocht je zonder treuzelen je vlucht niet halen, dan heb je het recht op een andere vlucht.
OK, waar haal je deze wijsheid vandaan? Normaliter is het zo, dat als je door toedoen van de luchtvaartmaatschappij zelf de aansluitende vlucht niet haalt deze je op een andere vlucht boekt. Valt treuzelen, files, autopech, verdwalen daar nu ook onder?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
Deze is mij schriftelijk door Kilroytravel bevestigd!OK, waar haal je deze wijsheid vandaan?
- Ruud2004
- Amerika-expert
Duidelijk, is niet handig deze bevestiging van de maatschappij te verlangen waar je mee vliegt? Kilroy zal niets voor je kunnen betekenen!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
FleurtjeUSA@..Dat is inderdaad een mooie prijs. Wij hebben iets meer betaald omdat we met tieners van 16,14 en 11 jaar reizen.
Ik weet niet op welke data jij reist, maar ik zag bij het stoelen boeken op onze heenvlucht dat er nog ruim-voldoende plaatsen zijn.
Wij vliegen ma 21/7 heen en di 19/8 terug.
Ruud2004@..Het is als één ticket geboekt. Op de taxiwebsites staat soms vermeld hoelang men tijdens spitstijd en buiten de spits over doet en als je er dan nog een paar uur bij doet moet het gaan lukken.
Ik weet niet op welke data jij reist, maar ik zag bij het stoelen boeken op onze heenvlucht dat er nog ruim-voldoende plaatsen zijn.
Wij vliegen ma 21/7 heen en di 19/8 terug.
Ruud2004@..Het is als één ticket geboekt. Op de taxiwebsites staat soms vermeld hoelang men tijdens spitstijd en buiten de spits over doet en als je er dan nog een paar uur bij doet moet het gaan lukken.
Wij hebben deze vluchten ook geboekt voor deze zomer, 2 volw en 2 kinderen.
Onze voorkeur gaat altijd uit naar een rechtstreekse vlucht, maar voor de reissom van deze vlucht wil ik wel een keertje overstappen.
Over de vlucht die jij wil boeken is in het forum al meer over gesproken, zie: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... iegtickets.
Afgelopen week heb ik nog met Kilroy contact gehad. Zij vertelde me dat deze vlucht aageboden wordt, dus is de overstap ook te doen, anders zouden ze dit niet boeken natuurlijk.
Om je hierover minder druk te hoeven maken, zou je kunnen overwegen om de heenvlucht op te splitsen en een overnachting in London te boeken.
Onze voorkeur gaat altijd uit naar een rechtstreekse vlucht, maar voor de reissom van deze vlucht wil ik wel een keertje overstappen.
Over de vlucht die jij wil boeken is in het forum al meer over gesproken, zie: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... iegtickets.
Afgelopen week heb ik nog met Kilroy contact gehad. Zij vertelde me dat deze vlucht aageboden wordt, dus is de overstap ook te doen, anders zouden ze dit niet boeken natuurlijk.
Om je hierover minder druk te hoeven maken, zou je kunnen overwegen om de heenvlucht op te splitsen en een overnachting in London te boeken.
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wijn hebben deze tickets ook geboekt en besloten de laatste vlucht niet te doen.
Wij blijven 2 nachten in Londen en ik heb goedkope tickets via BA voor 60 pp van Gatwick naar Ansterdam geboekt!
Geen gedoe met heen en weer reizen tussen de vliegvelden en ook niet naar Dusseldorf,dat is voor ons ook nog echt een eind naar Den Haag.
Wij blijven 2 nachten in Londen en ik heb goedkope tickets via BA voor 60 pp van Gatwick naar Ansterdam geboekt!
Geen gedoe met heen en weer reizen tussen de vliegvelden en ook niet naar Dusseldorf,dat is voor ons ook nog echt een eind naar Den Haag.
Zelf meenemen, denk ik.
Snap het. In Londen hebben jullie een wissel van luchthaven, dus moet je de bagage sowieso van de band halen. En dan de laatste vlucht niet doen. Geeft dit geen problemen als je een volgende keer wilt vliegen met deze luchtvaartmaatschappij?
Je kan inderdaad op de zwarte lijst gezet worden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Waar heb je die informatie vandaan?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Ruud2004
- Amerika-expert
Zullen we dit maar een "Broodje aap" verhaal noemen? Je ticket wordt in dit geval ongeldig gemaakt omdat je No-Show bent, maar dat is het dan wel. Waarom zou je daarvoor op een zwarte lijst moeten komen. Voor jouw lege stoel kan immers weer een betalende (wachtlijst) passagier mee! Er zijn legio oorzaken waarom jij je vlucht niet zou kunnen halen en dan kom je echt niet gelijk op een zwarte lijst.mtl schreef:Je kan inderdaad op de zwarte lijst gezet worden.
Er bestaan wel zwarte lijsten voor "Unruly Passengers" (passagiers die zich aan boord misdragen, maar daar moet je echt wel het nodige voor doen) en personen waarvan men weet dat zij een vlucht in gevaar willen brengen.
http://www.iata.org/publications/airlin ... ngers.aspx
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb gehoord dat meer mensen het zo doen en nog nooit gehoord dat je dan op een zwarte lijst gezet wordt..
- Family5
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Waarschijnlijk worden de touroperators goed in de gaten gehouden. Zie hier meer informatie over de manieren waarop reisbureau's hoge vliegtax vermijden.
Kilroy en CheopoAir hebben een mogelijkheid gevonden die legaal is. Dat is frusterend voor sommige luchtvaartmaatschappijen. Je kunt dus beter in Amerika bij het afgeven van je tassen niet aankondigen dat je het laatste onderdeel van je vlucht wilt missen. Je weet nooit of men moeilijk gaat doen. Dat overkwam Nederlandse forumleden die met de KLM vanuit Amsterdam naar Amerika wilden vliegen. Hiervoor moesten ze eerst een treinreis ondernemen via Antwerpen. Wie geen treinkaartje kon tonen, raakte in problemen.
Kilroy en CheopoAir hebben een mogelijkheid gevonden die legaal is. Dat is frusterend voor sommige luchtvaartmaatschappijen. Je kunt dus beter in Amerika bij het afgeven van je tassen niet aankondigen dat je het laatste onderdeel van je vlucht wilt missen. Je weet nooit of men moeilijk gaat doen. Dat overkwam Nederlandse forumleden die met de KLM vanuit Amsterdam naar Amerika wilden vliegen. Hiervoor moesten ze eerst een treinreis ondernemen via Antwerpen. Wie geen treinkaartje kon tonen, raakte in problemen.

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wel de feiten goed stellen. Hierbij ging het om het eerste gedeelte van de reis. Als je een gedeelte overslaat dan vervallen alle vluchten erna.
Maar als je enkel het laatste gedeelte overslaat dan maakt dat niet uit.
Maar als je enkel het laatste gedeelte overslaat dan maakt dat niet uit.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht